Nu Online
Momenteel zijn er 643 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bridal hair comb - besteld op ETSY

4-1-2012 22:22:42
Hallo allemaal,

Mijn hart stond daarnet even stil...ik was al een tijdje op Etsy aan het zoeken naar een mooie haarkam en had toch ééntje gezien die telkens weer in het oog sprong. Ik vond hem wel beetje prijzig (75€) dus heb ik wat getwijfeld.
Daarnet dacht ik 'Kom, gewoon bestellen' en ineens zie ik SOLD staan...kreeg bijna iets :-)!!!
Ben dan terug op de pagina van de shop owner gaan kijken voor eventueel een andere kam en ik zag (gelukkig!!) hetzelfde model staan met ivory pareltjes ipv witte (de eerste kam die ik wou had dus witte pareltjes).
En uiteindelijk misschien echt nog een geluk...gezien mijn kleed niet spierwit is, zal de kam met de ivory pareltjes mooier zijn.
Dus, me happy!! Heb de kam dus nu wel meteen besteld...order shipped form Melbourne...

Ik kijk al uit naar mijn pakje!

groetjes

Sandra

Sandra
7-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1031

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik4-1-2012 22:24:12

De link naar de kam: http://www.etsy.com/transaction/68773235

groetjes!

Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik4-1-2012 22:28:23

Mooooooi!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik4-1-2012 22:29:27

dank je Lauren!

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik4-1-2012 22:33:26

Oh wow die is inderdaad mooi - altijd zo'n mooie spulletjes op Etsy: dat wordt nog moeilijk kiezen!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik4-1-2012 22:39:25

echt moeilijk kiezen é :-) op etsy staan zo veel leuke dingen!!
deze shop heeft ook super mooie juwelen...al goed dat ik de mijne al heb :-) want ze zijn wel vrij duur tov men juweeltjes van Lemony!! (maar ben er nog altijd wel heel blij mee!)

groetjes

tiziana
18-5-2012
 Meld misbruik5-1-2012 8:02:32

Sandra, echt een mooie haarkam!
Ja, ik word ook gek van al die mooie spulletjes op etsy.
Kiezen wordt echt moeilijk.
Ik ga wachten tot na de eerste proef want ik twijfel nog tussen verschillende kapsels.

Ga jij je haren opsteken in een chignon zoals de dame op de foto?

Groetjes

Tiziana

Melissa
30-6-2012
 Meld misbruik5-1-2012 8:29:26

Hey Sandra

Supermooie haarkam! Ik heb ook verschillende spulletjes bij mijn favorieten staan op etsy.com :-) Binnenkort zal ik ook eens de knoop moeten doorhakken en bestellen :-)

Arianne
14-7-2012
 Meld misbruik5-1-2012 9:24:38

Heel mooi Sandra! Ben blij voor jou dat je hem toch nog hebt kunnen kopen :-)

Delphine
21-4-2012
 Meld misbruik5-1-2012 10:35:36

Nog een tip voor Etsy: Het is niet omdat er 'sold' staat dat ze hem niet meer hebben of niet meer kunnen maken. Van elk item staat er eentje "te koop" (omdat hun winkel anders helemaal niet meer overzichtelijk is), maar vaak de dag erna hebben ze dezelfde opnieuw gemaakt (of nog in voorraad) en staat hij weer te koop. Gewoon mailen naar de shopowner en vragen of dat item nog beschikbaar is of opnieuw kan gemaakt worden. :)
Maar hier was het een geluk bij een ongeluk, want je hebt er nu eentje met pareltjes die beter passen bij je jurk :). Het is een hele mooie trouwens!

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik5-1-2012 10:36:40

Waauw Sandra! Deze is inderdaad hééééél erg mooi!!!

Tine
26-5-2012
 Meld misbruik5-1-2012 14:05:56

Wat een schitterende haarkam. Echt prachtig. Proficiat met je aankoop.

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik5-1-2012 16:38:30

@ Tiziana: Wel, ik wist al snel hoe ik mijn kapsel wil - half opgestoken met krullen - dus ben ik beginnen zoeken wat ik in het kapsel wou verwerken: tiara, bloem of haarkam. En een haarkam vond ik dan het beste. Tijdens mijn proefkapsel gaan we zien waar deze dan kan zitten...ik denk ofwel achteraan (bovenop) ofwel aan de zijkant (zoals op de foto met de chignon) maar wel iets rechter (verticaler) en wat hoger op mijn hoofd (meer oorhoogte dan). Ben benieuwd!!

@Melissa: ik heb ook nog een aantal dingen in mijn favorieten - oa een hele leuke taarttopper die écht bij ons past :-) dus er zullen nog bestellingen volgen! leuk é!

@ Dephine: wel, daar dacht ik daarna ook aan...misschien heeft ze dit model nog extra liggen...maar toen ik dus verder keek, zag ik dan deze kam met de andere pareltjes. echt nog een geluk :-) want deze zal nog beter passen bij men juweeltjes die ook meer ivory kleurige pareltjes hebben...

@ de andere dames: bedankt!! ik ben er heel blij mee en wacht al ongeduldig op men pakje :-)!!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik11-1-2012 20:22:39

De post is vandaag geweest :-) pakketje morgen ophalen in het postkantoor...spannend!
Wel 10€ taksen op betalen...het pakje is dus de douane gepasseerd...

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...