Terug naar overzicht
Hey, mijn verloofde is van Turnhout en toen wij zeiden dat we gingen trouwen zei zijn moeder al direct dat we ons feest bij Mieke Pap in Poppel moesten houden. Blijkbaar vallen de prijzen daar toch mee! Tis te zeggen, wij houden ons feest nu in Limburg... GroetjesAlessia
Hoi,Wij geven ons feest in het Paterspand in Turnhout. De catering wordt gedaan door Vandersmissen uit Hoogstraten (die hebben overigens zelf een feestzaal in Hoogstraten, die is ook wel heel mooi!). De samenwerking met de catering is onlangs wat aangepast door de zaakvoerder waardoor alles naar onze mening nog vlotter verloopt. Wij zijn echt heel tevreden tot hier toe :-)Je hebt ook nog Alta Ripa II in Oud-Turnhout. Ik ben er nog nooit geweest. De ouders van mijn vriend hebben er hun huwelijksfeest gegeven ;-)In Kasterlee is er Den Eyck. Vrienden van ons hebben daar hun feest gegeven. Was ook dik in orde qua eten en locatie!Misschien eens kijken op deze website: http://www.dnls.be/nl/Feestzaal/Antwerpen/TurnhoutGroetjes en veel succes!Karen
Alvast bedankt voor de reacties!! ik ga zeker eens horen, wist niet dat er zoveel keuze was, nu word het misschien nog moeilijker :)
Wij trouwen dit jaar in Den Eyck in Kasterlee. (15 min van Turnhout)Tot nu toe zijn wij super tevreden over de service.Heel vriendelijk en alles is bespreekbaar. Wij zijn al is gaan eten in het zondagsrestaurant en da viel al goed mee.Als koppel krijg je ook een overnachting in een B&B in de buurt.Tip: Ik zou wel ni te lang wachten met een zaal vast te leggen. Wij zijn juni 2011 gaan horen en onze datum was de enig zaterdag in juni 2012 die nog vrij was en mei was al volledig volzet.Veel plezier en succes met het plannen!