Terug naar overzicht
Bij AVA kun je er kopen in schatkist- of hartenvorm en eventueel zelf bewerken (is in een soort bruinig karton).Ik ga waarschijnlijk voor een grote blikken doos met retroprint uit Akotee (A'pen) of Achter de maan (Gent). Die zijn 25 euro. Ofwel gewoon een oude koffer van de rommelmarkt, zoiets: http://www.weddings.co.nz/yabbfiles/Attachments/vintage...
HeyBedankt voor de tips! Als ik voor mijn uitnodigingen ga, ook eens binnenlopen bij de ava (de drukker ligt hier langs de AVA :) )Ik heb thuis nog zo een klein bruin koffertje staan op de kast.Misschien kan ik dat wel gebruiken. Wou een doos nemen, om daar dan ook mijn kaartjes in te bewaren ;)Groetjes
Heyhey,Ik heb een houten speelgoedkist zonder vernis besteld (klein formaat) op http://www.ffshoppen.nl/speelgoed/speelgoedkisten/speelgoedkist-blank-02/ en ga deze zelf verven en versieren :-). Ik wou een doos die ook groot en stevig genoeg was om achteraf alles van het huwelijk in op te bergen zoals mijn mappen met voorbereidingsspullen in, een uitnodiging, bedankje, de kaartjes enz zodat het achteraf een memorybox is :-).Groetjes!Evelien
Hallo Vicky,Wij maken unieke, gepersonaliseerde enveloppendozen; passend bij de uitnodiging of thema van je huwelijk. geen gewone kartonnnen doos, maar een stevige box waarin je achteraf alle souvenirs in kan bewaren. Je kan alles rustig bekijken op onze site www.tutje-en-kiki.com , mocht je verder nog vragen hebben , we helpen u graag verder!
Hallo Sara en VickyIk ben ook helemaal in-to het idee van de koffer :-))) ik ben vorig weekend een kijkje gaan nemen bij de Ava en daar verkopen ze de letters int karton (nog te verven weliswaar) , deze kun je met die men een wasknijper ophangen vandaar dat ik ze waarschijnlijk ga plakken in de koffer. Onze ouders hebben enkele koffers op de zolder liggen die echt wel vintage zijn, dus ik kan niet wachten om eraan te beginnen.. Deze ga ik wat decoreren met tulle en kant...Ziezo, wou dit eventjes aan jullie kwijt! Succes ermee!
Alright, die letters ga ik es checken, heb een AVA schuin over 't werk. Had anders hetzelfde lettertype van onze kaartjes genomen (zowat ouderwets circusachtig) in hard karton en dan met wasspeldjes aan een lintje vastgemaakt. Sinds kort ook rommelmarktjes aan't afschuimen voor dé koffer, zelfs Pieter heeft de smaak te pakken!
Haha, leuk he!! Mijn verloofde zag dit ook helemaal zitten, wij wouden niet echt een traditionele enveloppendoos, dus merci voor het idee! Als je zo'n ideëen hebt, let me know.Ben je er nu al uit met de schoenen? Moeilijke keuze he.Kijk maar eens op website: www.stylemepretty.com Zoveel mooie foto's en leuke ideëen!