Lauren
15-9-2012
|
4-1-2012 10:39:40
Wow...dat is inderdaad echt geen stijl. Het kot zou hier te klein zijn... Ik hoop echt dat jullie nog een zaal vinden, wat erg!
|
|
Bruidje
28-4-2012
|
4-1-2012 11:03:10
Ocharme!!!! Wat een schande! Heeft hij geen connectie met andere zalen? Je krijgt je voorschot toch terug betaald?? Ik ben zelf jammer genoeg niet van de regio W-V dus ik ken daar ook geen zalen... Probeer het hoeft koel te houden en zo snel mogelijk héél véél telefoontjes/mailtjes te plegen naar verschillende locaties! SUCCES!!!! xxxx
|
|
Shibby
3-8-2012
|
4-1-2012 11:07:38
Oei!! Dat kan toch niet!!
Zalen waar ik al geweest ben - Boldershof in Oostkamp (is ook nog mooie tuin bij, wij hebben er zelf ook voor geïnformeerd, maar ze zijn in verlof op onze datum) - Lodewijk van Maele in Sint-Kruis (heel mooie locatie, heel mooie tuin, maar misschien wat klassieker van binnen) - De grote stove in Zuienkerke - Hof ter Mude in Knokke - Hotel van der Valk in Oostkamp (ben er enkel vroeger voor de vernieuwingen binnen geweest, maar mijn zus heeft er vakantiejob gedaan en zegt dat het er echt wel in orde is. Is er groot en ligt vlakbij oprit van autostrade dus zelfs al ben je van iets verder is het goed te bereiken + mensen kunnen er blijven slapen)
dat zijn de enige waar ik toch wat ervaring mee heb... Ik hoop dat je nog vlug iets kan vinden...
|
|
kristien
|
4-1-2012 11:10:55
Hallo mieke,
Van pech gesproken!!! In Roeselare heb je feestzaal Ter Eeste ( Rodenbach ) In Kortemark Salons Ten Boogaarde In Rumbeke De Cofar
Hopelijks vinden jullie iets..
Groeten,De feestkever,Roeselare.
|
|
Sanne
11-8-2012
|
4-1-2012 11:32:59
Ter Torre in Waregem misschien. Nu moest het echt zo een ramp zijn om een zaal te vinden: spreek iemand aan met een stuk grond, eventueel zelfs de chiro of zo en dan kan je eventueel opteren voor een spiegeltent. Ik heb er zelf voor gekeken maar ze zijn redelijk duur (nu niet veel duurder dan de gemiddelde zaal denk ik ze). Dat zal wel veel geregel vragen maar het kan een oplossing zijn moest je geen zaal meer vinden.
|
|
Annelies
1-9-2012
|
4-1-2012 11:33:18
Ik begrijp ook niet dat dit zomaar kan. En waar ging jouw feest dan door? Stel je voor dat ik ook in die zaal trouw maar nog niet weet dat het wordt opgedoekt :(
Wij trouwen in hof ter heulebeke in beselare maar die datum was al bezet toen wij gingen kijken voor onze trouw. Succes
Ik vind eigenlijk dat de oude zaal met iets op de proppen mag komen. Dit mag toch niet zomaar. Jullie hadden toch een contract?
|
|
tima
8-9-2012
|
4-1-2012 11:50:37
Zo erg !!!! was dat niet manior stuivenberg in varsenare ? krijg ook effen de kriebels want wij hebben ook een feestzaal in W-V namelijk denotter in zedelgem . terleepe in zedelgem schijnt ook goed te zijn en heel mooi gerenoveerde zaal . miss eens hier kijken http://www.feestzalenvanvlaanderen.be/West-Vlaanderen/8... haeneveld jabbeke ? vroeger ooit een trouw had en twas dik inorde heel mooi buiten kweet natuurlijk niet in hoeverre het er nu nog binnen uitziet?
|
|
Elke
13-7-2012
|
4-1-2012 12:04:26
Kasteel van Moerkerke misschien? Of Kasteel Tudor in Sint-Adries, Brugge.
|
|
fleur
8-9-2012
|
4-1-2012 12:17:00
Kasteel tudor vind ik niet direct een aanrader, we zijn daar ook geweest en het is een nieuwe uitbater die nog beetje z'n weg moet vinden daar...
Wij gaan trouw in Lodewijk van Male. Ik kan die zeker aanbevelen, ze zijn daar enorm vriendelijk! zeer mooie tuin ook, zeer goed voor in de zomer buiten te aperitieven!
|
|
Elke
13-7-2012
|
4-1-2012 12:28:48
Ik bedoelde uiteraard "Sint-Andries". Ik ben er nog geweest naar een huwelijk en een communie met de vorige uitbaters en dat was meer dan in orde. Ik ken ook via via iemand die daar zijn huwelijksfeest heeft gegeven met de nieuwe uitbater en die was zeer tevreden. Wij zijn daar echter ook langsgeweest, blijkbaar 3 min. na sluitingstijd (midden in de namiddag) en er ging gewoon een briefje aan de deur. We hebben toen gebeld en men wilde ons niet meer ontvangen. We mochten een andere keer terugkomen, maar dat hebben we toen uiteraard niet meer gedaan. Blijkbaar hangt het van hun stemming af...
Kasteel van Moerkerke vind ik echt wel een aanrader, ze waren daar zeer vriendelijk. Het hangt af van de stijl die je wil, wij hebben uiteindelijk voor iets anders gekozen, 't Godshuis in Maldegem (Oost-Vlaanderen dus).
|
|
fleur
8-9-2012
|
4-1-2012 12:36:13
kasteel van moerkere is uitstekend, maar vrees er beetje voor als het die datum nog vrij zal zijn. Wij hadden ook gebeld voor onze trouw en zeker de volledige zomer 2012 volzet:s
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
4-1-2012 13:21:39
Gravenhof in Torhout Denotter in Zedelgem Ten Dauwe in Aalter Vijverhof in Wevelgem Klokhof in Kortrijk Domein Carlton in Kortrijk Ter Leepe in Zedelgem Salons De Vrede in Ichtegem Hoeve Ten Doele in De Haan
Super veel succes - supererg gewoon!
|
|
ellen
14-4-2012
|
4-1-2012 13:59:24
Hey,
Amai, wat erg... ik hoop dat je spoedig een nieuwe feestzaal vind!!! Het terug krijgen van een voorschot (zal een utopie zijn vermoed ik bij een wws faillissement....) Maar dat zal wws het laatste van u zorgen zijn....
Zelf heb ik geen idee van een feestzaal in West-Vlaanderen.
Heel veel succes en hou er goede moed in!!
Veel succes Ellen
|
|
Silke
6-10-2012
|
4-1-2012 14:01:19
Amai!!! Zo erg voor jullie! Maar vooral erg dat ze jullie zelfs niet verwittigen!!!!!! Uiteraard allemaal niet mooi en niet leuk, maar jullie moeten wel voort dus hierbij misschien enkele tips:
Wij trouwen in Landhuis 't Molenhof in Westouter (op Rode Berg) maar als wij vorig jaar in juni gingen was alles al volzet, dus vrees er beetje voor...
- Salons Drie Koningen Veurne - Salons De Lelie Veurne - Hof ter Molen Leke - Domein De Vossenberg Hooglede - Park Rodenbach Roeselare - De Colliemolenhoeve Roeselare (wel zonder traiteur, zelf voorzien of samenwerken met een via hoeve) - Hostellerie Klokhof Kortrijk
Misschien biedt dit overzicht wel een hulp:
http://www.trouweninderegio.be/feestlocaties-regio-west... http://www.sprokkel.be/etenendrinken/feestzaal/westvlaa...
Veel succes bij jullie zoektocht! Jullie vinden zeker wel nog iets... maar misschien moet je dan wel overwegen om verder te werken met een traiteur ipv feestzaal waar alles in zit. Alvast heeeeel veel succes! You can do it!!
|
|
Redactie
|
4-1-2012 16:33:07
Mieke, kun je even meedelen over welke feestzaal het gaat, want je hebt nu wel heel wat West-Vlaamse bruiden in paniek gebracht.
|
|
WWW.DISCOVIDEO.BE
|
4-1-2012 18:44:51
Ik hen onlangs ook zoiet gehoord omtrent Manoir Stuyvenberg - Varsenare via een insider. Prachtige locatie overigens..
grtz www.discovideo.be
|
|
mieke
7-7-2012
|
5-1-2012 10:08:51
Dag iedereen,
Heel erg bedankt voor jullie reacties! Het is zeker niet mijn bedoeling om West-Vlaamse bruidjes in paniek te brengen! Het ging inderdaad wel degelijk om Manoir Stuivenberg in Varsenare. @tima: zeker geen stress voor jullie! Denotter is de max en jullie zullen daar heel tevreden zijn!
Ik ga hier verder nog wat jullie tips bekijken en blijven rondbellen Gisteren een heel pak zalen opgebeld die natuurlijk allemaal bezet zijn op 07-07-2012 en ik had geluk bij 2 zalen: Van der Valk in Oostkamp (ben zelfs direct mogen gaan kijken) en Bulskampveld in Beernem. We mogen deze 2 zalen zaterdag nog eens gaan bekijken. Mijn ventje wou dat ik het eerste boekte die vrij was maar ik wil toch ook niet te snel gaan! Het gaat tenslotte over je droomdag hé.
Alvast bedankt voor al jullie tips!
Heel veel stormachtige en stressy groetjes x
|
|
Mieke
27-4-2013
|
5-1-2012 20:52:05
Hey Mieke, Hopelijk komt alles goed voor jullie! Ikzelf ben sedert een weekje op zoek naar een geschikte zaal en moet zeggen dat ik er al stress van krijg . Mijn ventje stelde ook Van der Valk in Oostkamp voor gezien mijn familie van de zee moet afkomen en wij in regio Deinze wonen. Het ligt dan iets centraal en we kunnen er eventueel overnachten. Wil je eens laten weten wat je van de zaal vindt? Mocht iemand nog leuke zalen weten, laat maar horen. Voor het moment is het een beetje de bekenste die ik op oog heb, denk ik.. (Salons Valkenbulcke, Ten Dauwe, D'Hulhaege, ...) Grts van een naamgenoot.
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
5-1-2012 21:01:28
Denotter in Zedelgem vind ik ook een heel mooie zaal!
|
|
mieke
7-7-2012
|
6-1-2012 10:11:44
Van der Valk is inderdaad héél knap. Er zijn meerdere zalen waarvan ze 1 kunnen maken! Het enige minpuntje vind ik het terras. Er is geen echte tuin aan verbonden en het terras ligt langs de autostrade. Maar die vriendelijke meneer zei dat als je daar met 50 man opstaat dat je die auto's niet meer hoort. Het interieur is natuurlijk heel mooi! Ik ga morgen nog eens kijken met mijn ventje en volgende week zullen we dan beslissen... pffff. @rebecca: is idd ook heel mooi maar is al bezet op onze datum:-)
|
|
mieke
7-7-2012
|
6-1-2012 10:38:46
@silke: ontzettend bedankt ook voor de tips! We gaan naar Park Rodenbach eens gaan kijken! Ziet er ontzettend mooi uit en is nog vrij op 07-07-2012!
Ben benieuwd:-)
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
6-1-2012 19:20:48
Mieke, misschien ook eens horen bij Thermae Palace Oostende? Daar zijn ook verschillende zalen.
|
|
Leen
16-2-2013
|
8-1-2012 15:42:25
Ter Eeste is in elk geval niet meer vrij op een zaterdag in 2012. Wij gingen er in oktober al eens langs en zat toen al zo goed als vol voor alle zaterdagen. Wij trouwen er in februari 2013!
|
|
Frederick
14-7-2012
|
8-1-2012 21:00:11
Zo erg, en zo onbeleefd dat ze niets lieten weten. Wij trouwen de week na jullie in Lodewijk Van Male. Maar toen we rondkeken was Rustenburg in Brugge nog vrij voor jullie datum.
|
|
fleur
8-9-2012
|
8-1-2012 21:17:13
Dag Frederick!
Leuk om te horen dat jullie ook trouwen in Lodewijk van male!! Ik denk dat we een goede keuze gemaakt hebben! Ze zijn daar enorm vriendelijk é. En prachtige tuin
|
|
Frederick
14-7-2012
|
8-1-2012 21:20:49
Hallo Fleur, Wij hebben de zaal ook gekozen voor de mooie tuin met de vijver. Het zou toch spijtig zijn als 't een warme zomerdag is, om de hele tijd binnen te zitten. We vonden ze daar idd ook heel vriendelijk.
|
|
fleur
8-9-2012
|
8-1-2012 21:22:44
Ja idd... hopelijk treffen we het allebei beetje met het weer é!
Wnr moeten jullie voor de eerste keer gaan om menu te bespreken? Trouw je ook voor de kerk?
|
|
Frederick
14-7-2012
|
9-1-2012 8:54:31
We hebben wat voorbeeldmenu's meegekregen, maar daar kunnen we zelf tussen samenstellen. Als we op voorhand bestellen, kunnen we vooraf eens gaan voorproeven. Daar hebben we nog wel even tijd voor. We gaan ook voor de kerk trouwen, we zijn net voor de eerste keer naar de pastoor geweest. (O.L. Vrouwekerk)
|
|
fleur
8-9-2012
|
9-1-2012 8:58:31
Ahzo, ja wij hebben ook die voorbeeldmenutjes gekregen. Weten wel nog niet wat we gaan nemen..
Wij trouwen ook voor de kerk in Loppem.
Nog veel succes met de voorbereidingen!
|
|
dorien
5-5-2012
|
9-1-2012 16:50:00
wat erg!!! veel succes !
|
|
mieke
7-7-2012
|
12-1-2012 14:54:04
Lieve bruidjes,
Ik wil jullie héél erg bedanken voor de lieve en vele reacties. Dank zij jullie hebben wij nu een nieuwe zaal gevonden: Park Rodenbach in Roeselare! We zijn dinsdag gaan kijken en het viel heel goed mee! Mooie tuin en prachtige zaal en ook hotelkamers. Ik ben ontzettend blij dat dit obstakel van de baan is want ik wist efkes niet meer waarin of waaruit!
Nu terug in de verdere voobereidingen vliegen en binnen 176 dagen is het dan onze grote dag!
Veel liefs,
Mieke x
|
|