Nu Online
Momenteel zijn er 198 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

yes nog maar 6 maanden

6-1-2012 14:12:49
hallo,
iedreen de beste wensen nog toe gewenst
yes nog maar 6 maanden dat is onze dag er.
heb nog niks van me juruk gehoord, heb deze begin oktober besteld, maar goed we zitten nog maar in januari.
maar wat gaat het snel de tijd lijkt om tevliegen.

gr francis

francis en joeri
6-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 512

Melissa
30-6-2012
 Meld misbruik6-1-2012 15:22:01

Hey Francis

Bij ons een weekje minder lang wachten :-) maar inderdaad, wat gaat die tijd snel voorbij! Zeker nu we in het nieuwe jaar zitten, lijken de tellers niet stil te staan!

SPANNEND!

Nog veel plezier met je voorbereidingen.

Groetjes
Melissa

joke
7-7-2012
 Meld misbruik6-1-2012 17:52:57

Hey Francis, 

Spannend he!! Ik kijk er ook al enorm naar uit!! Mijn jurk komt pas binnen half april, dus je hebt nog even tijd :)

Groetjes,

francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik6-1-2012 20:21:33

*Melissa
ja de teler lijkt idd niet stil te staan., maar het kan me ook niet snel genoeg aftellen.
*joke
ja spannend is het zeker maar vind het wel lang duren voor dat me jurk binnen is.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...