Terug naar overzicht
Oh - zucht - met dit kakaweer is de Seychellen een hemelse gedachte
Leuk! Ik heb gisteren een telefoontje gekregen van Mauritiustravel en we wachten nu ook op een paar offertes voor Mauritius en de Seychellen. Eigenlijk hadden we het al afgeschreven, omdat ik al een tijdje geleden een paar keer het contactformulier had ingevuld en steeds geen reactie kreeg. Ik ben ook niet volledig overtuigd door het klimaat daar. Het ene moment willen we voor Mauritius of de Seychellen gaan, het andere moment voor Zanzibar, Curaçao of Bali, ... We zijn er echt nog niet uit! We wachten nog even de offerte af en dan zien we wel.
In de maand Juli is eigenlijk enkel de Noordkust van Mauritius betrouwbaar.Omdat we daar niet onmiddellijk ons zin van hotel tussen zagen hebben we dan toch maar gekozen voor de Seychellen.Curaçao of Aruba was eigenlijk ons eerste keuze, maar geen enkel hotel vond ik daar charme hebben.Bali wouden we heel graag doen, maar door het lange vliegen en het tijdsverschil was dat ook vlug afgeschreven aangezien ik maar een dag tijd heb om te herstellen van de vlucht.Dus bleef bij ons uiteindelijk de Seychellen over, en het klimaat is daar heel het jaar door eigenlijk hetzelfde en in Juli is het daar zelfs de droogste maand.Over mauritiustravel verder niks dan lof, heb er daarjuist nog een kwartier met aan de lijn gehangen voor alle uitleg over het verdere verloop.groetjes
Dag dames,Wij hebben ook via mauritiustravel geboekt. Wij zullen 4 april in Mauritius trouwen. Ik kijk er heel erg naar uit. Ik heb nog een tip ivm de annulerings en reisverzekering. Als je de reis betaalt met visa, dan zit je verzekering er zowiezo bij (bij onze visa van KBC toch). Dat bespaarde ons toch bijna 350 euro. (waarmee ik een chocoladefontein op ons feest wil ;-)GroetjesKelly
Merci voor de tip Kelly.Bij mij zat dat in de mastercard ook in dacht ik. (daarvoor hadden ze mij dat toch aangesmeerd :-) )Morgen eens gaan horen!
Hoi, ook wij zijn nog aan het wachten op een offerte van MauritiusTravel - hebben al een aantal keer telefonisch contact gehad. Er is mij al 2x gezegd "morgenvroeg mail ik de offerte", maar tot op heden heb ik deze nog niet mogen ontvangen. Ik vind het een beetje spijtig, want zo verlies je het vertrouwen in de reisagent. Ons idee was: enkele dagen Seychellen en dan door naar Mauritius. Vertrekken jullie direct na de trouw? Mij is gezegd te wachten tot na 15/08 dan zouden de tickets goedkoper zijn..Is dit zo?Groeten
Oei das minder.Heb wel een paar keer moeten mailen ivm mijn vragen en uiteindelijk had ik een mail gestuurd met dat ze mij telefonisch die dag ook konden bereiken en dan kreeg ik onmiddellijk telefoon om op al mijn vragen te beantwoorden.Maar hun mail blokkeert daar precies wel af en toe.Maar voor de rest hebben we nog geen problemen gehad.Wij wouden graag op de zondag na onze trouw vertrekken, maar aangezien air Seychelles stopt met vliegen hadden we niet veel keuzes voor datums en moeten we 24 juli vertrekken (dinsdag), dus is het ongeveer 3dagen na onze trouw.Ik vind dit nu niet meer zo erg aangezien ik dan alles op mijn gemak nog kan bekijken van onze trouwdag, en alles rustig kan inpakken.Na 15 augustus is het hoogseizoen daar praktisch afgelopen en dan zijn de tickets inderdaad goedkoper.Wij gaan midden juli en dat is midden in het hoogseizoen, maar we kunnen niet anders door onze beide zaken. Ik zag het niet goed zitten om een week te sluiten voor de trouw alleen en dan weer ergens in het jaar 2 tot 3 weken te sluiten. Denk dat mijn klanten dat niet zo plezant zouden vinden :-)Maar het scheelt toch wel ze, ik ken iemand die juist hetzelfde als ons geboekt heeft, enkel een maand vroeger en die betaald 1000euro minder.groetjes