Terug naar overzicht
Bij ons wordt het 'Niemand' van Gordon&Replay. Dat was zowat het eerste dat vastlag omdat het een heel speciale betekenis heeft voor ons.
Bij ons waarschijnlijk burbujas de amor van Juan luis guerra
Bij ons wordt het "Unbreak my heart" van Toni Braxton. Superongepaste tekst, maar het is het liedje waar we voor het eerst samen op gedanst hebben en waar er voor het eerst een klik kwam tussen ons en dat dus eigenlijk het begin van alles is geweest. Daarom negeer ik dan maar de ongepaste tekst .
wij twijfelen nog tussen one and only van adele of you are the dream van ilse de lange
Bij ons is het een liedje dat mijn verloofde voor mij geschreven en gecomponeerd heeft in het begin dat we elkaar leerden kennen. :)
I'll always be there van Roch Voisine: een iets ouder nummer maar met een supermooi begin en zo en een heel mooie tekst :-)
Parce que c'est toi van Axelle Red
Kiss from a rose van SealHet is geen liefdeslied maar vonden het beide super mooi!
wij hadden Wonderwall in de versie van Ryan Adamsvrienden van ons hadden Into My Arms van Nick Cave
Heey Steffie,Bij ons wordt het waarschijnlijk Adele - make you feel my loveWij hebben superlang getwijfeld tussen dit en aerosmith - i don't wanna miss a thing.Maar wij vinden beiden Adele supergoed, dus is dat een logische keuze Liefs, Tinneke
hey,Bij ons word het Nsync met this i promis you! vond het wel een mooi liedje en mijn verloofde is er zot van dus ja! daarom dat gekozen! en de tekst is toepasselijkgroetjes jana x
Bij ons "Endless love" :-)
Wij hadden Your Song van Elton John....
@ veerle:Ik had graag nog eens fotootjes gezien van jouw kleed en kostuum van je man. Zou je die anders eens kunnen sturen naar mijn mailadres fleur.roels@hotmail.comAangezien wij ook in't donker trouwden, had ik die van jou ook graag eens gezien.Alvast bedankt!GroetjesFleur
Perfect Day - Lou Reed
Iris - Googoodoll's
Scorpions - You an IEn had het niet geweest dat een zeer goed bevriend koppel gekozen had voor Metallica - Nothing Else Matters, was het dat geworden maar we wilden geen na-apers zijn :-D
Thank you for loving me - Bon JoviWegens de toepasselijke tekst en aangezien we dit beiden een super nummer vinden
Roxanne uit moulin rouge, we dansen de Argentijnse Tango
my best friend Tim Mcgraw es héél goed luisteren naar de tekst!! supermooi!!