Terug naar overzicht
De mijne komen van Tsjari in Breda.Een klein winkeltje maar veel keuze en heel vriendelijk.Ze hebben ook een site waar je al eens op kan kijken.Ik heb denk dat ik wel 10 paar schoenen gepast heb voor ik de juiste had gevonden.De mijne moesten worden besteld en je kon ze zelf gratis aan huis laten leveren.Achteraf ga ik mijn schoenen er ook laten verven zodat ik ze nog kan afdragen.veel succesxxx
Hoi,Ik heb de mijne via brandos.be besteld en ze hebben 59€ gekost.Ik was blij met de vlotte service en de schoentjes zijn perfecto :-)!groetjes
Ik sluit mij aan bij www.brandos.be! Super service en als je even tijd neemt om alles goed te bekijken kan je er echte koopjes tussen vinden. Ik betaalde voor mijn bruidsschoenen 55 € maar heb onlangs gezien dat ze zelfs ondertussen nog goedkoper staan. Wat niet slecht is toch?!
Hey,Bedankt voor jullie reacties.Hadden jullie dan direct de juiste maat?!Want ik zit daar gelijk altijd zo tussen 2 maten in.En ik heb schrik dat ze dan moeilijk doen om te wisselen...Groetjes
Ik heb in hogere pumps meestal maat 39 en heb dus bij brandos ook een 39 besteld en ze zijn perfect! Je kan altijd gratis retourneren...dus je kan eventueel 2 verschillende maten bestellen en dan nog kiezen als je twijfelt...groetjes!