Nu Online
Momenteel zijn er 198 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes - sleutelhangers

5-1-2012 21:15:34
Hey

Heeft iemand van jullie als bedankje al sleutelhangers besteld met winkelwagen muntje aan of flesopener of 2 in 1? Ik ben momenteel wat offertes aan het opvragen, maar dit blijkt allemaal wel nogal kostelijk te zijn. Eurogift is momenteel de goedkoopste, maar niet volledig zoals ik zou verwachten. Dus suggesties zijn welkom.

Alvast bedankt om mij hiermee uit de nood te helpen.

gr
Laurence

Laurence
31-3-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 576

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik5-1-2012 21:20:48

Heyhey,

Wij gaan winkelwagenmuntjes bestellen bij http://www.winkelwagenmuntjes.com/.

Groetjes!

Evelien

Caro
1-10-2011
 Meld misbruik6-1-2012 9:37:57

Wij hebben onze winkelwagenmuntjes aan sleutelhanger ook via http://www.winkelwagenmuntjes.com/ besteld. Wij waren zeer tevreden van het resultaat! Wij hadden 180 stuks aan 0,90 euro/stuk (excl. BTW)
De prijs verschilt naargelang het enkelzijdig of dubbelzijdig wordt ingeslagen. Bij ons was het standaard model, enkelzijdig en met twee kleuren. Als leveringstermijn geven ze 3 weken, en dat was bij ons correct!

Veel succes! Groetjes Caro

Hanne
30-6-2012
 Meld misbruik6-1-2012 9:38:34

Wij gaan bij eurogifts sleuterhangers bestellen met zon concertlichtje aan. We stoppen er dan zelf een broefjes bij met onze namen en trouwdatum op in de kleuren van onze uitnodiging. Die worden uitgedeeld net voor de openinsgdans zodat er 190 lichtjes zullen zwaaien terwijl wij dansen :-) Later nemen ze dit mee naar huis en is dus onliddellijk ook het bedankje.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...