Nu Online
Momenteel zijn er 592 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsschoenen??

4-1-2012 11:45:56
Ik denk dat mijn onderwerp al veel verklapt :-)

Waar hebben jullie je bruidsschoenen gehaald? En waren jullie tevreden over de service?

Succes allemaal.

Stéphanie
1-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 669

anke
9-6-2012
 Meld misbruik4-1-2012 14:08:20

De mijne komen van Tsjari in Breda.
Een klein winkeltje maar veel keuze en heel vriendelijk.
Ze hebben ook een site waar je al eens op kan kijken.

Ik heb denk dat ik wel 10 paar schoenen gepast heb voor ik de juiste had gevonden.
De mijne moesten worden besteld en je kon ze zelf gratis aan huis laten leveren.
Achteraf ga ik mijn schoenen er ook laten verven zodat ik ze nog kan afdragen.

veel succes
xxx

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik4-1-2012 17:31:09

Hoi,

Ik heb de mijne via brandos.be besteld en ze hebben 59€ gekost.
Ik was blij met de vlotte service en de schoentjes zijn perfecto :-)!

groetjes

Eveline
23-6-2012
 Meld misbruik5-1-2012 12:19:33

Ik sluit mij aan bij www.brandos.be! Super service en als je even tijd neemt om alles goed te bekijken kan je er echte koopjes tussen vinden. Ik betaalde voor mijn bruidsschoenen 55 € maar heb onlangs gezien dat ze zelfs ondertussen nog goedkoper staan. Wat niet slecht is toch?!

Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik5-1-2012 13:09:06

Hey,

Bedankt voor jullie reacties.
Hadden jullie dan direct de juiste maat?!
Want ik zit daar gelijk altijd zo tussen 2 maten in.
En ik heb schrik dat ze dan moeilijk doen om te wisselen...

Groetjes

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik5-1-2012 16:44:30

Ik heb in hogere pumps meestal maat 39 en heb dus bij brandos ook een 39 besteld en ze zijn perfect! Je kan altijd gratis retourneren...dus je kan eventueel 2 verschillende maten bestellen en dan nog kiezen als je twijfelt...

groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...