Nu Online
Momenteel zijn er 547 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen

3-1-2012 15:31:25
Beste bruidjes en bruidegommen

Met nog 121 dagen op mijn teller wordt het stilaan tijd om mijn uitnodigingen te maken. Alleen heb ik totaal geen inspiratie naar teksten toe. Ik ben al op zoek gegaan op internet, maar nergens vind ik iets waarvan ik denk 'dat is het'.

Daarom zou ik jullie willen vragen of jullie me eventueel op weg kunnen helpen.

Het gaat over een middagfeest met enkel de familie en beste vrienden. We trouwen ook enkel voor de wet.

Iemand suggesties?

Voorbeeldjes mogen ook altijd gemaild worden op sqouch@hotmail.com

Alvast bedankt
Evelien

Evelien
4-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 722

Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik4-1-2012 12:02:57

Ik zou eens beginnen met te kijken naar wat jullie zelf leuk vinden. Hebben jullie een thema, een plaats die jullie bindt (waar gaan jullie eventueel naar op reis?), is er een kleur die jullie allebei mooi vinden of een liedje. Waar hebben jullie elkaar leren kennen? Is er een mooie foto van jullie (die jullie allebei mooi vinden?) Hadden jullie vroeger allebei een stuk speelgoed waar jullie zot van waren en dat je nog steeds hebt liggen...
Deze zaken kunnen inspiratie opleveren voor een leuke uitnodiging. Als het maar gaat om een selecte groep mensen kan je je ook uitleven: mooi papier, kraaltjes, ed. Want dat gaat de kost in ieder geval niet extreem hoog worden.

Zelf zijn wij allebei dol op London. Dit is dan ook het thema van de trouw geworden en dit zie je ook op de uitnodigingen. Ik heb op internet gezocht naar tekeningen van London (zwart-wit) en deze dan op donkerrood en goud papier (donkerrood buiten, goud binnen). OP het Goud staan ook de eerste regels van de openingsdans: een minder bekend nummer en het lijkt een gedicht dus ik betwijfel dat veel mensen dit gaan doorzien.

Je kan misschien werken aan de hand van de volgende vragen:
1. wat wil ik: traditioneel of origineel (of een combinatie als mogelijk)?
2. wil ik iets speels of eerder iets stijver?
3. welke kleuren vind ik mooi (dit al weten kan handig zijn bij het invoegen van de rest)
4. wat moet er op komen (thema, foto, prentjes, ...)
5. Welke vorm= een enkele kaart of een dubbel gevouwen (of misschien zelfs een brief of poster?)

Je kan ook kiezen voor een "niet-uitnodiging": misschien kennen jullie elkaar van ik zeg maar wat: de cinema (of gaan jullie daar graag heen): maak een cinematicket met de info erop.
Wij doen dat in enige zin ook: wij hebben voor de mensen die ook mogen dineren (en dus niet alleen het avondfeest) metrotickets gemaakt met op de achterkant de tekst (echt de voorkant van een Oystercard van t net gehaald en zo alles gemaakt).

Dus: eerst goed nadenken en dan gewoon proberen (en bij die experimenten: the sky is the limit, de mensen zien toch enkel het eindresultaat) :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info