Nu Online
Momenteel zijn er 497 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kostuum bruidegom - check!

7-1-2012 18:44:31
Hallo iedereen,

Vandaag op tocht geweest met mijn toekomstig ventje en de schoonmama...op zoek naar hét kostuum :-).
Gezien mijn verloofde eigenlijk nooit een kostuum draagt, hadden we ook geen groot budget voorzien (anders hangt het nadien toch maar gewoon in de kast). Hij vond COSSMO heel mooi, maar we vonden het toch te duur.

Een tijdje geleden had ik een heel mooi kostuum gespot bij Esprit, maar toen we vandaag langs de winkel liepen, bleek zowel het kostuum, hemd als das uitverkocht te zijn...Er hingen nog een paar andere mooie kostuums, maar toch vrij klassiek of net té speciaal (met flashy fuchsia hemd enz) dus op naar WE.
Op het eerste zicht niks te vinden, maar ineens zag de schoonmama toch een mooi donkergrijs kostuum hangen.
Mijn liefje heeft dit dan gepast en het was meteen raak! Het is echt zijn stijl, iets moderner dan klassiek kostuum dus hij tevreden en schoonmama en ikzelf ook heel tevreden!
Bij Zara dan een heel mooi licht turquoise hemdje gekocht dus kostuum af!
Of hij al dan niet een das zal dragen is nog een vraagteken...ziet hij niet echt zitten, maar misschien als het een hele mooie das is, dat hij zich nog bedenkt!

Totaalbedrag was 190€ en de schoonmama heeft gesponsord dus een geslaagde zoektocht!! :-)

groetjes!

Sandra

Sandra
7-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1089

Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik7-1-2012 19:01:00

hey sandra,

ik herken je verhaal! wij zagen beiden de kostuums van Cossmo graag maar idd véél te duur om enkel op DE dag te trouwen en nadien (bijna) niet meer!

wij zijn gisteren geweest en hebben een vrij sportief kostuum gevonden bij Esprit. Nu nog het hemd vinden in de juiste kleur en het is af. Een das zal mijn ventje niet dragen...

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik7-1-2012 19:45:28

Hoi Saskia,

Voilà...dan is het veel geld voor 1 dag é :-) zo een COSSMO kostuum!
Ja, bij Esprit hingen er ook mooie! En een hemd zal je zeker nog vinden, de zomercollecties moeten nog komen é :-).

groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info