Terug naar overzicht
vraag of ze buiten gaan staan na de mis in hun sportoutfit en of ze n erehaag vormen met hun basketbal id lucht ofzo... Of als je ze mee naar binnen wil, laat ze dan allemaal al dribbelend binnenkomen voor jou en als je man al binnen staat te wachten.lijkt me ook wel n leuke verrassing en n leuk effect
ik vind dat dribbelen wel een leuk ideemisschien gaan het ook niet alle 14 de kindjes zijn, want het is wel zomervakantie dan
ik zou ook gaan voor een erehaag na de mis in hun sportoutfit.met de bal in de hand. Toen ik klein was en in de kayak club zat moesten wij dit vaak doen als er iemand trouwde. al was het toen met peddels. Maar was wel heel leuk.
Dat dribbelen is idd wel cool :-)maar in een kerk (zonder loper) kan dat wel serieus wat lawaai geven...Misschien kan je hun elk een ballon geven (in clubkleuren of wit?) en laten voorlopen of hun een erehaag laten maken bij het buitenkomen?Probeer ook misschien een groepsfoto te laten maken met jullie en dan alle kids samen :-)
Hey Vicky!Wij trouwen op dezelfde dag, spannend hé :-)Ik zou de kindjes ook betrekken door ze buiten een haag te laten vormen waar jullie doormoeten. Laat ze hun tenue'tje aandoen met een basketball in de hand. Eventueel kan je ook vragen als ze in hun haag staan om ze te laten dribbelen tot jullie eraan komen.Dan hoort je ventje het lawaai van de basketballen en zal hij niet weten wat er gebeurt :-)Bij mijn neef stonden er allemaal moto's buiten aan de kerk, lawaai te maken door op te trekken, kippevel moment was dit toen men neef dit binnen al hoorde.Groetjes & succes ermee!