Nu Online
Momenteel zijn er 196 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tip voor bruidsmeisjes!

5-1-2012 14:54:31
Hoi allemaal,

Sinds gisteren hebben we ook eindelijk de outfit voor onze 2 bruidsmeisjes bij elkaar en wil deze toch ff met jullie delen;-).
Omdat onze bruidsmeisjes qua leeftijd een stukje uit elkaar liggen (lees 2 en 11 jaar) vond ik het moeilijk om een leuke outfit te vinden die voor de beide meiden hetzelfde zou zijn.
Maar het is dan toch gelukt!

De outfit bestaat uit een onwijs schattig rokje, zie: (in alle kleuren te verkrijgen!)
http://www.lepetittom.nl/collections/pettiskirts/products/dolly-by-le-petit-tom-little-mermaid-pettiskirt-brown
Het leuke is dat bij de kleinere maatjes je er gratis een zelfde rokje voor de pop bij krijgt. Ik ga voor de jongste dan ook de pop hetzelfde aankleden. Op die manier heeft ze meteen iets leuks voor te spelen bij de hand. Tevens is het fijn dat de rokjes 'verstelbaar' zijn van maat dus zit je altijd goed;-).

Omdat dit rokje al 'druk' op zichzelf is heb ik ervoor gekozen om het af te maken met een witte capri-legging, een mooi wit shirtje en een bruine bolero van bij de JBC.

Om er toch nog een 'swung' aan te geven had ik voor beide meiden een leuke corsage én haarspeldjes besteld. Het fijne aan deze website is dat je zelf kan aangeven welke kleur(en) je wilt hebben en m.b.t. de corsage had ik gevraagd of deze een maatje kleiner kon worden gemaakt omdat het door kindjes gedragen zou worden.
Corsage:
http://www.annemerlijn.com/webshop/product_info.php?cPath=43&products_id=163
Haarspeldje:
http://www.annemerlijn.com/webshop/product_info.php?cPath=42_62&products_id=233

Wat vinden jullie ervan? Ik denk dat onze bruidsmeisjes gaan stralen! Ze zijn er zelf al helemaal weg van. Nu enkel nog een leuke outfit scoren voor ons bruidsjonkertje!

Groetjes Ann

Ann
29-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1685

wendy
7-7-2012
 Meld misbruik5-1-2012 15:16:47

Zo te lezen gaan die twee meisje schitteren op jullie grote dag
Ik vind de rokjes in ieder geval heel speciaal en heel mooi.
En de haarspeld en corsage gaan er goed bij passen.

groetjes wendy

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik5-1-2012 16:08:07

Mooie spullen! Ik sla de links op bij mijn favorieten!

Shanna
21-9-2012
 Meld misbruik5-1-2012 17:40:58

Mijn dochtertje zal ook een pettiskirt van le petit tom dragen :-)Hier ook voor sobere capri in het wit met witte t'shirt en wit jasje gekozen, rokje is idd al druk genoeg.
ik ben er allesinds super blij mee.

:-)

sofie
21-4-2012
 Meld misbruik6-1-2012 7:20:31

bedankt voor de tip!
Hoe schattig zijn die rokjes!!!!

Groetjes,

Sofie

cindy
17-9-2011
 Meld misbruik6-1-2012 17:10:14

mijn meisjes waren 13 en 4 jaar en ze hadden hetzelfde kleedje aan.
gekocht bij humpie dumpie (ook helemaal niet duur)
misschien nog eens een idee om te gaan kijken?

Ylenia
18-8-2012
 Meld misbruik7-1-2012 11:17:12

PRACHTIG!

Ik ben me heel stiekem aan het afvragen of ik niet in de grootste maat pas :p
Thaha! :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...