Nu Online
Momenteel zijn er 607 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

weddingbells-company...

7-1-2012 16:32:13
heeft er iemand ervaring met bruidsjurken van de weddingbells-company?
Ik zou graag trouwen in een mooi kleed, maar heb niet 't budget om daar 1000 euro tegen aan te smijten..
Op die site vind ik dan weer een kleedje dat ik écht mooi vind en dat kost dan 180,-
Is dit betrouwbaar?

Groetjes

Melissa
11-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 1396

Kelly
4-4-2012
 Meld misbruik7-1-2012 20:42:38

Dag Melissa,

Ik ben zelf niet bekend met de site waarover je sprak, maar ik zou niet via het internet bestellen. De juiste maat en kleur en kwaliteit van het stof ... tis wel riskant als je het niet kan passen. Een mooie en kwaliteitsvolle bruidsjurk hoeft niet duur te zijn. Ik weet niet vanwaar je bent, maar Youniek bruidsmode in Turnhout is echt niet duur (tussen 299 en het duurste 899 euro) Je hebt er heel veel keuze en er zijn nu solden. Ik ben er donderdag geweest en ze zijn heel vriendelijk en helemaal niet opdringerig. Ik heb er 10 kleedjes gepast in verschillende stijlen en het duurste wat ik gepast heb was 599 euro en hierin zitten alle retouches! Maar ik heb ook kleedjes gepast van 299 euro die prachtig waren. Ik heb uiteindelijk een kleed in de Cermo gekocht omdat ik trouw in Mauritius en op zoek was naar een kort kleed, maar als ik hier zou trouwen had ik het kleed van Youniek gekocht. Het is echt de moeite om eens langs te gaan. Mijn schoenen en accesoires koop ik daar wel. Veel geluk nog met je zoektocht!

Groetjes
Kelly

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik7-1-2012 21:26:04

Alvast bedankt voor je reactie én voor de tip..
Ik woon in Vlaams-Br maar wil gerust een tripje maken om een kleedje te vinden :)
Hoeveel op voorhand moet je eigenlijk bestellen?
Ik zou nl graag nog enkele kilootjes afvallen voor ik een kleed kies...maar heb dan wel al aan't denken geweest...als ik nu iets neem met een 'lint-sluiting' achteraan (je weet wel wat ik bedoel..), is dat dan niet aanpasbaar?

Liefs..

Els
27-1-2012
 Meld misbruik7-1-2012 21:46:59

Hey ,
In st-Niklaas bij boetiek couture ook mooi en niet duur, ze heeft ook 'uitverkoop' jurken die nog goedkoper zijn , neem eens een kijkje op de site ...
Groetjes

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik7-1-2012 22:04:26

hey els
Is dat die winkel die in die 'galerij' zit?
Zo ja....die is er niet meer...
Ik vind de site ook niet direct, heb je toevallig een link?

groetjes!

wendy
26-5-2012
 Meld misbruik7-1-2012 22:31:55

Hey Melissa
Boutique Couture is net verhuisd naar de kapelstraat 111 in St Niklaas, over het waasland shopping center.
website is gewoon www.de naam van de winkel aan elkaar.be
heb daar mijn kleedje ook besteld, heel content tot nu toe.

groetjes Wendy

Els
27-1-2012
 Meld misbruik8-1-2012 9:58:41

Hey Melissa,
Wat Wendy zei klopt www.boetiekcouture.be , net verhuisd half december

Groetjes en succes

Kelly
4-4-2012
 Meld misbruik8-1-2012 10:00:20

Dag Melissa,

om nog even te antwoorden op je vraag. Je hebt inderdaad nog wel wat tijd om een paar kilo's af te vallen. Probeer toch ten laatste een 4tal maanden op voorhand te bestellen. Ik was namenlijk maar heel nipt op tijd. Het scheelde geen week of ik moest een toeslag betalen om er een spoedbestelling van te maken. Mijn jurk zal pas 1 week voor mijn vertrek aankomen en moet dan nog geretoucheerd worden. Zal echt op het nippertje zijn. Om je die stress te besparen, best ietsje vroeger langsgaan. Een geregen jurk zit echt heel comfortabel en is ook erg "aanpasbaar". Maar niets houdt je tegen om al eens een kijkje te gaan nemen, waar dan ook

Veel plezier!
Groetjes
Kelly

Els
27-1-2012
 Meld misbruik8-1-2012 10:01:50

het is boutique ipv boetiek oeps

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik8-1-2012 12:32:12

Ik heb de site ondertussen gevonden en ga binnenkort eens een afspraak maken!
Kelly, bedankt voor de info! ;)

Kelly
4-4-2012
 Meld misbruik8-1-2012 20:48:09

Graag gedaan hoor! Hou je ons op de hoogte? Groetjes Kelly

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik8-1-2012 21:08:59

Zal ik doen! :)

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik9-1-2012 9:38:18

Hey Melissa,
ik had ook een klein budget. En ik ben in juli (soldenperiode dus) naar enkele bruidswinkels gegaan (we gingen oorspronkelijk in april 2012 trouwen daarom dat ik al was gaan zien). Ook daar doen ze gewoon mee aan de solden!
Ik heb m'n budget gezegd, en ik heb tientallen jurken gepast. OK, niet de laatste collectie, hé. Maar ik had massa's keuze (had € 400 budget gegeven). Witte jurken, ecru, gekleurd, lang, kort, rok met top of volledige jurk, met of zonder sleep,... ik heb het allemaal aangehad.

Dus ik zou het idee van bruidswinkels niet volledig afschrijven, en gewoon eens polsen naar de mogelijkheden.

Succes!
Katrien

Lilliane

Meld misbruik20-2-2012 17:12:32

Weddingbells-company zit gevestigd in Helmond , vlakbij Eindhoven.
Deze on-line bruidsshop verkoopt veel mooie jurken al vanaf €250,-, sommige jurken al voor minder.Dit is echter excl btw, mogelijk leveren ze ook aan bruidszaken , meestal wordt dat voor die zaken zo aangegeven.
Volgens mij worden de jurken in Nederland gemaakt want de verzendkosten voor Nederland zijn slechts €8,05 en voor Belgié €20,80,- , aangetekend en wel.
dus geen douanekosten , of hoge verzendkosten, dat is al wat ik weet van deze winkel.
www.weddingbells-company.com

Lilliane

Meld misbruik23-2-2012 8:24:38

Nog een tip, maar dat is wel in Nederland : www.aryanfashion.nl of nog een:
www.myanna.nl , beide on-line
Echt hele mooie jurken, voor circa €350,- €400,- een hele mooie jurk, zeker bij Myanna
Bij Aryan is de jurk ook gewoon af te halen

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik23-2-2012 8:51:14

Dankjewel voor de tips Lilliane..
Ondertussen heb ik mijn droomjurk reeds gevonden, maar de tips kunnen zeker handig zijn voor andere bruidjes! :)

Wendy
25-5-2012
 Meld misbruik4-4-2012 14:33:59

Beste Melissa, een tijdje geleden vond ik ook de site Weddingbells-Company en net als jij had ik héél veel twijfels of dit wel betrouwbaar was! Ik kon de prijzen voor hun jurken ook al amper geloven maar net als U en waarschijnlijk nog veel andere aanstaande bruidjes wilde ik ook geen budget van 1000 € en meer aan mijn jurk besteden! Ik zocht ook allerlei info op over deze site en veilig betalen. toen kwam ik ook al eens op U berichtje terecht, de info over hun manier van betalen bleek ook heel veilig en correct en toen dacht ik eens een reactie in hun gastenboek te schrijven en zien of ik lang op reactie hoef te wachten. Al deze dingen trokken me toen over de streep om mijn jurk te bestellen. En mijn ervaring deel ik dan ook graag met anderen.
Vanaf dat ik mijn bestelling plaatste, mijn betaling, privé mailtjes die ik stuurde met vraagjes tot het leveren van mijn jurk Kan ik zeggen dat Alles HEEL CORRECT VERLOOPT. Deze morgen kreeg ik een week eerder dan verwacht mijn bruidsjurk aan huis geleverd. En ze is zelf nog mooier dan op de site. Ook liet ik ze op maat maken en ze past perfect zallig gewoon
Echt waar bruidjes Weddingbells-Company is betrouwbaar.
Ik plaatste deze morgen ook een berichtje in hun gastenboek dus als er nog twijfelaars zijn mijn berichtjes en ervaring is echt. je mag gerust kijken in het gastenboek op de site.
mvg Wendy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info