Terug naar overzicht
Hey,Een kleed dat een beetje open is, hoeft toch niet echt een probleem te zijn? Je kan in de winkel waar je je kleed koopt mooie sjaals (stola's, of hoe noamen ze dat?) kopen, die je wel een beetje warmte geven in de kerk.Voor de rest zit je dan toch niet zoveel buiten? (buiten het feit dat je mss foto's in de sneeuw kan nemen of zo, maar da's dan weer wat anders).In de zaal is het toch zeker warm genoeg en zeker voor het feest kan het een groot voordeel zijn dat je geen zwaar winterkleed hebt!!Groetjes en succes nog bij de zoektocht naar het trouwkleed van je leven!!!Nele
Ook ik trouw in december. Ik draag een open jurk met een jasje. bovendien zegt iedereen dat je de koude niet voelt op die dag. Ik hoop het maar!
Hallo Liesbet, Wij trouwen op 19 maart, dus nog net in de winter. Eén voordeel heb ik alvast wel: mijn moeder en ik maken mijn kleed zelf. Toch heb ik ook een bustier-model, maar toch gaan zeker ook een sjaal en lange handschoenen voorzien. Ook heb ik besloten om iets op mijn hoofd te zetten; waarschijnlijk een breed lint! Wat de kou betreft: de zenuwen en natuurlijk ook de liefde zullen me zeker wel warm houden, denk ik! Nog veel succes, Veerle