Terug naar overzicht
In alle hoeken een kerstboom zetten met van die witte sneeuwmatten! blauwe ledverlichting zodat het een beetje op ijs trekt! ijspegels hangen, dat is ook mooi! van die lichtgevende beelden in het groot (kerstman, sneeuwman,....). goh ik zou nogal weten hoe ik het moet versieren :) voor de rest zou ik warme kleuren gebruiken (rood, goud, bruin).Groetjes
Ik zou inderdaad deze week nog eens enkele winkels afgaan (Fun, Dreamland, Makro) want die verkopen nu kerstdeco aan spotprijzen! Ik zou veel sfeerverlichting gebruiken (kerstlampjes, kaarsen). Je kan misschien ook zelf bloemstukken maken adhv gewoven kerstrondes uit decowinkels. Veel glitter en glammer: goud en zilver.Wel fijn nu ik er zo over nadenk!
wat ooksuper mooi is is van die verijste bloemen/rozenblaadjes( versuikerd)witte takken gebruiken en idd een kerstboom zetten.misschien als het budget het toelaat met een ijssculptuur werken of op internet vind je ook hoe je zelf ijslantaarns en ijsschalen maakt ( hou rekening met smeltwater)
Grote glazen vazen met van die...ja dat lijkt op wilgentakken maar dan met lichtjes. Een ijssculpuur.Mooie, grote kroonluchters als je dat ergens geplaceerd krijgt of zo van die witten papieren lampionnenDeco-ijspegeltjes.Mooi versierde pakjes.Leuk :D
hey kijk hier eens naar http://alterego.inform.be/icms/web/php/index.php?pag_id=160120&the_id=21
Ik ben al blij met jullie reacties.Jana nog eens extra bedankt voor de website!!!Gaat er nog een belletje rinkelen van een mooi idee, laat maar komen!!!Ik heb nog 352 dagen de tijd!!!Bedankt