Nu Online
Momenteel zijn er 608 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hulp kindjes bruidegom

3-1-2012 19:39:47
Hoi, Mijn ventje is coach van de kindjes in basket. Wij zouden hen ook allemaal willen uitnodigen voor de kerk. Het gaat om 14 kindjes. Nu had ik toch graag mijn ventje wat verrast door zijn kindjes er bij te betrekken.
Ik dacht eerst om hen allemaal mee met hem naar voren te laten gaan als bruidegomskindjes dan. Ean eventueel allemaal hun truitje over de kledij aan te laten doen opdat het toch een gehaal zou vormen.
Maar dat lijkt me zo gewoon niet. Moeten zij dan ook allemaal blaadjes strooien? Dan moet ik 14 mandjes maken (en dat allemaal achter zijn rug)

Hebben jullie nog een ideetje hoe hen te integreren?

Thanks!
Groetjes, Vicky

Vicky
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 589

Tineke
10-5-2013
 Meld misbruik3-1-2012 20:10:44

vraag of ze buiten gaan staan na de mis in hun sportoutfit en of ze n erehaag vormen met hun basketbal id lucht ofzo... Of als je ze mee naar binnen wil, laat ze dan allemaal al dribbelend binnenkomen voor jou en als je man al binnen staat te wachten.lijkt me ook wel n leuke verrassing en n leuk effect

iris
30-6-2012
 Meld misbruik3-1-2012 22:23:11

ik vind dat dribbelen wel een leuk idee
misschien gaan het ook niet alle 14 de kindjes zijn, want het is wel zomervakantie dan

sofie
24-3-2012
 Meld misbruik4-1-2012 8:12:18

ik zou ook gaan voor een erehaag na de mis in hun sportoutfit.met de bal in de hand.
Toen ik klein was en in de kayak club zat moesten wij dit vaak doen als er iemand trouwde. al was het toen met peddels. Maar was wel heel leuk.

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik4-1-2012 8:13:35

Dat dribbelen is idd wel cool :-)
maar in een kerk (zonder loper) kan dat wel serieus wat lawaai geven...
Misschien kan je hun elk een ballon geven (in clubkleuren of wit?) en laten voorlopen of hun een erehaag laten maken bij het buitenkomen?

Probeer ook misschien een groepsfoto te laten maken met jullie en dan alle kids samen :-)

kim
7-7-2012
 Meld misbruik4-1-2012 10:26:46

Hey Vicky!

Wij trouwen op dezelfde dag, spannend hé :-)

Ik zou de kindjes ook betrekken door ze buiten een haag te laten vormen waar jullie doormoeten. Laat ze hun tenue'tje aandoen met een basketball in de hand. Eventueel kan je ook vragen als ze in hun haag staan om ze te laten dribbelen tot jullie eraan komen.
Dan hoort je ventje het lawaai van de basketballen en zal hij niet weten wat er gebeurt :-)

Bij mijn neef stonden er allemaal moto's buiten aan de kerk, lawaai te maken door op te trekken, kippevel moment was dit toen men neef dit binnen al hoorde.

Groetjes & succes ermee!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...