TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
danny
|
8-1-2012 0:05:17
|
|
Kris
|
8-1-2012 0:31:23
Dag Nathalie, Eerst en vooral: proficiat met deze grote, ingrijpende maar natuurlijk ook leuke stap in je leven! Moest je nog niemand gekozen hebben, overweeg dan ook eens de Wysiwyg Wedding Singers. Vanuit onze musicalvereniging Wysiwyg zijn de wedding singers ontstaan. Voordeel aan onze format is dat je heel vrij bent in de samenstelling van zangers en muzikanten en dat we ook een geluidsinstallatie en -technicus bij hebben om alles perfect te doen klinken. Mail ons gerust op wysiwygvzw@gmail.com of bel me op het nummer 0479-991878. Meer info over Wysiwyg in het algemeen vind je op www.wysiwygvzw.be Wij bepalen samen met jullie wat we er van maken. Hoeveel liedjes, welke instrumenten, ... het hangt af van jullie keuze. Bij een trouw op het gemeentehuis duurt alles meestal wat minder lang. Daarom stellen wij daar meestal een akoestische gitaar voor en zanger en zangeres. Vorig jaar hebben wij 3 liedjes gezongen voor een dienst op het stadhuis van Maaseik. Het hangt er ook een beetje van af hoe soepel de mensen van de gemeente zijn. In ieder geval willen wij graag op 1 juni voor jullie zingen! Vriendelijke groeten,
Kris Steenackers
|
|
Gabriëlla
|
8-1-2012 14:06:34
|
|
Patricia
|
8-1-2012 21:38:16
Hallo Nathalie, Wellicht mag ik jullie van dienst zijn. Jullie zijn altijd vrijblijvend welkom voor een presentatie. Zie www.patriciafoort.nl Met vriendelijke groeten, Patricia Foort
|
|
sanderijn
|
9-1-2012 13:49:25
Beste Nathalie, alvast een dikke proficiat met wat komen gaat! Ik kan jullie een hartverwarmende professionele muzikale omlijsting bezorgen. Voor meer info kan je hier mijn infopagina eens bekijken of me contacteren via tantrijn@hotmail.comgroetjes, Sanderijn
|
|
Ann
|
9-1-2012 19:32:42
Hallo Nathalie,
Gefeliciteerd met jullie huwelijk! Wij verzorgen alle plechtigheden op eender welke locatie. Surf gerust eens naar mijn website en misschien zijn wij wel de partners waar jullie mee wensen in zee te gaan. Veel succes, volg jullie hart om de juiste muzikale omkadering te vinden van die schitterende dag!
met vriendelijke groeten, Ann, zangeres ABOSONGS, Maldegem
|
|
maarten
|
12-1-2012 10:37:36
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
14-1-2012 19:05:16
Hallo Nathalie, Proficiat met jullie huwelijksplannen! Mail me gerust voor meer info. Nog veel plezier met de voorbereidingen! Jozefien 0475/374534
|
|
sarah
|
9-4-2012 13:26:08
Hallo,Neem zeker eens een kijkje op onze website! Live zangeres en gitarist (of keyboard) ... Mooi, intiem en romantisch... (Mail voor de prijzen op sarahbudts@gmail.com)
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|