Terug naar overzicht
Ik heb dit weekend mijn droomkleed besteld bij Cermo in Turnhout! Veel winkels gedaan, maar toch het allereerste kleed besteld!
Groetjes,
Sophie
Hey,Wat fijn dat je, je kleed gevonden hebt. Wat een zalig gevoe hé !!!Ik denk dat je je daar geen zorgen om moet maken.Ik heb mijn kleed gepast en de rits ging dicht, maar het zat eigenlijk te strak.Maar volgens de verkooptser was dit zeker geen probleem.Het kan zelfs nog de twee kanten op. Bij het verstellen kan het kleed een maat groter en zelfs twee maten kleiner gemaakt worden.En aangezien ik toch nog heel wat wil vermageren tgen mijn eerste pas in augutsu hoop ik op het tweede ;)Ik zou het in ieder geval nog eens navragen bij de winkel. zeker is zeker.
ik heb het bij mij ook gevraagd, mijn kleed paste eig al perfect ( was nu toevallig mijn maat) op mijn poep na daar moest een beetje anders gestikt worden. hun antwoord was dat je tot 12cm mag afvallen, en geloof mij 12 cm is echt veel hoor.
Ja, maar ik had liever gehad dat ze de maat hadden besteld die ik nu net niet dicht kreeg (feestkilo’s J) dan een maat groter te bestellen. Die maat groter had ik in een andere winkel aan, die zat bovenaan merkelijk beter, maar moest aan de taille nu al ingenomen worden. Dus als er dan nog 8kg af zouden gaan… Ik bel er sebiet voor! J
Ja, maar ik had liever gehad dat ze de maat hadden besteld die ik nu net niet dicht kreeg (feestkilo’s J) dan een maat groter te bestellen. Die maat groter had ik in een andere winkel aan, die zat bovenaan merkelijk beter, maar moest aan de taille nu al ingenomen worden. Dus als er dan nog 8kg af zouden gaan…
Ik bel er sebiet voor! J
Net gebeld met de winkel, ze gaan toch de maat bestellen die ik zaterdag net niet dicht kreeg, met de belofte dat ik zeker nog 6kg moest afvallen dan. Een betere drijfveer kan ik niet hebben! J