Terug naar overzicht
We zijn op zoek naar een leuke trouwlocatie. Mag vanalles zijn maar belangrijk is dat er kan overnacht worden gezien er een aantal gasten uit het buitenland komt. Eventueel overnachting direct in de buurt maar de voorkeur gaat uit naar overnachten op locatie. Provincies Antwerpen, Vlaams Brabant en Limburg.
Alvast bedankt.
Hey,Mijn vriendin trouwde in Hotel Beveren (is wel regio Oost-vlaanderen) dus weet niet of ok.... maar kon er overnachten. Mensen die naar de trouw kwamen kregen enorm veel korting, en het belangrijkste, wij als gasten moesten maar uit checken om 17u in de namiddag... (dus uitslapen kon) er was ook nog mogelijkheid om te zwemmen en sauna.... en s'morgens een heel lekker uitgebreid ontbijtbuffet....Zeer erg in orde. Ook heb ik de bruid en bruidegom hun suite gezien en die was meer dan in orde!!!Onze zaal was reeds besteld, anders hadden het zeker overwogen.Groetjes Ellen
Hey, Wij trouwen in Kasteel Oudeberg in Geraardsbergen (= op de grens met Vlaams-Brabant). De feestzaal is het nieuw gerenoveerde koetsenhuis en het kasteel zelf heeft nieuwe gastenkamers met ontbijt. Na het feest hoeven jij en je gasten dus maar enkel de trap op om te overnachten in een mooie suite of gastenkamer. Als je nog meer kamers nodig hebt is er een B&B (B&B De Muur) op 50m van de feestzaal. http://www.kasteeloudeberg.be/ Groetjes, Delphine
Wij zijn gaan kijken naar de feestzaal het fontijnhof in sint-truiden.En waren hier danig van onder de indruk. Ze hebben ook een B&B op de locatie.Heel erg mooi allemaal.maar ik weet niet of die op jullie datum nog beschikbaar gaat zijn.