Terug naar overzicht
Hey,Fijn dat alle mama's hun kleed gevonden hebben. Hier zal dat nog een grote opdracht worden vrees ik...Bij ons kwam ook de vraag,kort of lang. Ik heb meteen gezegt dat iedereen zelf mag kiezen,maar dat ik het liefst wou dat de vrouwen niet in het lang gingen,maar wel een rok of kleedje aandeden. En ze gingen er allemaal meteen mee akkoord.Maar dat is iedereen zen keuze natuurlijk. Ik vond lang niet zo gepast in juli... Zijn jouw mama's naar een speciale winkel geweest ?Groetjes Anneken
Bij ons in de suite is het bijna allemaal kort behalve mijn schoonmama. Vele mensen hebben nog het idee in hun hoofd dat het lang moet zijn om sjiek te zijn. Maar dat vind ik helemaal niet waar. Vroeger was dit zo. Nuja zal dus een mengeling zijn :-s
Mij maakt het ook helemaal niets uit...ik heb zoiets van: trek aan waar je je zelf goed in voelt, zolang het maar niet lijkt op trouwkledij :D want da's alleen voor ons :D!Dus of ze nu in kort lang, oranje, blauw of rood komen, maakt mij allemaal niets uit...ik wil gewoon dat iedereen zich goed voelt en zich niet onnodig op kosten jagen!Lieve groetjesChantal
Hoi,Die vraag hebben wij ook gekregen...en ook of er een 'dresscode' is voor het feest.Maar, bij ons mogen ze ook kiezen :-).Wij trouwen ook niet voor de kerk, dus dan is het toch wel anders...groetjes!
Heyhey,Ook wij hebben die vraag gekregen :-). En wij hebben besloten dat de suite in het kort (lees: knie-lengte) zal zijn ;-). Wij (en gelukkig ook de vrouwen van de suite) vonden dit veel jonger en stijlvoller ogen en ik vind het wel super dat ik dan de enige in het lang ben ;-). Ik was wel van menig dat het ofwel het ene ofwel het andere moest zijn, dus gelukkig zijn ze er allemaal mee akkoord!Groetjes!Evelien
hallo Bruidjes. bij ons lopen er 3 in prachtige lange suitekledij en dan heb ik er 3 die liever een broek aandoen. Zelfs een kleedje of rok willen ze niet aandoen. Als ik mocht kiezen, was het allemaal in het lang. Ik krijg er de .... van. Is het nu zoveel gevraagd om 1 dag eens iets aan te doen wat ik vraag. Groetjes Sofie
hier ist in kort of broekpak omdat mama en schoonmama zich niet goed voelen in kleedjes en 1 van de schoonzussen moet een broek dragen omdat zij enkel kleedjes tot vlak inder de poep draagt dus hebben we gezegd draag jij dan maar een broek het is tenslotte in de kerk we hebben trouwen 3 x moeten uitleggen waarom ze niet int wit mag kome die snapt dat dus niet é
Bij ons is het kort, enfin knie-lengte. Ik ben de enige die in het lang zal zijn. De mama en schoonmama zijn onderling al aan het overleggen wie wat gaat dragen. De suite krijgt voor de rest vrij spel met als enige vereiste dat het geen variant van wit mag zijn.
Hey!Ikzelf heb de vraag niet gekregen maar vind persoonlijk 'een suite in 't lang' een beetje voorbij gestreeft... Ik zou zelfs niet weten waar ik voor mijn (heel moderne) mama zou gaan moeten zien voor een suitekleed in 't lang... Natuurlijk iedereen zijn keuze he! Als jij 't leuk vind, kan dat al niet meer stuk op je trouwdag!! :-) X
amai zoveel reacties!!! is blijkbaar toch een punt waar veel bruidjes en families het erover hebben.Ik vind het vooral leuk dat ze allemaal int lang zijn en ni eentje int kort en de rest lang of een andere combinatie.@ Ann: mijn schoonmama en stiefmama zijn naar Le Chapeau in Antwerpen geweest en mijn mama bij Anne-Sophie in Brasschaat. Die laatste is echt wel een aanrader. Toffe kleurrijke feestkledij int kort en lang aan outlet-prijzen! groetjes,Pit
Pit: Is dat dezelfde Anne-Sophie als in Sint Martens Latem ? Want Brasschaat is toch wel vrij ver voor ons. Hebben ze er ook andere dingen dan echte suite kledij ? Want men mama wilt iets dat ze nadien nog kan afdragen...Groetjes Anneken
Hey Ann, Inderdaad dezelfde dan in Brasschaat. Ze hebben er feestkledij van eenvoudig kleedje tot suite kledij. Ik zou gewoon is gaan kijken. Dan heb je er een beter idee van.Groetjes,Pit
Bedankt voor de tip... Ik ga zeker met men mama eens kijken...Groetjes Anneken
Hier heb ik ook die vraag al gekregen. Vermits ik wel in 't lang, maar niet in 't wit trouw, wil ik ook liefst dat de suite niet in 't lang is.In 't begin had ik zoiets van "kies maar". Maar m'n moeder vond toch dat ik moest kiezen.Toen ik dan zei: "liefst kort" kreeg ik de reactie: "dan zal het toch een lange broek worden".