TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Karen
12-5-2012
|
10-1-2012 12:10:33
Hoi, in de Sint-Martinushoeve in Zoersel was er een bbq-formule. Misschien kan je ook eens horen bij het 's Graevenhof in Schilde. Maar ik betwijfel of dit daar mogelijk is. Voor de rest weet ik niet erg veel feestzalen meer aan die kanten. Je kan eens kijken op http://www.dnls.be/nl/Zoekresultaat_feestzaal+antwerpen.html en de feestzalen mailen of ze een bbq-formule aanbieden? Groetjes, Karen
|
|
Tabita
22-9-2012
|
10-1-2012 12:16:09
Hey,
de kievit in Kalmthout.
Zeker niet duur, en tot nu toe is de samenwerking vlot verlopen.
www.feestzalendekievit.be
groetjes
Tabita
|
|
lieselotte
27-4-2013
|
10-1-2012 14:32:12
Dank u wel Tabita, Ik heb al direct een mailtje gestuurd voor meer info. Ga jij daar ook een BBQ doen? Ik heb gezien dat het maar 20euro kost, wat van vlees en groenten krijg je er bij?
Groetjes Lieselotte
|
|
Bruidje
28-4-2012
|
10-1-2012 15:13:05
Ik denk dat dit ook kan bij E-10 Hoeve in Brecht maar ben niet zeker... Wij hebben al een trouwfeest gehad in de Kievit. Niet slecht maar nu geen grote topper... Dit trouwkoppel had ook gekozen voor de BBQ-formule en halverwege het diner waren er enkel nog maar worstjes... Ze waren wel volop aan het bakken maar dit duurde wel eventjes. Ik zou er dus wel ZEKER op hameren voor een vlotte service en méér dan genoeg eten! X
|
|
lieselotte
27-4-2013
|
10-1-2012 15:19:26
Dank jullie wel voor de reacties, ik zal dan ook eens een mailtje sturen naar de E-10 hoeve. Bruidje we willen natuurlijk wel dat het verzorgd is maar de grote chique moet het voor ons zeker niet zijn, daarom kiezen we ook voor een BBQ formule, maar alvast merci voor je mening! x
|
|
Kim
18-8-2012
|
10-1-2012 17:04:32
Hey, Wij doen ons feest in de E10 hoeve, en daar hebben ze zeker een BBQ formule. Zij waren ook heel snel met antwoorden. En wij vonden de prijzen best meevallen, met wat we al van andere dingen hadden gezien... Groetjes, Kim
|
|
Kelly
13-7-2013
|
10-1-2012 17:20:23
Hallo, wij doen ons feest ook in de E10 Hoeve, én met een BBQ formule! Dit wel voor een beperkte kring, en dan na de BBQ een groot dessertenbuffet met iedereen van de familie en onze vrienden ... Maar E10 Hoeve is echt wel een aanrader, wij zijn daar toen gaan eten, en nadien de zaal gaan bekijken, met de mogelijkheden. Hebben toen echt tijd voor ons gemaakt, ik mocht vanalles vragen, voorstellen, niets was te veel of te moeilijk voor hen, alles was mogelijk, het was onze dag zeiden ze!! En qua prijs, ik vond ze meevallen, ik ben natuurlijk nadien niet verder gaan zoeken naar andere zalen, ik was direct verkocht door deze zaal. Nog een extra +punt, goei grote parking en dicht bij de autostrade, invalswegen, ... Allé, wat voor ons toch een groot +punt was... Deze zomer, 13 juli opnieuw gaan eten, als voorbereiding op volgend jaar, want is toch nog zo lang wachten
|
|
Tabita
22-9-2012
|
10-1-2012 19:22:47
Hey,
wij zijn nog aan het twijfelen tussen BBQ of Warm-Koud buffet... Er zouden bij ons 'maar' 70 personen komen en het zou dus 'maar' een verschil zijn van 560 euro tussen de twee formules...
We zijn daar wel al naar een brunch geweest, en die was in orde :-)
Groetjes
Tabita
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|