Terug naar overzicht
wij doen de praatpaal touch. Valt redelijk mee van prijs.Gaan ook wegwerpcamera's op iedere tafel leggen. En heb vandaag ook wolkie talkies gezien en vond dit ook wel leuk.
Heyhey,Kan je niet gewoon aan vrienden/familie vragen of je hun digitale camera's mag lenen? Dan kan je die op tafel zetten en achteraf sturen zij jou alle foto's door of zet je ze zelf op CD. Je hebt wat meer werk natuurlijk maar het is dan wel zo goed als gratis :-).Wegwerpcamera's zou ik echt ten allen tijde vermijden want de kwaliteit van de foto's van deze toestellen is echt rampzalig... En als je deze foto's dan in een album naast foto's van een digitale camera plaatst, valt dit echt ernorm op.Groetjes!Evelien
Ik ben ook van plan om wegwerpcamera's op de tafel te leggen. En de foto's kleef ik dan in een album apart. Digitale camera's van vrienden vind ik riskant, er moet maar eentje kapot zijn nadien ...
Ik zou dan eerder gewoon aan zo veel mogelijk gasten vragen om hun eigen camera mee te nemen en die foto's achteraf aan jullie te bezorgen. Dan hoeven ze de camera niet uit te lenen, maar hebben jullie toch extra foto's.
Wij hebben ook de praatpaal touch gereserveerd ik vrees dat wegwerpcameras idd niet dezelfde qualiteit gaat hebben zoals de digitalecameras. verder vraag ik ook aan familie en vrienden die die dag fotos maken om my deze gewoon door te sturen of op usb te zetten.. Groetjes Serena
Wij leggen ook gewoon wegwerpcameras op tafel.Wij kleven ze achteraf in een aparte album met als titel "grappigen en zotte foto's".
de kost van extra camera's zou ik niet doen.Want tegenwoordig heeft bijna iedereen een digitaal fototoestel of gsm.En ze nemen die zeker mee naar feestjes, dus als je vraagt of ze de foto's willen doorsturen kan je het zelf doen!xxx
Ik ben van zin om eens de tafelindeling rond is één of twee personen per tafel aan te spreken met de vraag of ze een digitale camera kunnen meenemen. Op elke tafel zou ik dan ook één of twee lege cd's leggen met de bedoeling dat ze daar de foto's dan op schrijven. Bovendien zou ik een briefje op de tafels leggen in de trand van1) Er moet van iedereen aan tafel minstens één portretfoto zijn2) Er moet van de volledige tafel minstens één groepsfoto zijn (spreek gerust een buurman van de andere tafel aan om die foto te nemen)3) Neem foto's van de koppels aanwezig aan de tafel, maar ook van de vrijgezellen samen.... en wat ik tegen dan nog kan bedenken :)