Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kledij bruidsmeisje 2 jaar

5-1-2012 12:59:55
Ik heb op zoek naar een bruidkleedje voor mijn dochtertje. Graag een winkel in de regio (geen c&a of h&m) en betaalbaar

Stefanie
17-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 742

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik5-1-2012 13:07:27

Welke regio juist? :) Wat is betaalbaar (max prijs)?

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik5-1-2012 14:14:15

Ik denk dat iedereen hier 2 sites gaat aanraden :-)

http://www.humpiedump.nl/
en
http://www.suitsyouwell.nl/

aangezien ze heel schappelijk zijn van prijs en de meesten hadden toch goede ervaringen...

Lieselot
10-3-2012
 Meld misbruik5-1-2012 16:23:47

Wij zijn naar Oulet Kids in Waarmaarde geweest, das in een deelgemeente van Avelgem.
Ik heb voor mijn dochter een pracht van een kleedje gevonden, mét bolero!
Alles aan -40%, ik betaalde er 109€ voor samen. Echt 'n aanrader!

Sophie
2-6-2012
 Meld misbruik6-1-2012 10:21:18

Als je naar Antwerpen kan komen moet je zeker is naar de offerande straat gaan kijken.

Mijn vriendin die onlangs getrouwd is heeft haar dochter in een prinsessen-kleedje, echt heel mooi suite-kledij gestoken voor € 25, voor een jurk en een bolero vestje.
Voor de zoon een kostuum, slechts € 30!

Ook ik zal daar gaan zoeken voor mijn zonen! Is zeker de moeite!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...