Terug naar overzicht
naar de fitness gaan, een instructeur vragen en aangepaste oefeningen vragen! Je kan ook eens opzoeken op het internet hoe je dit kan doen. Waarschijnlijk met gewichten enzo! Maar ik denk dat je dan wel van die hele gespierde armen zal krijgen.Daarom vragen aan een personal coach ;)
triceps oeffeningen lange reeksen http://www.trendystyle.net/beauty/invorm/triceps.html
Dag Joyce,bijna 2 jaar geleden ben ik gestart met Weight watchers en ik ben toen een 8tal kg afgevallen (over 4 maanden, BMI van 23.5 naar 21.5). Ik was wel sowieso al slank, maar dat heeft mijn armen toch nog een stuk slanker gemaakt. Verder heb ik ook wat krachtoefeningen gedaan met zo'n elastiek, zodat ze een beetje gespierder geworden zijn, en dus ook strakker.Als je geen zin hebt om op dieet te gaan, heb ik eigenlijk weinig suggesties want ik weet daar niet veel van. Je zou wel kunnen naar een fitness center gaan, daar kunnen ze je ongetwijfeld advies geven daarover. Ik heb ook al zeer goede dingen gehoord over Infraligne, maar voor mij klinkt dat eerder als een folterkamer :o) Ik geloof wel dat dat ook gepaard gaat met voedseladvies.Dus, het is wel wat tricky. Ik weet niet of je je armen strakker kan krijgen zonder ook elders gewicht te verliezen, en je jurk is al besteld..Liefs,Hanne
op de fitnes heb ik al ontdekt dat volgende helpt : gewichten, pompen, van zithouding aan een bar u omhoog trekken,...