Terug naar overzicht
Hoi,Ik ben toevallig vandaag op schoenen- en lingeriejacht geweest.Ik wou ook geen specifieke bruidsschoenen en ik wou een bepaalde kleur.Ik weet niet waar je woont, maar ik ben bij Van Look in Zandhoven geweest.Daar kan je vertellen welke soort schoenen je wil en ze laten dan allerlei schoenen zien.Zij kwam met de perfecte schoen voor mij af. Ze zijn niet goedkoop, maar je hebt er enorm veel keuze.groetjes
Hallo,Ik heb mijn schoenen bij sarenza.com besteld. Witte pumps met een parelmoeren afwerking, en in leer. Deze kan ik gemakkelijker dan andere typische bruidsschoenen later nog aandoen.Mijn lingerie heb ik bij Inno gevonden. Daar kon ik rustig zelf rondkijken en passen. Ik heb gekozen voor een wit setje van Chantelle. Ik wou iets dat ik achteraf nog kan dragen. Ik wou niet veel geld geven aan iets dat ik achteraf niet meer kan aandoen of waar ik me niet goed in voel.groetjes
Ik had het geluk dat ik een zwart met turquoise trouwkleed had en dus konden mijn lingerie en schoenen in het zwart. Geen enkel probleem om dat te vinden. Mijn schoenen kwamen van een gewone schoenenwinkel (merk hush puppies) en mijn lingerie kwam gewoon van bij Inno.groetjes
Ik had paarse pumps van Noë en zwarte lingerie van Marie-Jo (ik had een zwart kleed), dus kan ik allebei nu nog makkelijk dragen...