Terug naar overzicht
Hey Stefanie,In de speelgoedwinkels zullen ze wel teddyberen hebben,of anders online misschien ?Als je een teddybeer wilt geven als cadeau'tje is dit misschien ook een ideetje:Er zijn winkels waar je zelf je beertjes kan maken en personaliseren!Je kan deze volledig naar eigen wil aankleden, dus je kan een manneke maken of een vrouwtje, met zonnebril, zonder bril, ... kortom véééél keuze!Ik weet dat er in Antwerpen zo'n winkels zijn in de hoogstraat en in het shopping center.En wij hebben de kindjes niet op een speciale manier gevraagd.Maar gisteren heb ik aan mijn bruidsmeisje (6j) gevraagd of ze mee wou als ik mijn kleed ga passen, en ze was zoooo verrast, dus dat was super! :-)succes!
hallo wij hebben de bruidkindjes aan de hand van een zelfgamaakt gedicht gevraagd. als je interesse hebt geef je maar even je mailadres door dan mail ik het. het is niet heel spectaculair maar de reacties waren wel super! :)
Wij hebben een puzzel online ontworpen met de tekst : wil jij ons bruidskindje zijn?
met een zakje snoep