Terug naar overzicht
Hallo Steffie,ik heb die dag reeds zelf een trouwmis te spelen maar Patricia Foort kan jullie misschien wel helpen. Kijk misschien eens op haar infopagina.Alvast een onvergetelijke trouwdag gewenst!groetjes,Sanderijn
Dag Steffie, Eerst en vooral: proficiat met deze grote, ingrijpende maar natuurlijk ook leuke stap in je leven! Moest je nog niemand gekozen hebben, overweeg dan ook eens de Wysiwyg Wedding Singers. Vanuit onze musicalvereniging Wysiwyg zijn de wedding singers ontstaan. Nadeel is dat we uit de provincie Antwerpen zijn.Voordeel aan onze format is dat je heel vrij bent in de samenstelling van zangers en muzikanten en dat we ook een geluidsinstallatie en -technicus bij hebben om alles perfect te doen klinken. In vergelijking met veel anderen krijg je bij ons in verhouding dus meer voor minder. Mail ons gerust op wysiwygvzw@gmail.com of bel me op het nummer 0479-991878. Meer info over Wysiwyg in het algemeen vind je op www.wysiwygvzw.be
heywij gaan in zee met millermusic. Een bruidje vertelde me dat ze er heel tevree van was. En op de site klinkt het in ieder geval heel goed.
Beste Steffie, Ik heb je berichtje gelezen en kan je ook aanbieden om je huwelijksmis te komen opluisteren. Ik heb een duo gitaar-viool en we hebben heel wat interessante nummers voor een huwelijksmis, zowel klassiek als modern, zoals je wil en te bespreken. Als je me wil contacteren, bel dan gerust 0477 31 05 97. Alvast proficiat met je huwelijk!Kristien Devos
Hallo Steffie,Dank je wel, Sanderijn. Ik ben inderdaad nog vrij op 21 juli en kom graag jullie bruiloft verblijden met muziek. Kom vrijblijvend langs voor een presentatie. www.patriciafoort.nlGroetjes,Patricia
Beste verloofdenProficiat met jullie huwelijksplannen!Houden jullie van muziek met soul? Ga eens luisteren op www.josephinesings.com Mail me gerust voor meer info.Nog veel plezier met de voorbereidingen!Jozefien0475/374534
www.duovoce.be