Terug naar overzicht
Etsy.com. Eventjes rondsnuffelen, veel goedkoper.
Daar heb ik er inderdaad al een paar bekeken, maar ik weet niet wat ze in bruidswinkels vragen en of er andere (lokale) webshops zijn die ook sluiers verkopen.
Ik heb er op Etsy van rond de twintig euro gezien, bij bruidszaken is 100 het absolute minimum.
ahem, er is een sluiertje vanuit Australië onderweg... maar vanaf nu ga ik echt niet meer op etsy kijken want ik heb eens opgeteld wat ik daar allemaal al van accessoires heb besteld en het is genoeg geweest :p
ik heb de mijne toch in de bruidswinkel gekocht, ik eentje van etsy besteld maar ik vond de kwaliteit toch niet wat het hoorde te zijn, iets grotere gaten en stijver... die van de bruidswinkel was wel veel duurder maar vond ik veel mooier
Ik heb de mijne besteld in de bruidswinkel. Hij heeft wat meer dan 200 euro gekost voor en hij is drie meter lang. Hij is zo lang want ik ga hem laten aanpassen als ik voor de eerste keer mijn bruidskleed ga passen. Hij zou dan gelijk moeten komen met mijn kleed.Als je gaat voor een sluier, zou ik die dan toch bestellen in de bruidswinkel, ze zijn van heel goede kwaliteit, ze worden voorzien van het nodige om ze te kunnen bevestigen in je haar en ze worden ook gestreken of gestoomd wanneer je ze mee naar huis neemt. Je betaald wat meer, maar je weet dat je sluier perfect in orde zal zijn
Ik heb ook mijn sluier bij de bruidswinkel gekocht. Geloof dat hij een 150 € heeft gekost. Wel eentje die tot net aan het einde van mijn sleep komt en afgewerkt met kant aan de zijkanten. Maar als je een kortere versie wil, zal die van op etsy wel meevallen denk ik. Had daar wrs ook besteld moest het zo geen lange sluier geworden zijn.Grtz
oei, ik was niet echt van plan om een sluier te dragen.. zijn er nog bruidjes die dit niet zullen doen?
Mijn sluier komt ook van bij de bruidswinkel. Heb er 330 EUR voor betaald maar hij is prachtig en met kant afgewerkt!Veel liefs,Nathalie
Hey Sophie, ik zal ook geen sluier dragen, je bent zeker niet de enigste! :-)
ik ga ook geen sluier dragen, da zie je niets meer van de kant prachtige kant op mijn kleed, mijn sleep en mijn rug zijn helemaal uitgewerkt, vind ik beetje zonde.ik zou zeggen ik zou aan een sluier toch redelijk wat geven, uiteindelijk een kleed is al redelijk van prijs en dan vind ik het zonde van een goedkope sluier erbij te doen, dat zie je volgens mij
ik ging eerst wel voor een sluier gaan maar de opvallenste kenmerken zijn aan mijn rug daardoor nog in twijfel in de bruidswinkel nog eens 1 passen bij 1ste pas maar kzou dan miss voor een mini birdcage gaan
Ik ga ook niet voor een sluier gaan, gewoon omdat ik een jurk heb die helemaal niet past met een sluier! Ik zou wel bij een bruidswinkel gaan als ik jou was, zo kun je het zien naast je jurk en weet je zeker dat je waar krijgt voor je geld.