TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Rebecca
27-4-2013
|
3-1-2012 17:23:44
Hi Tim. Eerst en vooral dikke proficiat met de verloving - you made a woman very happy :) Welkom op dit forum - je zal hier nog veel tips vinden. Ik ben jammer genoeg niet van de streek maar je kan misschien al eens starten op www.zalen.be ? Een bezoekje aan de trouwbeurs in Gent in januari kan jullie ook wel verder helpen. Veel plezier en geniet van de voorbereiding! Rebecca
|
|
Annelies
22-9-2012
|
4-1-2012 8:19:53
Hey Tim,
Proficiat met de verloving!! En het feit van eerst eens rond te kijken naar zalen alvorens een datum vast te leggen is nog niet eens een slecht idee...Laat een zaal nu bij vele net hét moeilijkste punt al zijn van hun organisatie. Wijzelf zijn van Aalst en hebben gekozen voor een morantisch kasteel om in te trouwen, maar als je graag een industriele look wilt, kan ik je Kaai 17 in Aalst aanbevelen!
groetjes, en succes nog,
Annelies
|
|
Tim
|
4-1-2012 10:00:19
Hey,
Bedankt voor de reacties.
Kaai 17 vinden we zelf een leuke locatie en al veel goeds van gehoord. Enige nadeel is dat het op een verdieping bevindt, en er niet echt de mogelijkheid is om buiten een receptie te houden of iets van activiteit voor de kindjes.
|
|
Annelies
22-9-2012
|
4-1-2012 10:17:27
Er is wel een ruim terras aan achteraan op dezelfde verdieping als de zalen, of het groot genoeg is voor een groot springkasteel betwijfel ik, maar zeker om de kinderen eens buiten te laten.... Springkasteel kan toch vooraan op de parking? Niet? Of kinderen te klein, en te gevaarlijk daar met auto's, in dat geval begrijp ik het... Maar dan vrees ik dat de zoektocht niet simpel zal worden....Succes nog!
grtjs A.
|
|
Tim
|
4-1-2012 18:32:22
Hey Annelies,
Nu ik wat beter naar je foto heb gezien, maar wij kennen elkaar van vroeger
Op die parking zou het desnoods kunnen, maar ik wil echt geen risico lopen...een ongeluk is rap gebeurd, zeker met kleine kinderen.
Maar als we niet echt iets anders vinden, zou het wel kunnen gebeuren dat we daar onze feest zullen houden
Groetjes,
Tim & Kimberly
|
|
Sara
22-9-2012
|
21-3-2012 15:08:04
Beste Tim,
Heb je intussen al andere locaties gevonden? Wij zijn ook van Aalst en op zoek naar een leuke locatie..
Groetjes
Sara
|
|
Tim
|
21-3-2012 17:51:40
Hey Sara,
We hebben uiteindelijk toch gekozen voor Kaai 17. Er zijn in Aalst en omstreken niet echt andere (betaalbare) alternatieven.
We hebben nu al een drietal keer contact gehad met de uitbaters en dit is zeer aangenaam verlopen, Ze doen al het mogelijke en als je een vraagje hebt, mail je hen en je krijgt vrij snel een antwoord. Dus voorlopig is het een aanrader.
We hadden nog een andere prachtige locatie gezien in Massemen (Burgemeestershof) http://www.burgemeestershof.be/ Maar jammer genoeg was hun feestzaal een beetje te klein voor ons aantal gasten die we verwachten. Maar dat waren ook zeer leuke en aangename mensen (zeker een bezoekje waard)
Veel succes in uw zoektocht!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|