Terug naar overzicht
Ik heb Nadia Mazzaccaro. Ze is van Berchem maar ze komt ook bij mij aan huis en das in Reet dus zal Waarloos ook wel lukken :)Nog veel succes!!!
Ik heb geboekt bij Laura Color (info@lauracolor.eu), ik kwam bij haar terecht omdat Jessica van GlitGlam (die ik eerst contacteerde) reeds een andere boeking had op mijn trouwdatum.
ik ben zelf van mechelen en Laura is van boven Antwerpen, dus waarloos kan geen probleem zijn denk ik. Voor de proef-make-up ga je gewoonlijk naar daar, voor de make-up op de dag zelf komt ze (uiteraard...) naar je thuis.
Fien was mijn visagiste. Ze is van Edegem en werkt als professionele visagiste.GSM nummer 0476/492848Ik was trouwens héél tevreden.
Ik kan Chana Bertens van Chabelle erg aanraden. www.chabelle.be Veel plezier met je voorbereiding!Groetjes, Nele
Ik kan je hiermee ook van dienst zijn, ik ben kapper, visagist, doe make-up en opsteekkapsels volgens gelaatsvorm en stijl. Bruidscreaties doe ik reeds meer dan 20 jaar.Ik kom ook aan huis de dag van je trouw.Tevens is er een vrijblijvende proefsessie mogelijk.kijk eens op www.michelsas.be Contacteer ons gerust voor vrijblijvende informatie via info@michelsas.bemet vriendelijke groeten,Michel