Nu Online
Momenteel zijn er 424 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

speech

25-7-2006 12:44:54
hallo mede-bruidjes

Wat vertellen jullie zoal in jullie speech.
Nog 10 dagen te gaan en dan is het zover voor ons.
hopelijk is het weer dan ook nog wat goed.

groetjes
Ilse
04.08.2006

Ilse
4-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 409

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik25-7-2006 16:16:41

Hoi,

Zo'n speech zou ik niet al teveel voorbereiden hoor! Laat gewoon je hart spreken op het moment zelf en zo blijft het spontaan anders wordt het een ingestudeerd stukje, das natuurlijk wat ik ervan vind e.

Debra
11/08/06

Katrien
24-6-2006
 Meld misbruik25-7-2006 16:28:45

hoe je elkaar ontmoet hebt hebben wij uit de doeken gedaan. We hadden niet voorbereid en het is allemaal goed gelukt. En als je geen grote speecher bent kan je gewoon de mensen en speciaal de ouders nog eens bedanken (ouders eventueel met een bloemetje).

Groetjes,

Katrien

Kris
12-8-2006
 Meld misbruik26-7-2006 17:44:43

Wij hadden ook helemaal niets voorbereid. Het moet spontaan komen é.. en niet vergeten om bepaalde mensen (ouders) te bedanken.

geniet ervan, het is zo snel voorbij...

julie
4-8-2006
 Meld misbruik27-7-2006 21:58:51

Hey hey, wij trouwen ook 4 augustus. We hadden 't ook net over die speech. Conclusie: wij gaan ook zien wat er op dat moment op onze lippen ligt en dat zal wel zijn waar het hart van overloopt!
Veel succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...