Nu Online
Momenteel zijn er 242 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ja lap!

7-1-2012 18:18:53
Ik heb net te horen gekregen dat er één of ander groot tuinevenement doorgaat op de markt (waar de kerk waar we trouwen staat), op 15 september. Het hele marktplein zal omgetoverd zijn tot tuin (op zich wel leuk) maar daar gaan dus waarschijnlijk best veel mensen zijn (niet zo leuk) en er kan niet geparkeerd worden (helemaal niet leuk!)

Wij waren van plan om enkele vrienden met de auto de suite te laten afzetten (omdat dat goedkoper is dan een bus) en hen dan op het marktplein te parkeren, maar de dichtsbijzijnde parkeerplekken nu zijn toch een goeie tien minuten stappen. Dit is al niet leuk voor de mensen die komen, maar voor mijn suiteplan steekt dit al helemaal tegen.

Ik wou eigenlijk vooral eens goed kunnen zagen :D maar als iemand een creatieve oplossing heeft, ik hoor ze graag!

Lauren
15-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 870

An
25-5-2012
 Meld misbruik7-1-2012 18:28:36

Hey Lauren,
een creatieve oplossing weet ik niet, maar volgens mij kan het wel prachtige foto's opleveren! Misschien eens navragen bij het stadsbestuur wat de mogelijkheden zijn? Er moet toch ergens een doorgang zijn?

Groetjes, An

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik7-1-2012 18:37:16

Hey,

Ik zou ook even informeren bij de gemeente of er toch nergens parkeerplaatsen kunnen voorbehouden worden voor jullie suite vervoer?
En het kan idd wel leuke foto's opleveren :-)!

groetjes!

Kelly
4-4-2012
 Meld misbruik7-1-2012 20:15:55

Dag Lauren,

jammer voor jullie, maar miss dat er toch nog een oplossing komt. Aan de andere kant ga je wel heel veel publiek hebben op jullie mooiste dag. Dat is ook wel leuk meegenomen. Ik weet dat ik zelf vaak bij ons aan het stadhuis bewonderend heb staan kijken naar bruidjes die stralend naar buiten kwamen. Nu is het jouw beurt om te stralen :-)

Veel plezier en hopelijk vinden jullie nog een oplossing.

Groetjes
Kelly

An
18-8-2012
 Meld misbruik7-1-2012 22:13:26

vervoeren met 'golfcaddy's' . je kan er ook zo van die 'limo'- achtige huren...

Waar je met 7 man op kan denk ik.
Dit kost natuurlijk weer wat extra...
Of zo van die 'ritscha's ' ... ik weet dat er 2 zomers geleden er zo ronden reden in stad hasselt. Voor mensen door heen de binnen stad te vervoeren.
Deze zagen er wel tof uit..
Zijn zo wat dingskes die me te binnen schieten..

Evy
7-7-2012
 Meld misbruik7-1-2012 22:37:41

hehe, bij ons is het dan kermis markt tegelijk aan het stadhuis! gezellig...

frida
6-2-2010
 Meld misbruik8-1-2012 8:43:10

Hey, ik zou ook contact opnemen met de gemeente, moet eerlijk zijn het zullen mooie foto's worden.....

Lieselot
24-9-2011
 Meld misbruik9-1-2012 13:55:40

bij ons was er ook een evenement en eerlijk gezegd hebben we daar totaal geen last van gehad!!
Op vlak van parkeren: eerst zouden wij ook niet voor het gemeentehuis hebben kunnen parkeren, maar mss eens horen bij iemand die je kent op de gemeente en daar eens gaan vragen of er niks mogelijk is...? Vragen staat vrij.

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik9-1-2012 20:52:09

Je kan idd best eens contact opnemen met het stadsbestuur want voor kerkelijke aangelegenheden (overlijden o.a.), is het altijd mogelijk om plaatsen voorbehouden te krijgen. Misschien moet je hiervoor bij meneer pastoor zijn, ik weet het niet maar omdat het vaak de stadsdiensten zijn die de plakkaten zetten (voorbehouden plaatsen), vermoed ik dat je deze info op het stadhuis moet kunnen bekomen. Zeker eens bellen !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...