Terug naar overzicht
Hallo!Wij trouwen ook volgend jaar in april en wij willen ook een goedkoper trouwfeest.Wij gaan waarschijnlijk gewoon broodjes geven op het avondfeest. Sandwiches, ne zwarte boterham met kipkap en dan misschien nog een bruidstaart. Geen van ons 2 eet graag gateau, dus dat weten we nog niet.Groetjes, Joke.
Hoi, Wij trouwen op 8 oktober 2004 en voorzien voor onze gasten een broodjesbuffet, soep en nadien een beperkt dessertenbuffet.Groetjes,Kristien
Hoi!Wij trouwen op 14 augustus. Wij gaan eerst eten met de naaste familie en v.a. 20.30 is de rest (vrienden, collega's, ...)uitgenodigd voor onze trouwfuif.Op die fuif gaat iemand regelmatig met kleine hapjes rond, bijv. mini-pizza, mini-hotdog, klein bakje friet, kaaskroketje, calamares, ... verspreid over de hele avond. Je moet natuurlijk wel een feestzaal/traiteur vinden die bereid is dat te doen. Succes ermee!Annelies
wij hebben kraampjes staan op ons feest4 kraampjeseentrje met frietjes en stoofvlees, eentje met wok, eentje met paella en eentje met tacomensen kunnen zelf kiezen wat ze willen en gaan zelf het halen aan het kraampjewe wilden afstappen van dat stijf gedoen dat men moetz oeken wie men naast wie zet dus iedereen gaat en staat en zit waar hij wilhebben speciaal hoge tafels gevraagd en enkele lage (voor het oudere volk)zodat die wel kunnen zittenind e veranda staan zoiezo ook enkele zetelkes
Wij hadden ook geen groot budget en toch 185 genodigden. Om de prijs redelijk te houden hebben wij een klein koud (wandelend) buffet gegeven in combinatie met een kaastafel. De duurdere dranken hebben wij van de kaart geschrapt en er was bij ons ook geen bediening, ieder moest zijn eigen drank halen. Achteraf hebben wij hier niemand over horen klagen, iedereen vond deze formule geslaagd!
hey manuella,ik en mijn vriend houden het redelijk goedkoop. wij hebben ons zelf een budget opgelegd en dat 1500€ waarvan er al 350€ naar het groepje gaat dat optreed tijden de drink s'avonds.150€ voor de hapjes 250€ voor het drinken150€ voor onze kindjes hun kledijen het overige is voor mijn trouwkleed.wij hebben zelf ons vervoer gekozen waar we al veel lof over hebben gekregen ik en mijn vriend rijden per moto en we gaan beiden toekomen op onze moto aan het gemeente huis en onze genodigden die komen met hun auto.