Terug naar overzicht
Ik ga waarschijnlijk ook naar Xantippe ipv mijn eigen kapper (zelfde reden). Heb al veel goeie dingen gehoord, maar weet niet of ze aan huis komen. Voordeel is ook dat ze en schoonheidssalon hebben, dus als je wilt kun je er ook voor je make-up gaan. Ik ga op voorhand eens voor een proefkapsel om zeker te zijn, misschien moet je dit ook doen.
Ik ga waarschijnlijk ook naar Xantippe ipv mijn eigen kapper (zelfde reden). Heb al veel goeie dingen gehoord, maar weet niet of ze aan huis komen. Voordeel is ook dat ze en schoonheidssalon hebben, dus als je wilt kun je er ook voor je make-up gaan.
Ik ga op voorhand eens voor een proefkapsel om zeker te zijn, misschien moet je dit ook doen.
Hallo. Ik heb al eens geïnformeerd bij Xantippe. Als je wil, komen ze de dag zelf ook aan huis. Ze doen voor huwelijken opsteekkapsels en ook make-up als je wil. Ze stellen zelf voor om ook een proef te doen. Succes!
Hallo dames, Xantippe is zeker een grote aanrader!! ben er zelf ook nog geweest en mijn vriendin ging daar voor haar huwelijk!! heel professioneel en zoals joke zei je kan daar meteen ook je make up laten doen!! Een pluspunt is ook als je daar ter plaatste zou gaan zijn ze met genoeg personeel om zeker niet lang te moeten wachten!!
Bedankt voor de info! Ik zal eens langsgaan om een proefkapsel vast te leggen.
Elke, ben jij dan naar Xantippe geweest voor proef? Goed meegevallen?
Neen, ik heb een afspraak op 24 mei pas. Ik zal zeker laten weten hoe het geweest is!
Beste Elke, hoe is het dan geweest?
Zeer goed. Alleen maar complimentjes gekregen over mijn kapsel.