TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Saskia
8-6-2012
|
5-1-2012 21:27:12
wij hebben hier ook lang over gedacht en we doen nu gewoon wat ons hart ons ingeeft!
de personen waar we een héle goede band mee hebben komen naar receptie en avondfeest/dansfeest. de anderen gewoon op de receptie zo waren er ook nog enkele waar we op het werk een hele fijne band mee hebben maar er buiten minder en die vragen we dan op het dansfeest.
ik ga dat ook niet aan de mensen uitleggen (tenzij ze met iets zouden komen vragen) ik denk dat iedereen wel weet welke band ze met wie hebben.
|
|
Nele
8-9-2012
|
5-1-2012 21:31:50
Ik werk bij het wit-gele kruis en ik heb het er ook moeilijk mee gehad... Ik neem nu de mensen die ook in hetzelfde weekend als ik werken en de mensen die bij ons in het 'feestcomtié' zitten (aangezien ik er zelf ook in zit natuurlijk)... Ik heb op het avondfeest dan een 20-tal collega's met partner. Je moet gewoon doen hoe je je erbij voelt. Een trouwfeest kost veel geld. Het is jou feest dus je nodigt uit wie je wil!! Ik nodig geen collega's uit op receptie, enkel op avondfeest..
|
|
Stefanie
10-3-2012
|
5-1-2012 21:34:16
Ja, Ik vind dit zeer moeilijk... Om den duur heb ik al zin om te zeggen niemand voor het avondfeest en gewoon iedereen 1 uur receptie. Dan is het voor iedereen gelijk... Maar ik twijfel echt zo hard over alles hierover.
|
|
Nele
8-9-2012
|
5-1-2012 21:36:31
Vragen hoe ze het bij u op het werk doen? Hoe is het bij de vorige huwelijken gegaan?
|
|
|
Stefanie
10-3-2012
|
5-1-2012 21:47:17
Er is enkel vorig jaar 1 huwelijk geweest.... Daarvoor is het eigenlijk al jaren niet geweest. Vorig jaar had onze collega de mensen waar ze mee in de groep zat gevraagd voor het avondfeest. Maar ik ben sinds ik nu 1.5 maand terug aan het werk ben na de geboorte enzo, in de andere groep terecht gekomen. Wij hebben 2 groepen de late en vroege. En wij doen dus week om week een vroege en late week. Nu begin ik dus ook beter op te schieten met met collega's van de nieuwe groep waar ik vroeger minder contact mee had. Dus daarom is de keuze zo moeilijk want nu ken ik iedereen bijna even goed. Er is maar een héél klein aantal waar ik iets minder contact mee heb. Het is echt moeilijk!
|
|
Nathalie
23-6-2012
|
6-1-2012 8:08:42
Ik zou gewoon die collega's uitnodigen op het avondfeest die je nauw aan het hart liggen en die je er echt graag bij wil, de anderen op de receptie. Ik zou daar niet echt een reden gaan bij hangen maar het wel vertellen als mensen er zelf naar vragen.
Ik heb meer geluk: ik heb in totaal maar 7 collega's dus we nodigen ze allemaal mét partner uit op het avondfeest (komen ook privé bij hen thuis). Mijn verloofde heeft heel veel toffe collega's maar het is niet meer dan dat. Privé spreken we daar nooit mee af (wordt niet gedaan binnen het bedrijf). We zouden het dan ook raar vinden hen uit te nodigen in privé-sfeer tussen onze beste vrienden en familie.
Liefs,
Nathalie
|
|
sanne
25-8-2012
|
6-1-2012 8:23:39
Wij zijn er ook nog steeds niet uit. Bij mij valt het op zich wel mee, ik heb een 8 tal dichte collega's en die zou ik op het avondfeest vragen. De directie dan weer op enkel op de receptie. Mijn vriend daarintegen heeft een 40 tal collega's en omdat hij met allemaal even nauw samenwerkt wilt hij liever iedereen vragen. Ik ken zelf de meeste van zijn collega's wel, maar het zelf wel steeds dezelfde die ik regelmatig zie, omdat die inderdaad ook in de privé met ons afspreken. Die enkele die we vaak in de privé zien zijn ook de enige waarvan we de partner kennen. Dus onze oplossing zal wss zijn dat wij alle collega's vragen zonder partner. Behalve de partners die we echt kennen die gaan we wel vragen. Ook niet de beste oplossing ik weet het. Maar ik begrijp dat hij geen keuze wilt maken in collega's. En die partners ja, in 90% van de gevallen hebben we die nog nooit gezien. Het is dat het allemaal inderdaad duur is. Iemand vragen uit beleefdheid en je bent 100 euro kwijt é :-)
|
|
Sandra
7-9-2012
|
6-1-2012 8:54:28
Hey,
Bij ons is het ook nog een vraagteken. Ik heb ongeveer 15 rechtstreekse collega's, maar ik wou ze zowiezo niet allemaal op onze feest (het zijn allemaal vrouwen). Dus ik ga er waarschijnlijk maar 2 vragen, met partner. Wat de rest daar van denkt, kan me weinig schelen eigenlijk :-) ik wil onze w-day enkel delen met mensen die mij nauw aan het hart liggen!
De collega's van mijn liefje dan...ook moeilijk :-). Hij is in oktober 2011 van werd veranderd, dus allemaal nieuwe collega's...een 40-tal. Ikzelf vind dat je best koppels kan vragen, dus collega en partner...maar extra 80 man zien we dan ook weer niet zitten qua budget :-). Dus hij zal moeten kiezen wie hij wel en niet vraagt (hij heeft al een idee). Ik denk max 10 collega's + partner die zullen komen.
Je moet alles een beetje afwegen vind ik...zijn het mensen waar je bijvoorbeeld ook in je privé mee afspreekt of contact hebt? Delicate kwestie, maar jullie komen er wel uit!
groetjes
|
|
Hanne
30-6-2012
|
6-1-2012 9:41:52
Ik werkte 3 jaar in dezelfde school en sinds dit schooljaar veranderd. Dus ook moeilijk. Ik hang in beide scholen een blad uit waarop de collega's zelf hun naam kunnen zetten als ze willen komen naar de receptie al dan niet met partner. Zo moet ik geen 50 uitnodigingen apart versturen en zullen dus ook enkel de collega's die echt willen komen hun naam opschrijven en niet als verplichting zien. Enkele collega's waar ik het nauwst mee samenwerkte komen naar het avondfeest.
|
|
joke
|
6-1-2012 11:05:28
wij laten alle collega's de kans om te kiezen tussen receptie of inschuiven voor dessertbuffet. wij hadden geen budget om ze het volledige feest te laten komen, nu nog afwachten hoeveel er uiteindelijk komen.
|
|
Sarah
18-5-2012
|
6-1-2012 11:30:18
Ik heb daar ook een tijdje mee ingezeten en zelfs getwijfeld of ik niet één groot feest zou geven voor iedereen. Ikzelf werk op een school en mijn vriend als ingenieur in een klein bedrijfje. Maar nu is de knoop doorgehakt en houden we een aparte receptie, enkel voor onze 'gewone' collega's en bazen, zonder partner. Dat zijn ongeveer een 50-tal mensen. Mijn twee collega-kleuterjuffen komen met hun partner naar ons avondfeest, samen met een 2-tal andere collega's waarmee ik regelmatig iets ga drinken buiten de uren. Mijn vriend nodigt op het feest ook enkele collega's en hun partners uit waarmee wij af en toe iets gaan eten/drinken. Ik heb dit al eens laten vallen in de leraarskamer en niemand had hier iets tegen. Iedereen wéét nl dat de ene collega meer bevriend is met de andere en wie er thuiskomt bij wie. Vorige zomer was er een collega getrouwd en zij had wel de directrice en de onderdirecteur (zij zijn een koppel) op haar feest uitgenodigd. Maar ik heb hier geen zin in en ga dit dan ook niet doen. Het blijft mijn baas, niet mijn beste vriendin. Wordt er geroddeld, so be it, denk dat je dat nooit kan vermijden. Maar het blijft jouw feest, dus ook de mensen waar jij je avond mee wil doorbrengen, nodig je uit! Zou er ook niet teveel gedoe rond maken door er een briefje met je redenering bij te hangen, als ik jou was. Jij trouwt, jij kiest, punt.
|
|
dorien
5-5-2012
|
9-1-2012 17:26:43
hallo,
ik dacht dat dit eerst bij mij gemakkelijk ging worden om te zeggen wie er wel en wie er niet ging komen. ik ben een nachtverpleegkundigen en had over een half jaar terug zo goed als vaste collega's maar nu begin ik de laatste maand te merken dat er echt wel veel meer verschillende mensen beginnen nacht te doen ... dat maakt de keuze terug wat moeilijk. ik heb hier ook al veel aan gedacht maar zou het echt niet weten en je wilt inderdaad niemand vergeten ofzo e :s x
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|