Terug naar overzicht
De link naar de kam: http://www.etsy.com/transaction/68773235 groetjes!
Mooooooi!
dank je Lauren!
Oh wow die is inderdaad mooi - altijd zo'n mooie spulletjes op Etsy: dat wordt nog moeilijk kiezen!
echt moeilijk kiezen é :-) op etsy staan zo veel leuke dingen!!deze shop heeft ook super mooie juwelen...al goed dat ik de mijne al heb :-) want ze zijn wel vrij duur tov men juweeltjes van Lemony!! (maar ben er nog altijd wel heel blij mee!)groetjes
Sandra, echt een mooie haarkam!Ja, ik word ook gek van al die mooie spulletjes op etsy.Kiezen wordt echt moeilijk.Ik ga wachten tot na de eerste proef want ik twijfel nog tussen verschillende kapsels.Ga jij je haren opsteken in een chignon zoals de dame op de foto?GroetjesTiziana
Hey SandraSupermooie haarkam! Ik heb ook verschillende spulletjes bij mijn favorieten staan op etsy.com :-) Binnenkort zal ik ook eens de knoop moeten doorhakken en bestellen :-)
Heel mooi Sandra! Ben blij voor jou dat je hem toch nog hebt kunnen kopen :-)
Nog een tip voor Etsy: Het is niet omdat er 'sold' staat dat ze hem niet meer hebben of niet meer kunnen maken. Van elk item staat er eentje "te koop" (omdat hun winkel anders helemaal niet meer overzichtelijk is), maar vaak de dag erna hebben ze dezelfde opnieuw gemaakt (of nog in voorraad) en staat hij weer te koop. Gewoon mailen naar de shopowner en vragen of dat item nog beschikbaar is of opnieuw kan gemaakt worden. :)Maar hier was het een geluk bij een ongeluk, want je hebt er nu eentje met pareltjes die beter passen bij je jurk :). Het is een hele mooie trouwens!
Waauw Sandra! Deze is inderdaad hééééél erg mooi!!!
Wat een schitterende haarkam. Echt prachtig. Proficiat met je aankoop.
@ Tiziana: Wel, ik wist al snel hoe ik mijn kapsel wil - half opgestoken met krullen - dus ben ik beginnen zoeken wat ik in het kapsel wou verwerken: tiara, bloem of haarkam. En een haarkam vond ik dan het beste. Tijdens mijn proefkapsel gaan we zien waar deze dan kan zitten...ik denk ofwel achteraan (bovenop) ofwel aan de zijkant (zoals op de foto met de chignon) maar wel iets rechter (verticaler) en wat hoger op mijn hoofd (meer oorhoogte dan). Ben benieuwd!! @Melissa: ik heb ook nog een aantal dingen in mijn favorieten - oa een hele leuke taarttopper die écht bij ons past :-) dus er zullen nog bestellingen volgen! leuk é!@ Dephine: wel, daar dacht ik daarna ook aan...misschien heeft ze dit model nog extra liggen...maar toen ik dus verder keek, zag ik dan deze kam met de andere pareltjes. echt nog een geluk :-) want deze zal nog beter passen bij men juweeltjes die ook meer ivory kleurige pareltjes hebben...@ de andere dames: bedankt!! ik ben er heel blij mee en wacht al ongeduldig op men pakje :-)!!
De post is vandaag geweest :-) pakketje morgen ophalen in het postkantoor...spannend!Wel 10€ taksen op betalen...het pakje is dus de douane gepasseerd...groetjes