Nu Online
Momenteel zijn er 633 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schoenen lingerie

4-1-2012 18:23:41
hallo allemaal

eerst en vooral een gelukkig nieuwjaar nog voor velen onder ons echt HET jaar :)
Zoals de titel al doet vermoeden ga ik binnenkort de zoektocht naar schoenen en lingerie starten.
Ik wil geen specifieke bruidsschoenen en ook geen specifieke bruidslingerie.
Ik wil eigenlijk gewone dingen die ik kan opdragen, waar zou ik het best kunnen gaan kijken? en waar het best rekening mee houden?

Groetjes Veerle

veerle
25-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 756

Femke
2-6-2012
 Meld misbruik4-1-2012 19:45:45

Hoi,

Ik ben toevallig vandaag op schoenen- en lingeriejacht geweest.
Ik wou ook geen specifieke bruidsschoenen en ik wou een bepaalde kleur.
Ik weet niet waar je woont, maar ik ben bij Van Look in Zandhoven geweest.
Daar kan je vertellen welke soort schoenen je wil en ze laten dan allerlei schoenen zien.
Zij kwam met de perfecte schoen voor mij af. Ze zijn niet goedkoop, maar je hebt er enorm veel keuze.

groetjes

Stephanie
5-5-2012
 Meld misbruik5-1-2012 8:07:21

Hallo,
Ik heb mijn schoenen bij sarenza.com besteld. Witte pumps met een parelmoeren afwerking, en in leer. Deze kan ik gemakkelijker dan andere typische bruidsschoenen later nog aandoen.
Mijn lingerie heb ik bij Inno gevonden. Daar kon ik rustig zelf rondkijken en passen. Ik heb gekozen voor een wit setje van Chantelle. Ik wou iets dat ik achteraf nog kan dragen. Ik wou niet veel geld geven aan iets dat ik achteraf niet meer kan aandoen of waar ik me niet goed in voel.

groetjes

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik5-1-2012 12:58:39

Ik had het geluk dat ik een zwart met turquoise trouwkleed had en dus konden mijn lingerie en schoenen in het zwart. Geen enkel probleem om dat te vinden. Mijn schoenen kwamen van een gewone schoenenwinkel (merk hush puppies) en mijn lingerie kwam gewoon van bij Inno.
groetjes

Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik5-1-2012 14:01:14

Ik had paarse pumps van Noë en zwarte lingerie van Marie-Jo (ik had een zwart kleed), dus kan ik allebei nu nog makkelijk dragen...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...