Nu Online
Momenteel zijn er 579 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zoek ideetjes voor winterhuwelijk

8-1-2012 18:42:44
Hallo allemaal,
Wij trouwen op 28 december 2012. Ik had het idee om te feestzaal om te toveren tot een winter decor.
Ik wel graag alles in het wit. Ik heb reeds tijdens de kerstperiode gezocht naar spulletjes.
Ik heb al sneeuwballen en sneeuwvlokken om op te hangen.
En heb 2 zakken van 1,4 kg fijne sneeuwvlokjes voor eventueel op tafel te strooien.
Ik heb een led lichtgirlande gekocht op batterijen (om iets te proberen) maar weet nog niet zo goed hoe ik deze op de tafels kan leggen of decoreren.
Hebben jullie misschien ideetjes om mijn winter huwelijk perfect te maken.
Het is niet zo gemakkelijk want de meeste onder jullie trouwen niet in het putje van de winter hé!!!
Groetjes en alvast bedankt!!!

Brigitte
28-12-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1249

Jana
5-5-2012
 Meld misbruik8-1-2012 18:54:10

In alle hoeken een kerstboom zetten met van die witte sneeuwmatten! blauwe ledverlichting zodat het een beetje op ijs trekt! ijspegels hangen, dat is ook mooi! van die lichtgevende beelden in het groot (kerstman, sneeuwman,....). goh ik zou nogal weten hoe ik het moet versieren :) voor de rest zou ik warme kleuren gebruiken (rood, goud, bruin).
Groetjes

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik8-1-2012 20:10:06

Ik zou inderdaad deze week nog eens enkele winkels afgaan (Fun, Dreamland, Makro) want die verkopen nu kerstdeco aan spotprijzen! Ik zou veel sfeerverlichting gebruiken (kerstlampjes, kaarsen). Je kan misschien ook zelf bloemstukken maken adhv gewoven kerstrondes uit decowinkels. Veel glitter en glammer: goud en zilver.
Wel fijn nu ik er zo over nadenk!

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik8-1-2012 20:16:35

wat ooksuper mooi is is van die verijste bloemen/rozenblaadjes( versuikerd)

witte takken gebruiken en idd een kerstboom zetten.

misschien als het budget het toelaat met een ijssculptuur werken of op internet vind je ook hoe je zelf ijslantaarns en ijsschalen maakt ( hou rekening met smeltwater)

Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik8-1-2012 20:16:42

Grote glazen vazen met van die...ja dat lijkt op wilgentakken maar dan met lichtjes. Een ijssculpuur.
Mooie, grote kroonluchters als je dat ergens geplaceerd krijgt of zo van die witten papieren lampionnen
Deco-ijspegeltjes.
Mooi versierde pakjes.

Leuk :D

Jana
5-5-2012

Brigitte
28-12-2012
 Meld misbruik10-1-2012 23:20:02

Ik ben al blij met jullie reacties.
Jana nog eens extra bedankt voor de website!!!
Gaat er nog een belletje rinkelen van een mooi idee, laat maar komen!!!
Ik heb nog 352 dagen de tijd!!!

Bedankt

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...