TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
inge
15-9-2012
|
7-1-2012 10:47:42
Hey,
ik ben ook van Nazareth. Leuk. Trouw je ook voor de kerk, anders kom ik een kijkje nemen. Wij trouwen in salons mantovani in Oudenaarde, in de pinte is er ook een mooie feestzaal ( kasteel sanderling denk ik). groetjes
|
|
Vicky
15-9-2012
|
7-1-2012 15:14:30
Wij gaan alvast ons feest in ten dauwe doen. ik heb ook de nieuwe zaal nog niet gezien, maar het klonk wel leuk en mooi toen hij vertelde wat ze gingen veranderen. Wij hebben voor die zaal gekozen omdat we er in de tuin onze ceremonie kunnen doen, de wedding party-formule was op ons lijf geschreven. En wanneer we de prijzen vergelijken met andere zalen die we deden ... pfff! een groot verschil hoor. we hebben niet getwijfeld en meteen de zaal vastgezet. We kennen ook veel mensen die er ooit naar een trouwfeest gingen en iedereen was positief...
|
|
Mieke
27-4-2013
|
7-1-2012 17:26:51
@ Inge : Neen, wij trouwen enkel voor de wet. Mijn ventje ziet het niet echt zitten om voor de kerk te trouwen (vooral al die belangstelling ) en voor mij hoeft het ook zo niet. Vrienden van ons hebben hun feest in de Sanderling gegeven en het viel inderdaad goed mee. Mantovani ken ik niet maar als ik de foto's op de site bekijk, is het niet echt mijn ding. Kan natuurlijk anders overkomen als je de zaal daadwerkelijk ziet. @ Vicky : Ja, die wedding party vind ik ook leuk maar wij twijfelen. Vooral omdat we denken dat de oudere mensen daar zo veel niet aan zullen hebben..
|
|
inge
15-9-2012
|
8-1-2012 9:23:55
Ik had het ook zo niet voor Mantovani, maar als laatst deze zaal toch bezocht en er zijn twee zalen. Een moderne en een spiegelzaal. Ik ging eigenlijk met het idee, moest het iets worden, voorr de moderne zaal. Maar bij buitenkomst de spiegelzaal geboekt. Dus toch mss eens de moeite om te gaan zien.
|
|
Vicky
15-9-2012
|
8-1-2012 9:31:49
Er worden ook tafels en stoelen opgesteld in de zaal, gewoon geen tafelschikking, achteraan staan zetels. Voor ons was de prijs en die formule de doorslag hoor. We zijn andere zalen gaan zien waar t al 30 euro was pp voor de aperitief alleen... bijna overal kwam t op minstens 80 euro pp... das toch een groot verschil é.
wij trouwen ook enkel voor de wet, maar we met rent a priest ook in de tuin een ceremonie. Niet christelijk hoor, gewoon omdat voor de wet alleen zo kort en weinig is (tis de 2de keer dat wij trouwen) t zal een beetje op zijn amerikaans zijn, allez, zo kan je t een beetje vergelijken, hoewel we zeker geen amerikaanse kopie zullen doen.
succes alvast met de zoektocht...
|
|
sarah
1-12-2012
|
19-1-2012 23:23:29
hey wij zijn ook aan het twijfelen om een afspraak te maken met den dauwe voor onze trouw, de verschillende mogelijkheden in buffetvorm zijn zeer betaalbaar. we twijfelen een beetje, omdat het prijsverschil zo enorm groot is met andere zalen en prijs/kwaliteit?
|
|
Mieke
27-4-2013
|
20-1-2012 11:43:59
Hey Sarah,
Wij hebben dan toch niet voor Ten Dauwe gekozen. Qua prijs ligt hij inderdaad een stuk onder de andere zalen en ik heb enkel goede reacties gevonden. Dus ik denk dat het prijs/kwaliteit wel goed zit. De enige minpunten vond ik dat wanneer het iets minder weer is, de receptie doorgaat op de terras die ze volledig afsluiten met parasol en windscherm. En de zaal vond ik een beetje kil. En de datum dat wij verkozen was ook niet meer vrij.. Wij hebben ondertussen beslist om het feest te laten doorgaan in Valkenbulcke.
Groetjes Mieke
|
|
inge
15-9-2012
|
20-1-2012 13:58:00
Ziet er een mooie zaal, ik heb niet in die coté gezocht, daar mijn familie van West-vlaanderen komt. Maar proficiat met jullie keuze.
|
|
Mieke
27-4-2013
|
20-1-2012 16:33:38
Thanks Inge, Toen we de zaal gingen bekijken was ik meteen verkocht. Het is een hele mooie en warme zaal. Zaterdag gaan we nog eens langs, hij zal dan gedekt staan voor een feest. Zo kan ik mijn eerste taak al schrappen van mijn lijstje 'to do', de rest zal voor na de zomer zijn.
|
|
inge
15-9-2012
|
20-1-2012 21:15:03
je hebt nog eventjes tijd he, succes voor morgen
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|