Terug naar overzicht
Misschien een ander nummer van Adele? To make you feel my love heeft een prachtig romantische tekst met ruimte voor een draaitje tussendoor :-)Groetjes
Wij gaan ook geen rekening houden met de tekst denk ik. Gewoon een nr kiezen dat je beide graag hoort en voor de rest je niks aantrekken.
Wij gaan voor one and only van Adele. prachtig nummer met hier en daar beetje shwoeng in :-)
Ik weet niet of dat je stijl is maar je hebt ook heel leuke nummers van Ray Lamontange. Hier is meer dan genoeg ruimte voor een draai en een zwier :-)Of Sweet Instigator van Ozark Henry?
Met een toepasselijke titel is dit liedje niet echt bekend en toch heel mooi. Wij hebben er in ieder geval veel succes mee gehad: Angus & Julia Stone - The wedding Song http://www.youtube.com/watch?v=lF5XPgpE4E4
het nummer picture of you van north!! dat word de onze in ieder geval ;)
Fred Astaire: cheek to cheek wordt de onze!
Wij hadden ook gedacht aan one and only van adéle,maar de tekst is wa dubbelzinnig?? Ben nog een beetje aan het twijfelen
ja hier ook eigenlijk. Maar vraag me dan af hoeveel mensen dat zo kritisch gaan beluisteren terwijl wij daar zo romantisch aant dansen zijn.
Wel ik luister altijd naar de teksten van liedjes!! Maar vind One and Only een supper nummer! Geen echte slowplakker maar een leuke stevige slow! Wat we ook hadden gedacht was My Girl van the temptations,At last van Beyonce, Thousand years van christina Perri,Iris goo goo dolls Ons allereerste gedacht was Wherever you will go van The callingMoeilijke keuze!! Maar één ding is zeker, het gaat tussen één van die liedjes gaan :)
Elk openingsnummer is persoonlijk, wij doen altijd één les voor we mensen tips geven qua liedje. Het nummer kiezen die bij de danstalenten past, en niet op één specifiek liedje, krampachtig "dansen". En dat werkt zeer goed.