Terug naar overzicht
Hebben jullie goede adressen voor een kostuum voor de bruidegom? Wij zijn van prov Antwerpen, maar verder rijden is geen probleem! Hoe lang op voorhand dient dit besteld te worden, tis mijn ventje zou nog graag enkele kilo’s verliezen, maar weet niet wanneer dit ten laatste moet besteld worden?
Groetjes,
Sophie
mijn papa gaat altijd naar Albert in antwerpen. die hebben confectie kostuums en die maken ook kustuums van scabal helemaal op maatmijn papa had daar een kostuum gekocht en die is super vermagerd op een jaar tijd en dat hebben ze gratis aangepast. super service en KEI lieve mensenwij gaan waarschijnlijk daar ook.
Oh, ik zie dat je ongeveer hetzelfde bericht een tweede keer heb gepost?Adressen : zie andere post. Wij trouwen einde april en verschillende winkels raden ons einde januari/half februari aan aangezien dan de 'zomercollectie' in de rekken ligt.Reken zeker 6 tot 8 weken voor je datum, je hebt nog ruiiiiiiiiim de tijd! :-)X
Dank je! We gaan op zoek naar kostuums voor de suite (huren) en nog eentje voor de bruidegom (kopen), vandaar het verschil! :-)
@bruidje: de ene post ging over huren, deze ging over kopen ;-)
Hey, mijn ventje is dit weekend naar hasselt gereden want hij wil een kostuum van Stijn Helsen. Hij is daar met lege handen terug buiten gegaan. Ze hebben hem daar gezegd dat hij veel te vroeg was, dat de wintercollectie nog in de rekken hangt. Ze rekenen blijkbaar 2 wken om een kostuum op maat te maken. Dus mijn vriend moet in april terug gaan om eens te gaan kijken en de maten te laten nemen.Dus ik denk dat je nog tijd hebt ;)groetessss
Mijn ventje heeft een kostuum van hugo boss, moest niks aangepast worden, dus hadden het direct mee naar huis.