Terug naar overzicht
Hallo JiliWij gaan in november naar de Malediven, we verblijven in het Sheraton Blue Moon Resort. Ik werk namelijk voor Starwood Hotels , vandaar deze snelle keuze!Een ander echt prachtig hotel (meer lounge) van onze keten in de Malediven is het W hotel! Magnifiek!!!Vrienden van ons zijn ook al in het Hilton geweest en dat was ook de moeite waard!Alleen hebben ze ons 1 ding afgeraden en dat is om in mei naar de Malediven te gaan omwille van het regenseizoen. ik heb al verschillende website en forums geraadpleegd en de meningen zijn verdeeld. Toch wouden mijn verloofde en ik die risico niet nemen, vandaar dat we pas in november gaan.Succes met de zoektocht!groetjesTiziana
hey, als je onmiddellijk na je huwelijk zou willen gaan dan moet je wel rekening houden dat het dan op de malediven regenseizoen is. Dat is ook de voornaamste reden waarom wij de malediven hebben laten vallen en we naar Bali gaan. Maar als je idd op een ander moment op reis kan gaan ( bijvoorbeeld in onze herfst) zul je zeker goed weer hebben!!
Hey Tiziana,hoe hebben jullie deze hotels geboekt? Via een reisbureau? Wij zijn ook aan het kijken voor een reis maar dan in april.
Hey JanaAangezien voor deze hotelketen werk, hebben wij alles apart geregeld. De hotelnachten staan al even vast, voor de vlucht gaan we naar een reisbureau.Voor we de nachten hadden vastgelegd, zijn we naar een resibureau geweest. Deze hotels stonden in de brochure van Thoma Cook bvb. (Enkel de W stond er niet in)begin april zou nog net goed zijn qua weersomstandigheden heb ik me laten vertellen.Groetjes
Hey bruidjes,Wij zijn in September op onze fantastische honeymoon naar de malediven geweest.Ik kan het iedereen aanraden.Het is echt het paradijs op aarde.Elke dag hebben we tussen de 29 à 31° gehad. Het zeewater is zalig warm. We hebben hooguit 3 keer (2 s'morgens en 1x laat s'avonds) 10min. regen gehad. Wat nadien ook weer zalig is, want dan ruikt heel het eiland naar een zalige geurige parfum.Er stond wel elke dag op de site bewolking, maar daar hebben we echt ni veel van gezien.Voor iedereen die nog twijfelt van te gaan, kan ik 1 ding zeggen:: gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!! je gaat er zeker geen spijt van krijgen. als jullie nog vragen hebben, vraag gerust!! Als jullie graag wat foto's zien van onze huwelijksreis kan dit via onderstaande link:https://www.facebook.com/about/privacy/#!/media/set/?set=a.157152897710106.36404.100002461899119&type=1groetjes