TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
tima
8-9-2012
|
9-1-2012 19:06:09
ik ben er geweest en ze ging er prat op dat geeneen jurk maar dan €1500 kost in haar winkel ze hebben ook een rek met outlet jurk ze kunnen ook veel veranderen of bij passen . ik had welleswaar geen klik met de mevrouw maar vele andere wel keuze vond ik wat beperkt maar das miss omdat er nog nieuwe collectie moest binnen komen
|
|
jamie
9-3-2012
|
9-1-2012 19:41:06
Ben er 1 keer geweest en mij ze je daar niet meer terug zo'n lastige vrouw die je vanalles wil opdringen pff ik had geen goede 1e indruk.. Kzou er niet speciaal km's voor rijden
Groetjes jamie x
|
|
Silke
6-10-2012
|
9-1-2012 20:08:20
Ik ben er een keer geweest en ze had blijkbaar mijn afspraak niet genoteerd waardoor ik aan de lopende band jurken moest aan doen en nie op het gemak kon kijken! Mooie collectie maar kzou nu nie direct het een aanrader noemen gezien het ook niet zo uitgebreid is. Wel vriendelijke mevrouw maar wat haastig.
|
|
Els
27-1-2012
|
9-1-2012 20:15:17
Hey , Wij zijn er langsgeweest voor kostuum van mijn man, kostuum van onze zoon en mijn schoenen en waren er wel tevreden over, 1ste keer waren we er alleen en 2de keer (vorige week voor de pas) was het er superdruk ze ging heen en weer tussen alle aanwezige mensen om toch iedereen zo goed mogelijk te helpen, wij hebben er 90km voor gereden enkele rit en hebben het niet beklaagd tot nu toe 18de mogen we de kostuums gaan ophalen
Succes
Groetjes
|
|
Charlotte
6-7-2012
|
9-1-2012 20:17:57
Ik heb daar mijn jurk besteld en mijn vriend zijn kostuum, ik was wel zeer tevreden over de service. Een zeer aangename verkoopster, vriendelijk en los in de omgang! Ik had voor ik naar daar ging al twee andere winkels gedaan waarvan 1tje zelfs 2 keer! En was over geeneen tevreden! Toen ik aan het kijken was op de site van marylise zag ik plots mijn droomjurk en heb overal naartoe gebeld om te vragen of ze hem gingen hebben! In de andere twee winkels konden ze heb bestellen maar dan was ik verplicht om hem te kopen! Bij Steven kreeg ik direct een vriendelijk antwoord , ze ging ervoor kijken en me dan terug bellen! Nog geen kwartier later belde ze me terug met de prijs de soort stof en met het antwoord dat hij binnen kwam en wanneer geen aankoopverplichting! Wanneer ik ging kijken om te passen wilde ik nog enkele dingen veranderen en dat deed ze ter plekke in de winkel zodat ik kon zien hoe het resultaat ongeveer ging zijn! Ik heb echt niks aan te merken op deze winkel! Groetjes
|
|
joke
7-7-2012
|
9-1-2012 21:37:01
Zeer goeie service, zeer vriendelijke dame, bij mij zeker niet opdringerig. Ik had afspraak op een zaterdag en was alleen in de winkel. Dus zeker niet te klagen over de service (toen ik er was). Keuze is beperkt, maar hebben wel heel wat mooie kleedjes.
Klopt dat ze inderdaad veel 'goedkope' kleedjes hebben, vandaar
dat ik ook eens daar een kijkje ben gaan nemen. Uiteindelijk daar mijn kleed niet gekocht omdat ik
verliefd werd op een ander kleed :).
|
|
Evelien
4-5-2012
|
10-1-2012 11:28:08
Ik heb begin september daar een afspraak gemaakt en er uiteindelijk ook mijn kleed gevonden. Op het moment van mijn afspraak was er nog een dame voor wiens afspraak iets uitliep. Ik werd vriendelijk verzocht om al even rond te kijken naar wat ik mooi vond en toen het mijn beurt was werd ik heel vriendelijk geholpen. De verkoopster werd enkele malen weggeroepen maar maakte ik geen probleem van. Het kleed dat ik uiteindelijk heb gekozen had ze niet in mijn maat en heeft ze speciaal voor mij zelf aangetrokken zodat ik zou kunnen zien hoe het eruit zag.
Mag dus heel tevreden van de service. Ben benieuwd naar mijn eerste pas :-)
Groeten Evelien
|
|
sofie
21-7-2012
|
10-1-2012 12:40:12
Ik heb daar mijn kleedje gekocht en ben supertevreden. Die mevrouw zegt op een vriendelijke manier haar mening over de kleedjes die je past en ze doet je ook telkens stralen. De winkel op zich ziet er niet zo modern uit, maar de kleedjes die er hangen zijn echt mooi. Ik kan haast niet wachten tot mijn eerste pas.
Veel Succes
groetjes sofie
|
|
freyja
30-6-2012
|
12-1-2012 14:03:17
hey allemaal,
Wij hebben het er toch op gewaagd vandaag en ik moet zeggen dat ik er absoluut geen spijt van heb! Ik ben dus geslaagd en heb mijn kleedje besteld, het is een ladybird (niet wit :-) geworden. Ik vond het een heel vriendelijke vrouw, niets was haar te veel en ze was zeker en vast niet opdringerig. Integendeel zelfs, ze kwam zelf ook op de proppen met goedkopere oplossingen dan wat ik uiteindelijk gekozen heb en dacht heel goed mee. Ik vind het een echte aanrader! :-)
|
|
Charlotte
6-7-2012
|
15-1-2012 21:17:39
Leuk dat je je kleedje gevonden hebt! Alweer iets om van je lijstje te schrappen! Nog veel succes met de voorbereidingen hé!! Groetjes
|
|
freyja
30-6-2012
|
16-1-2012 13:33:12
Bedankt Charlotte! Voor jou ook nog veel succes! Vandaag de zaal vastgelegd, vannamiddag gaan we 't voorschot gaan betalen, dan is dat ook achter de rug! Komt toch veel bij kijken allemaal hoor, zeker als je zoals wij jezelf maar 6 maand de tijd gunt om alles te regelen... (30/06/12 is ons 'koperen jubileum', 12,5jaar samen )
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|