Nu Online
Momenteel zijn er 659 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal rubenshof

7-1-2012 15:40:31
Hallo,
Ik ben van oud op nieuw ten huwelijk gevraagd en zit hier met enkele vraagjes. We zijn er nog niet goed uit wat we juist willen.
Gewoon een zaal huren met traiteur of onze andere keuze het Rubenshof in Alken. Zit meer te denken aan het Rubenshof omdat dan alles voor je wordt geregeld en je dan niet moet stressen om de zaal te versieren, de drank te regelen, ...
Heeft er iemand goede tips voor ons.
Groetjes Vera, Philip

Vera
5-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 2032

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik7-1-2012 17:11:46

Hey,wij trouwen dit jaar ook in Rubenshof. Ik vind het zelf veel beter dat alles door de zaal zelf wordt geregeld. Zo ben ik zeker dat het goed zal zijn en moet ik niet tot op het laatste nog stressen, kennende mij :D! Ik vind bij Rubenshof de prijzen ook heel erg goed, zeker als je het totaalpakket bekijkt.

Lore
11-5-2013
 Meld misbruik7-1-2012 17:23:38

Hey , wij geven ons feest ook in het Rubenshof. Ik heb ook even gedacht om een zaal te huren, maar dan is de vraag "wanneer zet je alles klaar? Is er de avond ervoor nog een feest?". Dan is de keuze rap gemaakt. Geen zorgen voor mij. Het eten is er lekker, mooie zaal, mooie tuin. Jullie moeten natuurlijk zelf kiezen, maar mijn keuze was snel gemaakt.

Lien
28-9-2013
 Meld misbruik7-1-2012 20:16:01

Hallo,
Wij gaan volgende week informeren bij het Rubenshof. Weten jullie of het mogelijk is om bepaalde formules wat meer naar je hand te zetten? vb bepaalde dingen toevoegen aan het dessertbuffet?
Hebben jullie ook een ceremonie ter plaatse? zo ja, waar halen jullie de ceremoniemeester?

Laura
30-6-2012
 Meld misbruik7-1-2012 20:16:42

Hoi hoi, ook wij geven dit jaar ons feest in het Rubenshof. Vind het prijs-qualiteit de beste zaal die wij gezien hebben. Echt een aanrader. Veel succes!

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik7-1-2012 21:15:36

@Lien, ik weet wel dat het mogelijk is om menu's door elkaar te wisselen bv. Een duurder stuk vlees. Je betaald dan wel iets meer, maar dan is het nog goedkoop in vergelijking met andere zalen. I.v.b.m. Het dessert heb ik geen idee. Wij hebben gekozen voor het rubbenspallet. Je kunt je ceremonie ter plaatse doen, dit is dan in de tuin. Lijkt me heel erg leuk, maar een beetje klein lijkt me voor al onze gasten daar te kunnen laten zitten.

Lien
28-9-2013
 Meld misbruik7-1-2012 22:48:40

Alessia,
Voor welke formule hebben jullie gekozen? Zijn jullie tevreden over de eigenaars van de zaal?
Wij wonen in Paal-Beringen en hier in de omstreken is het moeilijk om een mooie zaal te vinden. We gaan ook nog informeren bij het fonteinhof in Borgloon (zal wel wat duurder zijn vrees ik) en De Vesten in Veerle-Laakdal.
Denk zo op het eerste zicht wel dat we prijs/kwaliteit niet veel betere dingen gaan vinden dan het Rubenshof.

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik7-1-2012 23:42:02

Wij gaan voor een klassieke koud-warm buffet. Hier had je twee keuzes in met ,ik dacht, 2 euro verschil pp. Eerst hebben wij een receptie van een uurtje met enkel drank en een paar tafelhapjes. Voor het dessert had je keuze uit buffet, aan tafel of pallet. Wij hebben gekozen voor pallet omdat we anders drie keer moesten rondgaan en dat vond ik wat veel. In totaal komen wij incl. drankenforfait aan 61.5 euro pp, zeker heel goed van prijs. Ze maken ook zoveel mogelijk zelf en alles is vers. De eigenaars zijn super vriendelijk en staan open voor vanalles, ook als je door het jaar, maanden,... Vragen hebt! We hebben ook gekozen voor hun huisdj Frank. Voor hem reken je een 300 euro excl. geluidsinstallatie want die krijg je gratis van de zaal!

Vera
5-7-2013
 Meld misbruik8-1-2012 10:09:39

Ik ken de personen van het Rubenshof maar heb er zelf nog geen feest gegeven. Bedankt allemaal voor de informatie. Ik denk dat mijn besluit vast staat. Ik ga maandag een afspraak maken in het Rubenshof, daar zijn we zeker dat alles geregeld is want ik ben een echt stresskieken hoor, haha. Alessia, bedankt voor de tip van de receptie. Daar was ik ook nog niet uit. Een uur, een uur en een half,...
Het voordeel voor mij is dat we dan geen auto's nodig hebben. Wonen vlak aan het gemeentehuis en het rubenshof

Patrick

Meld misbruik8-1-2012 20:22:00

Hoi,

Ik heb reeds verscheidene huwelijken meegemaakt in het Rubenshof.
Van eten is er zeker niet te klagen. Dit is goed en altijd voldoende. Vriendelijk personeel. Er is trouwens een maître die alles in goede banen leidt. Maak je daarover geen zorgen. DJ Frank kent zijn vak. De geluidsinstallatie en het licht is aanwezig in de zaal zelf. Bij mooi weer kan je inderdaad een receptie buiten laten houden.
Sinds de verbouwing is de zaal ook erg mooi geworden.

Een ander alternatief is het Krekelhof in Kuringen aan het kanaal. Ook goed eten, vriendelijk personeel en mooie zaal. Parking is daar iets ruimer.

Succes
Patrick Liebens

Vera
5-7-2013
 Meld misbruik17-1-2012 21:09:43

Hallo,

Heb mijn keuze gemaakt. Heb volgende week een afspraak in het Rubenshof en ja, als je de prijzen vergelijkt is het Rubenshof helemaal niet zo duur in vergelijking met andere feestzalen

Caroline
20-7-2012
 Meld misbruik2-2-2012 20:52:17

Wij hebben ook voor het rubenshof gekozen!!

Ik vind het een superzaal en de mensen daar zijn heel erg vriendelijk. We konden ook zonder probleem veranderingen aanbrengen in de menu's!
De zaal is heel erg mooi en de prijzen vallen ongelofelijk goed mee!

Ik kijk al erg uit naar onze dag, maar heb er alle vertrouwen in dat het feest op en top in orde zal zijn!!

Lien
28-9-2013
 Meld misbruik2-2-2012 22:00:35

Hallo, wij zijn ook gaan kijken voor deze zaal. Waren aangenaam verrast. Het enige waar wij een beetje schrik voor hebben is dat het eten misschien iets te 'simpel' is? zeker omdat we enkele mensen in de familie hebben die goed kunnen koken en omdat we zelf nogal graag lekker eten. wat denken jullie?

Caroline
20-7-2012
 Meld misbruik2-2-2012 22:13:17

Ik ben al enkele keren gaan brunchen en ben hier ook al naar feesten geweest.
Het eten is zeker niet simpel. Alles is heel mooi afgewerkt en smaakt overheerlijk!! Vooral het dessertbuffet vind ik geweldig!
Als je natuurlijk kreeft enzo wil, moet je niet in het Rubenshof zijn..

Wij hebben ook enkele familieleden die wel heel goed kunnen koken, maar dat kunnen ze in het Rubenshof ook!!
Voor mij is het belangrijkste dat het eten lekker is, en daar ben ik in deze zaal zeker van:-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info