Nu Online
Momenteel zijn er 353 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verloop van dag

6-1-2012 9:35:29
We trouwen voor de kerk om 11u rond 12u30 zouden we kunnen vertrekken naar de zaal waar we dan rond 13u toekomen om daar de receptie te doen met de familie, de andere gasten die aan de kerk aanwezig waren zouden dan pas om 16u30 op de receptie + avond eten en feest worden uitgenodigd. Wordt dit zo gedaan? We zijn dan tussen 13.30 en 16.00 bezig met de fotoreportage.

Stephen
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 697

Elke
13-7-2012
 Meld misbruik6-1-2012 10:50:04

Het enige waar ik een bedenking bij maak is wat doen de mensen die op de eerste receptie en op het avondfeest zijn uitgenodigd ondertussen? Aangezien zij al van 's middags aan de feestzaal zijn... Het hangt natuurlijk af van wat er in de buurt van de feestzaal te doen is.

Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik6-1-2012 10:51:40

Wij zijn om 10u30 getrouwd en hebben 's middags gewoon een broodjeslunch voorzien voor de suite bij mijn ouders thuis. Daar hebben we dan enkele foto's getrokken met de ganse familie en nadien zijn mijn man en ik vertrokken voor de fotoshoot. De suite is dan samen naar de feestzaal gegaan tegen 15u... Bij ons was de receptie van 15u tot 17u en begon het avondfeest om 18u (was grotendeels ander volk)...

Stephen
30-6-2012
 Meld misbruik6-1-2012 11:21:28

Ons plan was ook om de suite thuis te laten komen maar omdat we met veel familie uit spanje zitten en dan nog mijn familie zitten we meer als 60 personen en voor die allemaal thuis te laten komen is wat veel.

De mensen die s'middags op de receptie zitten eten en drinken iets er is ook muziek, ik weet niet goed wat ik moet doen?

Jili
12-5-2012
 Meld misbruik6-1-2012 12:23:05

Hoi Stephen,

Wij trouwen om 12u voor de kerk dus rond 14u gaan we onze suite ook afzetten aan de feestzaal. Zij krijgen daar dan een lichte lunch en dan kunnen wij ondertussen de foto's gaan trekken. Om 18u00 begint dan onze receptie en aansluitend ons avondfeest. Ik heb me ook dit ook al dikwijls afgevraagd 'gaan die mensen hun daar niet vervelen?' maar mijn ouders zeggen dat ze daar toch gezellig allemaal samen zitten en iets lekkers kunnen eten en dat de tijd rap genoeg voorbij zal vliegen.

Groetjes

Stephen
30-6-2012
 Meld misbruik6-1-2012 14:16:04

Dit stelt mij wel gerust, ik heb ondertussen een beetje rondgebeld naar weddingplanners en deze zeggen ook dat dit gebruikelijk is dus.. Weeral een probleem opgelost. Toch bedankt allemaal en nog veel succes verder..

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...