TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
fleur
8-9-2012
|
|
|
Oksana
|
4-1-2012 17:52:55
Hallo Freyja,
Graag
wil ik je November Styling even voorstellen. Ik ben ontwerp(st)er van
bruids- en avondmode op zelfstandige basis. Sinds 2000 ontwerp en
realiseer ik op vraag en op maat van de klant exclusieve jurken/broekpakken aan een
transparante en betaalbare prijs, die lager ligt dan de gekende
bruidsconfectiekledingzaken. Het voordeel met deze werkwijze is dat de
jurk echt op jouw lichaamsvormen en naar jouw wensen ontworpen wordt om
zo een zorgeloze trouwdag tegemoet te gaan. Er worden dus geen
vermaakkosten aangerekend. Maar bovenal, alles is mogelijk, geen enkele
droom blijft onbeantwoord. Elk ontwerp heeft zijn unieke touch om een
stempel te drukken op jouw huwelijksdag. Ik bied eveneens een gratis
service om je trouwjurk tot avondjurk te laten vermaken.
Indien
je interesse hebt in mijn werkwijze kan je steeds een afspraak maken
voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek in mijn atelier te Zonhoven.
Je krijgt dan onmiddellijk al schetsen en bijhorende prijsoffertes mee
op basis van ons gesprek. Wat het stof betreft, werk ik met dezelfde
leveranciers als de andere bruidsmodehuizen, dus ook hier een zeer grote
keuze die we aan de hand van stofstalen en voorbeelden kunnen bekijken.
Met creatieve groeten, November Styling
|
|
Tina
13-7-2012
|
4-1-2012 19:35:23
Hé! http://www.youniekbruidsmode.be !! daar kan je trouwkleed in alle kleuren verkrijgen :-) en prijs is tussen 400 en 900 €! supervriendelijke mensen en heeeeele goeie kwaliteit !! :-) zeker een bezoekje waard! alles op maat en naar persoonlijke wens te maken !! :-)
|
|
Nora
8-9-2012
|
4-1-2012 20:09:25
Dit item wil ik volgen. Net als Freyja wil ik niet in het wit trouwen... het is immers mijn 2de huwelijk. Daarenboven wil ik liever een korte jurk én budgetvriendelijk. Hopelijk is dit alles niet te veel gevraagd .
Groeten,
Nora
|
|
Caroline
12-5-2012
|
4-1-2012 20:27:11
ik trouw ook niet in het wit maar in het paars, mijn kleed is van creations of leijten , een aanrader, aangezien die veel gekleurde jurken heeft. Heb hem gevonden in het bruidsparadijs in Merksem, maar je vindt de hele collectie ook op het net terug.
een goede tip is om eens te kijken bij de suitekleden, die zijn vaak in kleurtjes en goedkoper
veel succes
|
|
Lesley
15-10-2011
|
|
|
Lesley
15-10-2011
|
4-1-2012 20:39:08
@Nora: bij Bonprix hebben ze ook wel een paar mooie korte jurken vind ik
|
|
Nora
8-9-2012
|
4-1-2012 21:29:45
Bedankt iedereen. Ik ga meteen een kijkje nemen op de verschillende sites en houd jullie op de hoogte.
|
|
freyja
30-6-2012
|
4-1-2012 21:50:53
Super zo veel reacties!! Blijkbaar komt "kleur" weer in! :-) Ook ik ga vlug een kijkje nemen op bovengenoemde sites!
|
|
ilse
7-8-2010
|
5-1-2012 13:03:06
Mijn kleedje was zwart met turquoise en kwam uit de suitecollectie van Talyna Lynn (of zoietske-verkopen ze bij Bruidsparadijs in Merksem). Ik heb er ook uit de suitecollectie van Creations Leijten gepast (die werd hier eerder al genoemd), die zijn ook zeer mooi. Het zijn wel niet supergoedkope jurken hoor, ik was voor de mijne 800 euro kwijt. Bij Bruidshuis in Merksem heb ik er van suitecollectie van Oni Onik ofzo gepast en die waren ook mooi en bij mijn weten zelfde prijs. Maar mits wat rondkijken, kan je ongetwijfeld goedkopere gekleurde jurken vinden hoor. Youniek bruidsmode uit Turnhout wordt hier veel genoemd op de site, ook bij P&C kan je gekleurde lange jurken vinden (spotgoedkoop trouwens). Groeten
|
|
freyja
30-6-2012
|
13-1-2012 9:40:37
Ik heb gisteren mijn kleed gevonden! Ben helemaal verliefd....! Het is een gekleurd kleed (kleur blijft nog even geheim) uit de collectie van ladybird geworden, dus het budget is wat overboord gegaan in vergelijking met bovenstaande site, haha... Maar je trouwt maar 1 keer hé! Wij waren vorige week al eens gaan kijken bij Couture Ann, daar een aantal jurken gepast, mooi, maar geen vonk... Ann was vriendelijk maar drong toch haar mening een beetje op. Gisteren dan bij bruidskleding Steven in Torhout geweest en daar klikte het meteen met de verkoopster/bazin, ze voelde heel goed aan wat ik wou en dacht actief mee zonder iets op te dringen. Ik vond ook dat je er meer dan voldoende keuze hebt. Kortom, een aanrader!
|
|
Daphné
21-9-2012
|
26-2-2012 18:39:54
Mijn trouwkleed is een zwarte van linea Rafaelli back to Black dus :) Onze overgroot en grootouders trouwden ook veel in zwart of grijs,waarom zou dat in deze tijd niet meer mogen!!
|
|
Nora
8-9-2012
|
21-7-2012 20:56:00
Nog even een late reactie.
Op 2 juli bestelde ik een gekleurde jurk bij light in the box. Op 20 juli werd deze geleverd. Perfecte maat en kleur, alles in orde zoals het moest zijn. Voor mij is de site dus te absoluut vertrouwen.
Groetjes,
Nora
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|