TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nieke
2-6-2012
|
5-1-2012 17:07:34
Hoi Sara,
Wij trouwen begin juni en gaan ook naar Bali op honeymoon. Onze laatste 5 nachten zijn ook The Amala, ziet er WOW uit eh :-)
|
|
Elke
13-7-2012
|
5-1-2012 17:19:25
Dag Sara
Om dezelfde reden zijn de huwelijksvoorbereidingen bij ons tijdens de vakantie ook wat gevorderd. Ik heb mij vooral bezig gehouden met het misboekje en de huwelijksreis. Het misboekje is bijna af, er moeten enkel nog een aantal persoonlijke elementen aan toegevoegd worden. Voor de huwelijksreis twijfelen nog tussen twee opties. Het is ook de bedoeling dat dit tegen het einde van de vakantie in orde is.
Wat dan nog overblijft, zijn de uitnodigingen, de afspraken met de kapper en de visagiste, bruidslingerie en bedankjes.
Ik zelf heb een prinsessenkleed, maar het voordeel van een 'eenvoudig' kleed is dat je opvallendere juwelen kan dragen.
Ik vind het trouwens zeer moedig van je om op de laatste schooldag te trouwen! Ik zou te gestresseerd zijn, omdat ik meestal tot het laatste moment nog examens moet verbeteren.
Geniet nog van de resterende vakantiedagen!
|
|
Elke
13-7-2012
|
5-1-2012 17:20:38
Wat ik nog wou vragen: bij welke maatschappij heb je je Balireis geboekt?
|
|
Sara
30-6-2012
|
5-1-2012 17:28:26
@Nieke: The Amala ziet er inderdaad echt WOW uit.. Wij kijken er alvast naar uit. Zouden daar graag nog wat excursies doen, maar die zijn er nog niet bijgeboekt. Zouden toch graag nog wat van het land zien.
@Elke: Mits genoeg voorbereiding vooraf, geloof ik wel dat dit moet lukken om op 30 juni te trouwen. Mijn vriend wordt er wel zot van, van al dat voorbereidingswerk. Bij ons is het maandag 18 juni al klassenraad, dus tegen dan is het grootste werk gedaan. Al begin ik nu toch al wel wat schrik te krijgen :-)/ Ik vind die laatste schooldag wel wat hebben, kwestie van de vakantie goed in te zetten... Wij hebben onze huwelijksreis geboekt via Exclusive destinations. Geniet van de laatste vakantiemomenten en van de verdere voorbereidingen.
|
|
Elke
13-7-2012
|
5-1-2012 17:33:53
Als je op 18 juni al klassenraad hebt, dan is het meeste inderdaad al achter de rug, dus dan zie ik ook geen probleem ;-) . Bij ons is dat pas op 28 juni en op 29 juni oudercontact, daarom dat ik een beetje schrok.
|
|
Hanne
30-6-2012
|
6-1-2012 9:51:48
Ik ook juf in lager onderwijs dan wel en ook op 30 juni trouwen. Al veel reacties gekregen van zot hoe ga je dat doen? Nuja net zoals jullie denk ik als alles goed op voorhand geregeld is kan dat geen probleem zijn zeker? volgende zaken zijn al geregeld: - zaal - vervoer - kleed - kerk en stadhuis - misboekje - dj - bloemiste - visagiste en kapper - videograaf - fotograaf - ringen - praatpaal - huwelijksreis - ontwerp uitnodigingen
Nu dus nog: - lingerie + juwelen + schoenen - kledij suite en bruidegom - opdracht geven aan drukker - menubepaling - leuke ideetjes avondfeest
vergeet ik cruciale dingen? misschien dacht ik er wel aan maar ben ik ze nu vergeten op te schrijven
Komt dichter hé, spannend!
|
|
Melissa
30-6-2012
|
6-1-2012 15:41:40
Hey allemaal!
Hier nog een 30/6-bruidje (maar geen leerkracht :-)) Hier mijn lijstje:
volgende zaken zijn al geregeld: - zaal + inkleding - vervoer (enkel soort auto nog kiezen) - kleed - stadhuis (huwelijksdossier is al geopend, maar nog niet afgehandeld) - dj - visagiste en kapper - fotograaf - ontwerp uitnodigingen - B&B voor familie
Nu dus nog: - misboekje: zijn we mee bezig - bloemiste: ik moet binnenkort eens langsgaan - ringen: afspraak volgende week - huwelijksreis: staat nog niet vast, we gaan pas in oktober, dus hebben nog even tijd - lingerie + juwelen + schoenen - schoenen bruidegom - menubepaling - bedankjes - gastenboek (wensboom laten maken)
Dat is het denk ik :-)
|
|
Nele
30-7-2011
|
31-1-2012 15:45:57
Hoi Sara, Jullie staan duidelijk al erg ver met de voorbereidingen van jullie feest. Wij zijn afgelopen zomer getrouwd en daarna ook vertrokken op huwelijksreis naar Bali. Het was een onvergetelijke reis met een geweldige mix van rust, prachtige stranden, cultuur, vriendelijke mensen, luxe en prachtig weer. Wij hebben er een rondreis gemaakt met een privé gids. Dit is niet zo duur en was echt onvergetelijk! Ik kan hem dus ten zeerste aanraden als je nog iemand zoekt om je ter plaatse enkele dagen te gidsen. Wij hebben in totaal in 6 verschillende hotels verbleven waarvan 1 een luxueuze privé villa met zwembad. Via de gids (in Nederlands en met chauffeur) hebben we lokale marktjes bezocht, tussen de rijstvelden geholpen, 's morgens vroeg opgestaan om met een lokaal vissersbootje dolfijnen te spotten, op een olifant gereden, een beer geknuffeld, een vulkaan beklommen, massages op het strand, barbecue met ondergaande zon, ... Ik kan hem dus voor een bezoek aan Bali ten zeerste aanraden. Op onderstaande website vind je meer info en honderden referenties : Misschien ben je hier iets mee. Geniet van je grote dag want het is echt heerlijk! Groetjes, Nele
|
|
Sara
30-6-2012
|
31-1-2012 16:55:47
Dag Nele,
Bedankt voor deze informatie! Ik heb al contact opgenomen via de site. Wij verblijven eerst 6 nachten in Ubud en vervolgens 5 nachten in Seminyak.
Groetjes, Sara
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|