Joke
7-7-2012
|
4-1-2012 23:01:20
Wij zijn vandaag gaan kijken bij juwelen Wim Meeussen. Deze heeft ietwa specialere ringen. En tegen onze verbazing waren ze nog goed van prijs. Voor 2 ringen, aangepast op maat en gegraveerd lagen de prijzen tussen de 1000 en 2000 euro, afhankelijk van de grootte en het aantal steentjes.
|
|
Chantal
16-6-2012
|
4-1-2012 23:03:57
Hoi
De adresjes waar ik mijn juwelen gehaald heb (ben ook van Provincie Antwerpen)
- Trouwringen: Fede Di Oro in Izegem. Dit is een heel tripje, maar voor de prijs/kwaliteit is het die trip echt wel waard! Wij betalen een 1100 euro voor onze trouwringen (beiden wit-goud + de mijne met 9 briljantjes), in een andere winkel betaalden we er gemakkelijk het dubbele voor. Ook hadden ze super veel keuze!
- Mijn trouwjuwelen komen zowat allemaal van ergens anders (wel allemaal van online shops, aangezien ik in september een lange tijd ziek ben geweest en ik niet buitenshuis kon en dus veel met mijn laptop in mijn bed zat...dus had genoeg tijd om alles uit te pluizen): * Mijn tiara: komt van www.lemony.nu . Snelle levering (met leuke verpakking), perfecte kwaliteit, heel tevreden van! Kostprijs: een 50 euro. * Mijn oorbellen en ketting: komt van www.trendjuwelier.nl . Mijn oorbellen zijn van het merk 'Ti Sento', mijn ketting van Esprit. Ook heel snelle levering, dus ook super tevreden over! Kostprijs oorbellen: 45 euro ; Kostprijs ketting: 70 euro. * Mijn armbandje: komt van een bruidje hier op het forum die zelf een eigen bedrijf is gestart in het maken van juweeltjes. Aangezien ik heel smalle polsjes heb (normale armbandjes zijn een 19 cm, maar die vallen bij mij gewoon af; ik heb polsjes van 12,5 cm), heeft zij een armbandje helemaal op maat gemaakt voor mij, helemaal naar mijn zin! haar website: www.tohaveandtohold.be . Heb het armbandje vorige week besteld en vandaag vond ik het al terug in mijn brievenbus...geweldig dus! Kostprijs: een 23 euro
Al mijn juweeltjes zijn met witte pareltjes en 1 strass-steentje (behalve de tiara, die heeft meerdere steentjes). Zo passen ze allemaal mooi bij elkaar.
Hopelijk ben je hier al iets mee!
Lieve groetjes
Chantal
|
|
sofie
24-3-2012
|
5-1-2012 6:54:39
Na wat over en weer gemail met Leonie van Limony heb ik daar halsketting met oorbellen besteld.Over de klantvriendelijkheid en behulpzaamheid en kostprijs (40€) ben ik alvast al heel tevreden. Ze helpt echt bij het vinden van het best passende juweel. Nu nog vol spanning het pakketje opwachten
|
|
Evelien
1-9-2012
|
5-1-2012 7:04:59
Heyhey,
Onze ringen komen eveneens van Fede di Oro in Izegem. Inderdaad een eindje rijden maar echt wel de moeite waard! Onze ringen zijn beiden wit goud en bij mij zitten er 8 briljantjes in. Wij hebben hiervoor 960 eur betaald.
Mijn bruidsjuwelen heb ik besteld bij Filipa van To Have and To Hold. Ik heb 72 eur betaald voor een armband, ketting, oorbellen en dubbele diadeem. We hebben heel wat heen en weer gemaild en zo heeft ze het perfecte setje voor mij kunnen maken :-).
Groetjes!
Evelien
|
|
Sandra
7-9-2012
|
5-1-2012 8:02:48
Hoi,
Voor onze trouwringen gaan wij in februari bij iemand langs die zelf ontwerpt - kennis van mijn verloofde zijn grootouders en ze hebben er 40% korting dus is mooi meegenomen. Wat de exacte prijs zal zijn,weet ik dus nog niet!
Mijn bruidsjuwelen komen van Lemony: ketting, armbandje en oorbellen met pareltjes en strasssteentjes en hebben in totaal 70€ gekost. Gisteren heb ik een haarkam besteld op etsy, met swarovski steentjes en parels en deze kost 75€.
groetjes!
|
|
Silke
5-5-2012
|
5-1-2012 8:09:20
Omze trouwringen gaan we halen bij Juwelier Claes in Lummen. Zij hebben eind februari een grote trouwringenbeurs (waren eerder al eens gaan kijken maar zeiden dat als we naar de beurs komen we nog steeds tijd genoeg hadden en ook veel meer keus).
Groetjes,
Silke
|
|
Nathalie
23-6-2012
|
5-1-2012 8:14:32
Hoi,
Wij hebben onze trouwringen bij FDO besteld. We hebben hele brede ringen (mijne 1,1 cm met 111 diamantjes, die van mijn verloofde 1 cm) in wit goud. Onze ringen waren normaal 4275 EUR maar met een mooie korting en veel oud goud (2075 EUR) vielen onze ringen perfect binnen ons budget van 1800 EUR.
Aangezien mijn kleedje onder de buste een lint met steentjes heeft, ga ik geen halsketting dragen. Ik heb geen gaatjes in mijn oren dus ga ik voor een haarkam en een armband gaan. Mijn armband ga ik waarschijnlijk bij swarovski halen (220 EUR) en mijn haarkam via etsy.com (70 EUR).
Veel liefs & succes met de zoektocht!
Nathalie
|
|
Sara
6-10-2012
|
5-1-2012 11:39:30
hier ook een antwerps bruidje -wij gaan ook kijken bij FDO voor onze trouwringen, ons budget is ongeveer 1000 euro ( met wat marge als ik nu echt iets mooi vind -juweeltjes heb ik gekregen van mijn toekomstige, ze zijn van swarovski. ketting plus oorbellen setje ( 200 euro) en armbandje (80 euro) -ik ben nog verwoed opzoek naar een tiara, ik twijfel tussen lemony en een engelse webshop, maar ik ga eerst een keertje tiara's passen in de winkel voor ik iets beslis
|
|
anke
9-6-2012
|
5-1-2012 11:55:08
Hoi, Onze ringen komen van Wim Meeussen omdat mijn verlovingsring ook van hem kwam. Als je niet van klassieke ringen houd is dit echt een aanrader. Veel keuze in verschillende prijsklasses. Onze ringen kwamen op 1470 euro. Ook mijn oorbellen komen van bij Wim Meeussen (Ge ziet ik ben een fan ). Ze waren een kerstcadeau van mijn ventje. Het zijn zilveren oorbellen met een parel in en ze hebben 80 euro gekost. In Lier heb je ook nog Ines B, die maakt ook wel mooie juwelen. Veel succes nog! groetjes Anke
|
|
Bruidje
28-4-2012
|
5-1-2012 12:32:21
Hoi! Onze ringen komen ook van FDO. We hebben beiden een witgouden ring (ik één met 18 briljantjes, mijn vriend een matte witgouden) en betalen hiervoor ongeveer € 1300. (geen oud goud ofzo binnengebracht, wel een korting gekregen (die je altijd krijgt)) Mijn juwelen heb ik nog niet... Ik ga geen ketting dragen, wel oorbelletjes en een armband (ik dacht ook aan Swarovski). Je maakt het natuurlijk zelf zo duur of goedkoop als je wilt! Succes!! X
|
|
Bruidje
28-4-2012
|
5-1-2012 12:37:22
@ Chantal,
Jij hebt via Trendjuwelier.nl oorbelletjes van Ti Sento besteld? Toevallig toch geen parelt-stekertjes met een swarovskisteentje erboven? Ik heb deze nl. op de site gezien en vind ze heel mooi, ik heb alleen schrik dat ze nogal groot zijn... xx
|
|
ilse
7-8-2010
|
5-1-2012 12:54:12
Mijn trouwring kwam van Gerda De Vrij (zit net zoals Wim Meeusen in de Wijngaardstraat in Antwerpen). Het is een witgouden van zo'n 8mm breed met 1 diamantje (5-punt of zoiets noemen ze het). De prijs van je ring is namelijk afhankelijk van hoe breed, hoeveel steentjes en de grootte van de steentjes. Ik geloof dat de mijne zo'n 650 euro was. Mijn man heeft geen trouwring. Mijn ketting was mijn "something borrowed" en had ik geleend van mijn tweelingzus (maar die was absoluut niet duur hoor). Mijn armbanden waren goedkope spullen uit een bijouterie maar dat zag je er hoegenaamd niet aan hoor. Groeten,
|
|
Veerle
2-7-2011
|
5-1-2012 13:59:28
Onze trouwringen komen van Hans Sonnaert in Sint-Niklaas, onze ringen zijn 0,8 cm breed, redelijk dik en in de mijne zitten 6 diamantjes, en wij hebben als'k mij niet vergis een dikke 1500 euro betaald (we hebben allebei wel hele dunne vingers, wat ook wel een verschil maakt in prijs). Qua juwelen heb ik gewoon iets gekocht in't schoonheidssalon (zilver met steentjes) en denk dat'k voor het kettingetje en de oorbellen iets van een 150 euro betaald heb...
|
|
Chantal
16-6-2012
|
5-1-2012 20:36:22
@ bruidje: ja het zijn die oorbelletjes die je bedoel (een swarovski-steentje met een pareltje er onder). Je mag gerust zijn, ik vind ze zelf helemaal niet te groot (op foto lijken ze inderdaad veel groter omdat je geen referentiepunt/meetpunt hebt met een echt oor/gezicht). Maar ze zijn dus helemaal niet zo groot als ze lijken... Ik zal er zometeen eens een foto van nemen zodat je hier een beter beeld van hebt!
Tot zometeen dus :D!
|
|
Sarah
19-5-2012
|
5-1-2012 20:42:13
onze trouwringen zijn net besteld bij Yves Vanschoenwinkel in Hasselt. Hij heeft ongeveer een gelijkaardige stijl als Wim Meeussen. Mijn verlovingsring is van Wim Meeussen en ik vond persoonlijk dat zijn trouwringen allemaal te sterk op mijn verlovingsring lijken. Ik was dus op zoek naar iets met dat tikje anders... Onze ringen komen in totaal op 1700€ uit maar wij hebben ook beide erg dunne vingers en dat scheelt natuurlijk :-) Ines B. in Lier heeft ook schitterende ringen maar zij is wel wat duurder dan Wim Meeussen en Yves Vanschoenwinkel...
Voor de andere juwelen hou ik het beperkt tot een klassieke haarkom en oorbellen die in de stijl van het kleed zijn. Heb een kleed van Rosa Clara met veel kant en dan mag het wat soberder :-)
|
|
Chantal
16-6-2012
|
5-1-2012 21:04:33
Haha OK, hier komen ze...even snel een paar foto's genomen met mijn weggewaaid haar...maar hier zijn ze (let by the way niet op mijn elfen-oor...da's iets dat mijn broer gepikt heeft - heel raar ik heb een hap uit mijn oor, hij een stuk eraan (en wij schillen 2 jaar).
|
|
Chantal
16-6-2012
|
5-1-2012 21:05:22
Waaaa...OK foto's zijn wat huge uitgevallen...schraal! Maar bij deze heb je dus wel een idee...
|
|
Bruidje
28-4-2012
|
7-1-2012 19:28:41
THX!!!! Ze zien er super uit!! xxxx
|
|
Anouck
5-5-2012
|
9-1-2012 16:59:12
Onze trouwringen komen van juwelier Eddy Heleven in Hasselt (omdat we daar een kortingsbon van 150 euro hadden). Mijne is 0.3 cm breed en een diamantje van 92 euro en die van mijn vriend 0.5 cm. Witgoud, mat, licht gebombeerd. Wij hebben zonder korting 1880 euro betaald. Ik moet eerlijk zeggen dat ik behoorlijk schrok... het goud staat echt duur. Maar ja, trouwringen kopen je normaal gezien maar één keer in je leven he... ;-)
|
|
Anouck
5-5-2012
|
9-1-2012 17:03:40
Ow ja bruidsjuwelen...
Ik ging normaal een parelketting lenen van familie, maar ik heb er één cadeau gekregen voor kerstmis van mijn ventje. Jippie! Voor de rest hou ik het waarschijnlijk op een haarkam of diadeem die ik online bestel. Wil daar niet teveel geld aan geven...
|
|
An
24-3-2012
|
9-1-2012 20:03:15
hoi,
onze ringen komen ook van Wim Meeussen. We waren eerst naar Nico Taeymans gegaan, maar die ringen zaten ver boven ons budget. Bij hem betaal je precies nog veel extra omwille van zijn bekendheid. Bij Gerda De Vrij zijn we ook langsgeweest (heeft ook een heel mooie collectie) , maar uiteindelijk is het dus Wim Meeussen geworden. Leuk extraatje : bij Wim betaal je niet extra voor een grotere maat (mijn vriend heeft dikke vingers). Wat bij Nico en Gerda wel het geval is. Voor onze twee ringen betalen we iets minder dan 1400 euro.
Groetjes, An
|
|
elke
|
26-2-2012 21:43:17
|
|