Nu Online
Momenteel zijn er 578 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zaalkeuze

3-1-2012 16:40:23
Dag iedereen,
De tijd begint te korten, we moeten deze week de knoop doorhakken.
Of het nu Hof ter velden (te Baasrode) w of Hof ter beuken ( te Buggenhout) alle tips zijn dus nog welkom!
Want zat. hadden we graag het grote nieuws vertelt aan onze fam. Is er nog info over de dansvloer in Hof ter velden wij
hadden de indruk dat deze vrij klein was, en net aan de toog gelegen of dit niet raar is? En over Hof ter beuken liggen de meningen binnen mijn Fam wat verdeeld. En een goeie zaalkeuze maakt je dag toch wel compleet hé, dus alle tips zijn welkom. A, ja wat vinden jullie van je huwelijksfeest op een vrijdag?

Marilyn
15-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1281

Caro
1-10-2011
 Meld misbruik3-1-2012 17:13:51

Hey Marilyn, ik heb ook gereageerd op jouw vorig berichtje. Onze feest was op 1 oktober 2011 in Hof ter Velden. Van Hof ter Beuken heb ik alleszins nog niks negatiefs gehoord of gelezen, maar ook nog niks positiefs, dus met die keuze kan ik jou jammer genoeg niet helpen Ik kan enkel zeggen dat wij zeer tevreden waren over Hof ter Velden. Eerlijk gezegd dacht ik in het begin ook dat de dansvloer te klein zou zijn. Wij hadden zo'n 160 avondgasten en de dansvloer stond inderdaad vol, maar dat vond ik persoonlijk veel leuker Ik denk dat dit net het effect gaf dat er meer mensen kwamen dansen... Welke zaal zou je nemen? Wij hadden zalen 1,2 en 3 en de dansvloer was in zaal 1, naast de toog. Ik heb niemand horen klagen. Integendeel! Aan zaal 3 grenst er een mooie tuin, zeer tof voor een receptie als het mooi weer is!
Je zal merken dat ik weinig negatiefs kan zeggen! Ga vooral op jullie eigen gevoel af!!
Ik ben nog nooit naar een huwelijksfeest op vrijdag geweest, maar ik zou niet weten waarom dit niet even leuk zou kunnen zijn Je moet er misschien wel rekening mee houden dat de feest/receptie niet zo vlug kan starten dan op zaterdag, omdat er veel gasten misschien nog moeten werken.

Veel succes met de keuze! En laat het hier zeker weten, ik ben benieuwd!

Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik3-1-2012 18:17:02

mijn toekomstige schoonbroer is in hof ter velden getrouwd en die waren daar ook heel positief over. Van hof ter beuken heb ik nog niks gehoord :) Mijn verloofde herinnert zich niet meer of er een toog was maar er was wel veel plaats op de dansvloer

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik3-1-2012 18:20:22

Hof ter Velden ken ik niet, maar Hof ter Beucken daar kan ik wel iets van zeggen...
Wij zijn ook daar geweest om info te vragen, heel vriendelijke ontvangst...
Wij gingen voor de kleine zaal omdat we maar met een 45-tal personen zijn en daar kon het eten niet in buffet-vorm geserveerd worden, wat wij wel jammer vonden.
Goed, we gingen er even over nadenken...
2 Dagen later hebben we een mailtje gestuurd met de vraag om er toch nog even over na te denken of het toch écht niet kon om een buffet op te stellen (tenslotte moesten er maar 5 of 6 ronde tafels staan) én ook de vraag of we 's avonds wensballonnen mochten oplaten...

Nooit antwoord gehad
Conclusie...als het niet in hun 'kraam' past, reageren ze gewoon niet meer... En dat vond ik echt niet fijn..

Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik3-1-2012 20:54:30

ik zou dan toch ook voor Hof ter Velden kiezen. vriendelijke mensen die ook de tijd genomen hebben om ons een rondleiding te geven. ik vind ze bij Hof ter Beuken echt niet vriendelijk!

Jana
5-5-2012
 Meld misbruik3-1-2012 22:11:05

Hey ons feest is in Hof ter velden! echte toffe mensen ontmoet, leuke rondleiding gehad! heel veel info gekregen, je mag ze steeds bellen en mailen! wij hebben zaal 3 genomen omdat we die mooie tuin erbij wouden :) ik ben er al in het verleden geweest en het eten was superlekker, goede service enzo! daarmee dat we beslist hebben om daar ons feest te houden! kwa hof ter beuken kan ik alleen zeggen NEE DANK U! al mogen ze mij een miljoen euro geven! ik vroeg voor prijsoffertes, ze konden mij niets deftig voorleggen! ik stuurde da ik er eens wou over na denken en met nog een vraag over een receptie en heb nooit antwoord gekregen! vond het onbeschoft! en ben heel blij dak daar ni bij gegaan ben! het was mij veeeel te duur voor onbeschoftheid :)

Tim

Meld misbruik4-1-2012 9:50:18

Mijn broer zijn huwelijk was in Hof Ter Buecken. Over het algemeen weinig tevreden van.

Tijdens de receptie maar zeer weinig hapjes zien passeren, terwijl er meer dan genoeg besteld was. Vrienden van ons hadden gedurende de hele receptie maar één lauw hapje gekregen.
Mensen gehoord dat zeiden dat hun eten koud was, het vlees vond ik zelf wat taai, maar ja, dat kan smaak zijn.
In de zaal was het echt warm, maar het was dan ook een 27° geweest die dag.
Het was een feest voor meer dan 120man, er liepen maar 2 kelners rond tijdens het eten, wat dus vééél te weinig was en die mensen verzopen in hun werk.
Toen mijn vader (de vader van de bruidegom) zelf naar de toog achter een pintje ging vragen, omdat de wachttijd voor een simpel pintje écht wel de spuigaten uitliep, werd hij afgeblaft dat hij wel zal bediend worden aan de tafel... terwijl er net voor hem een paar knappe vriendinnen van m'n schoonzus wel hun drinken hadden gekregen van die macho-barman. Mijn vader heeft toen niet gereageerd om de lieve vrede te bewaren tijdens wat toch een feest moest zijn.

Door de warmte (en de emoties waarschijnlijk) was er daar ook een meisje flauwgevallen. Aangezien ik een diploma EHBO heb, wou ik gaan helpen. Maar Mister Macho, onze barman duwde me weg en zei dat ik er niks te zoeken had... Toen heb ik hem "onvriendelijk" verzocht om terug achter zijn barke te gaan staan, zodat ik en een verpleegster die er ook was, konden helpen.

Hun bier was warm en was slecht van smaak.

Achteraf, toen ze werden gevraagd om af te rekenen, heeft mijn vader wél gereageerd, maar excuses heeft hij nooit mogen ontvangen.

Enige positieve aan de zaal is: Ze hebben er een goeie DJ die zijn volk aanvoelt en waardoor het toch een leuk feest werd.

Dus een echte aanrader zou ik Hof Ter Buecken niet willen noemen :)

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik4-1-2012 15:50:11

Onze feest gaat door in Hof Ter Velden en tot nu toe kan ik enkel positieve zaken zeggen :)

Griet
19-9-2015
 Meld misbruik10-6-2013 14:20:42

Wij hebben ook voor Hof ter Velden gekozen!
Warm en vriendelijk onthaal.
Proef-brunch gedaan en zeer lekker eten gekregen.
Vele positieve reacties op dit forum.
Mooie en verzorgde tuinen.
Zeer veel buffet mogelijkheiden.
...
We zijn er erg enthousiast over!
Hoe het geweest is kan ik je helaas pas binnen héééél geruime tijd zeggen!

Griet
19-9-2015
 Meld misbruik10-6-2013 14:23:52

Amai!
Binnen 5 dagen is het zover!
Welke zaal heb je nu gekozen?
Laat je weten hoe het was?
Groetjes

Marilyn
15-6-2012
 Meld misbruik17-6-2013 23:14:30

Dag iedereen,
wij zijn dit weekend een jaar getrouwd!
Ik kijk met heimwee terug naar 15juni'12 prachtige dag gehad alles verliep op wieltjes, enkel het weer was een ramp maar dit kon de pret zeker niet bederven!!
Wij zijn dus getrouwd in hof ter velden, in één woord zalig!!!!! Jammer genoeg hebben wij geen gebruik kunnen maken van de tuin door het slechte weer, maar verder was alles top! Vriendelijk, lekker en veel eten, prachtige DJ ( BSN Bjorn Maes) echt een aanrader, speelt vaak in deze zaal!
Veel geluk nog aan iedereen die nog aan dit toffe gebeuren gaat beginnen, ik zou zeggen geniet ervan en maak er zelf een prachtige dag van dan komt de rest vanzelf!!! Een goeie voorbereiding is de sleutel van alles en zo hield ik al mijn stress goed onder controle en kon ik maar aan één ding denken genieten!!!
Je ziet het ik krijg er nog steeds niet genoeg van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik24-6-2013 8:25:56

Ook bij ons was de zaal Hof Ter Velden DE PERFECTE keuze ! Wat een zalige dag/nacht hebben we daar beleefd !

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik20-8-2013 16:40:59

Btw, ondertussen zijn we naar een feest geweest in Hof Ter Beucken, en dat was ook dik in orde ! met dj Joost !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info