Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verdriet en vreugde...

5-1-2012 15:22:57
Liggen zo dicht bij elkaar !
Het jaar eindigde voor ons in mineur, mijn grootvader van mama's kant overleed onverwacht op 25 december... Het is raar om "de feestdagen" door te brengen, wanneer je met verlies geconfronteerd word. Ik heb eigenlijk nog steeds het gevoel "geleefd te worden"

Tegelijkertijd horen we overal "je trouwt dit jaar!" en geeft dat een warm gevoel vanbinnen, een gelukzalig gevoel :) ik trouw dit jaar met mijn geweldige vriend !

In december werkte mijn schoonmoeder men trouwkleed in de proefstof af, dus heb ik mn kleedje eigenlijk al eens aangehad, alleen was het dan in een dun proefstofje, en zal ik het échte kleed pas in april kunnen passen :)

Vandaag ging mijn vriend shoppen, met de vriendin van zijn getuige. Hun doel was, een kostuum... ik kreeg daarnet bericht dat hij voor 260 euro een pak met hemd en centuur gevonden heeft :) ik ben benieuwd ! Ik vraag me af of ik me zal kunnen inhouden, dat ik niet stiekem in de kast ga zoeken om toch al eens een kijkje te nemen!:)

Ik ging ook langs bij oia in Aalst, een juwelier/goudsmid (Ridderstraat) en vroeg een offerte aan voor een ring die ik wel mooi vond. Jammer genoeg is de prijs te hoog voor ons budget... ik zoek geduldig verder :)

Alvast voor iedereen men beste wensen en veel plezier met de voorbereidingen!

Heidi
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 737

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik5-1-2012 16:04:44

Heidi, ik voel met je mee!

Elke
13-7-2012
 Meld misbruik5-1-2012 16:40:41

Ik kan dit dubbel gevoel wel een beetje begrijpen. Op oudejaarsavond keken we zo erg uit naar middernacht om dan eindelijk de start van "ons" jaar te kunnen vieren. We hadden onze sms'jes met "Het wordt een fantastisch jaar!" al klaar, toen we rond 21h een telefoontje kregen van mijn schoonmoeder: mijn verloofdes peter (en enige grootouder) ligt op sterven... Hij is al een hele tijd ziek, maar we hadden niet verwacht dat het zo plots zou gebeuren, aan het begin van wat voor ons een fantastisch jaar had moeten worden. (En we trouwen ook nog eens op vrijdag de 13de...)

Innige deelneming!

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik5-1-2012 16:55:12

Ik had ook graag op vrijdag de 13e getruwd, in juli... maar om organisatorische redenen zijn we toch voor een zaterdag gegaan... vrijdag de 13e zie ik als een geluksdag :)

Het is inderdaad soms hard, hoe je van minuut op minuut kan wakker gemaakt worden...

liefs.

tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik5-1-2012 17:40:09

Ik begrijp je volledig!

Mijn papa zijn broer is ook gestorven en het was zaterdag de 24ste s morgens begrafenis om dan s avonds kerstavond te vieren... Allemaal dubbel!
Maar zoals je zegt, het is ook fijn eindelijk in het jaar te zitten waarin je met je grote liefde trouwt...

sanne
25-8-2012
 Meld misbruik6-1-2012 8:29:57

Je kan hen steeds betrekken in jouw dag.
Ik ga een ketting kopen met een amulet aan waar ik een foto van mijn papa in kan steken zodat hij toch met mij meestapt.

sven
10-8-2012
 Meld misbruik7-1-2012 22:23:24

helaba,
ik kan ervan mee spreken mijn grootvader is op 30 december 2010 overleden en ik heb het ook steeds moeilijk die dagen maar dan denk ik bij mezelf meid wat zou hij trots op jouw zijn met alles wat jullie realiseren, momenteel verbouwingen , in augustus trouwen , ik weet heel goed dat ik boven een sterretje heb die naar me kijkt en ontzettend fier op me is

sterkte alvast
vanessa

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...