Nu Online
Momenteel zijn er 607 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwkleed!

4-1-2012 22:25:12
Hallo bruidjes!! Ik heb mijn eerste afspraak gemaakt om trouwkleedjes te passen :) spannend!! Heeft er iemand ervaring met azzuro en scarpillini in Oostende? Ik heb er al een afspraak gemaakt :) Thx!!

eline
25-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 1198

gitte
11-8-2012
 Meld misbruik4-1-2012 22:28:31

spannend :)

fleur
8-9-2012
 Meld misbruik4-1-2012 22:38:14

Ik ben na cony in maria aalter gegaan. maar azzuro en scarpillini zijn volgens mij ook goeie winkels!

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik4-1-2012 22:46:15

Hey Eline.
Ik heb op dit forum jammergenoeg nog niet veel (lees eigenlijk niets) goeds gelezen over Azzuro en dit vooral door de ofwel opdringerige ofwel onvriendelijke verkoopsters.
Over Scarpellini echter niets dan goeds. Ik ga ook bij hen op bezoek gaan - ze hebben echt veel collecties hé!
Have fun!

hanne
3-9-2011
 Meld misbruik5-1-2012 7:35:08

Mijn kleed kwam van Scarpellini. Het is de enige winkel die ik gedaan heb en heb niets dan lof. Niets was hen te veel, heb wel 15 kleedjes aan gedaan en ze hebben ook enorm veel keuze. Doen zou ik zeggen :-)

sanne
25-8-2012
 Meld misbruik5-1-2012 9:07:20

Over Azzuro kan ik helaas niet veel goed zeggen.
Ze hebben vind ik niet veel kleedjes en ze zijn inderdaad best opdringend en onvriendelijk. Bovendien moet het allemaal rap rap gaan.
Voor mij was het een tegenvaller, maar je weet natuurlijk nooit. Het kan altijd meevallen.

Elke
13-7-2012
 Meld misbruik5-1-2012 11:52:40

Mijn kleed komt van Azzurro en het is mij daar zeer goed bevallen. Ik ben nog naar twee andere winkels geweest en ze waren even vriendelijk als in een andere winkel. Totaal niet opdringerig ook niet. Ik ben er twee keer geweest en heb telkens veel kunnen passen. De tweede keer heeft het zelfs zo lang geduurd, dat hun volgende afspraak al een tijdje stond te wachten. Ze hebben zich er nooit rap vanaf willen maken. Ik heb er bovendien ook 20% beurskorting gekregen ipv 10% ergens anders. Als je boven een bepaald bedrag zit (wat bij mij wel het geval was), krijg je er ook de retouches gratis bij.
Ik begrijp niet goed hoe het komt dat ze zoveel negatieve kritiek krijgen. Misschien hangt het van de verkoopster af?

clara
1-9-2012
 Meld misbruik5-1-2012 12:32:02

Scarpellini is een super winkel! Ik had en jong meisje (sara denk ik) en ze was heel behulpzaam, stelde je op je gemak, niets was haar te veel. Heb zelfs jurken aangehad waarvan ik op voorhand zei dat ik die niet zou nemen, maar dat ik ze gewoon eens wilde passen. Ik heb mijn jurk uiteindelijk ergens anders genomen en ze heeft me zelfs nog teruggebeld om te zeggen dat ze het jammer vond dat we samen niet meer gingen verder passen :)

kortom: leuke sfeer daar, veel keuze en ze probeert je echt te "doorgronden" om de juiste jurk te zoeken!

sofie
21-7-2012
 Meld misbruik5-1-2012 14:15:44

Gisteren zijn we naar azzuro geweest voor suitekledij en die bij die ene mevrouw kon er zelfs geen glimlach vanaf. Telkens we vroegen om iets te passen, was het er teveel aan. Dan maar naar Scarpelini geweest en 15min later had mijn getuige haar suitekledij al gevonden. Daar waren de mensen wel vriendelijk. groetjes sofie

Shanna
21-9-2012
 Meld misbruik5-1-2012 17:45:40

Mijn kleedje is ook besteld bij scarpelini.Niets dan lof over de winkel, ik werd geholpen door conny en ik moet zeggen dat ze super vriendelijk was en heel behulpzaam. succes met de zoektochy.

Charlotte
16-6-2012
 Meld misbruik5-1-2012 21:11:56

Hier ook niks dan goeds over Scarpellini. Is de enige winkel die wij gedaan hebben, en zijn gelukkig buitengekomen ;)

eline
25-8-2012
 Meld misbruik5-1-2012 21:25:32

Alle... Zal ze alle 2 doen en zal het wel zien... Aan de telefoon vond ik Sarah van scarpillini heel vriendelijk!! Verlang al... :) Thx!

eline
25-8-2012
 Meld misbruik12-1-2012 22:48:55

Ik heb mijn droomjurk gevonden!!!!! :))) en dit bij scarpillini.... Azzuro is maar niets voor mij!! Echt niet vriendelijk en alles tegen hun zin... Zou ik zeker niet aanraden, terwijl in scarpillini niets teveel was! Een super lief meisje, Sarah heet ze... Ben blij dat ik daar mijn jurk gevonden heb!!

sanne
25-8-2012
 Meld misbruik13-1-2012 13:38:18

Ben blij voor jou Eline !

miranda
20-4-2013
 Meld misbruik15-1-2012 21:47:53

Hey ;
Ben zelf ook naar azzurro geweest en is ook tegen geslagen heb 4jurken mogen passen en dan merkte je dat ze je buiten willen want de volgende klant was er al.Plus de prijzen klopte ook niet in de boek stond een goedkoper prijs dan op de jurk.Volgens mij als ze weten dat je een bon hebt van de huwelijksbeurs zeggen ze de duurdere. Plus kwam er ook een heleboel kosten bij had een kleed gevonden van 1650 en in de boek stond dan 1350 kwam onderrok nog bij retouche lingerie......Ik ga zaterdag eens naar de trouwbeurs in gent en dan eens horen bij faralove een all inn pakket van sierraad schoenen nieuwste mode jurk retouches... voor 1350euro dus iemand ervaring bij deze winkel??????

Isabelle
11-8-2012
 Meld misbruik29-1-2012 18:46:50

Ik heb mijn droomjurk gevonden bij Azurro en ben er echt heel vriendelijk bediend geweest! We hadden geen afspraak gemaakt, omdat mijn mama maar niet wou geloven dat dat moest, maar ze hebben ons er tussen genomen en ik ben toch ook zeker een dik anderhalf uur aant passen geweest. De verkoopster was zeer vriendelijk en geduldig, ik heb mijn uiteindelijke jurk zeker 4 keer aangehad, ze vond het geen probleem. De prijzen verliepen ook correct. Het zal er echt van afhangen welke verkoopster je hebt zeker? Wij gaan er alvast in februari opnieuw naartoe voor de suitekledij!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info