Terug naar overzicht
Wij zouden dat gebruiken op onze trouw :-)We moeten ze nog bestellen (we hebben beide een link met het onderwijs dus we vonden dat wel passen :-), maar zouden ze in eerste instantie gewoon op de tafels leggen van de receptie met de stiften en daarna eventueel in de zaal zelf. Desnoods moet je het zelf wat op gang brengen of door je suite laten op gang brengen als je merkt dat het niet gebruikt wordt, maar ik denk dat het systeem wel voor zich spreekt niet? Ik volg alvast dit onderwerp verder :-)GroetjesMarie
Wij hebben het gebruikt. Het heeft echt supertoffe foto's opgeleverd. We hebben de Wolkie Tolkies op een centrale plek gelegd en op verschillende plekken een 'gebruiksaanwijzing' opgehangen. De dj heeft het ook enkele keren vermeld. Zo lukte het goed!Echt een aanradertje!xxx
Is het dan niet 'te' met praatpaal erbij?
Wat is/zijn wolkie tolkies?
http://www.wolkietalkie.com/nl.html
Hoi hanne,wij willen ze ook graag gebruiken..Hoe zag jullie gebruiksaanwijzing er dan uit? groetjes!x. Pascale
Daar ben ik ook wel benieuwd naar :-) marietjes@hotmail.comGroetjesMarieke
gebruiksaanwijzing ook altijd welkom doriendekock@hotmail.com wij hebben er ons al aangeschaft en zijn benieuwd naar het gebruik + resultaat ervan :)
Ja naar mij ook graag Inge, hannedhoop@hotmail.com
indien jullie dit wensen ook even te sturen nar mij aub :-)
Wil je het ook even mailen?pascalevdc@msn.com
Wil je het naar mij ook even mailen aubdorien_vandegaer@hotmail.comDank u
wij hebben uiteindelijk twee jongeren ermee laten rondgaan : 1 iemand heeft er ook foto's van gemaakt enzo was echt leuk!