TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evelien
1-9-2012
|
10-1-2012 12:55:38
Heyhey,
Ik ga dit niet doen omwille van de kostprijs (heb geen zin om 150 eur uit te geven aan lingerie terwijl dit mij anders max 40 à 50 eur kost) en het feit dat ik een push-up bh nodig heb zonder bandjes en ze deze meestal niet hebben bij de duurdere lingeriemerken (het is daar het 1ne of het andere en ik weiger met kippenfilets te werken ;-)).
Ik ga waarschijnlijk bij de hunkemuller langsgaan voor basis-lingerie en dan gewoon iets speciaals voorzien voor de huwelijksnacht :-).
Groetjes!
Evelien
|
|
Lauren
15-9-2012
|
10-1-2012 13:20:04
Ik heb bij Inno een ietwat sierlijk strapless modelletje in ivoor met kant gevonden van Calvin Klein en daarbij een bijpassend slipje gezocht. Alles samen nog geen 60 euro kwijt.
|
|
Sofie
11-2-2012
|
10-1-2012 13:41:26
Ik heb mijn lingerie in de bruidswinkel gekocht omdat mijn kleed op bepaalde plaatsen zeer specifiek in uitgesneden en ik zo zeker was dat mijn lingerie niet op ongewenste plaatsen zichtbaar zou zijn. Maar inderdaad, dan betaal je wel wat meer. Ik was een goede 150 euro kwijt aan lingerie, maar het is wel een korset. En, als je een gekend merk koopt in een gewone lingeriewinkel ben je vaak al snel even veel kwijt voor een degelijk korset.
|
|
Gaëlle
|
10-1-2012 15:04:09
|
|
inge
15-9-2012
|
10-1-2012 15:12:13
In mijn kleed zit bh ingewerkt, heel handig en ik heb een slip (onzichtbare) gekocht in lingeriewinkel. Mijn kleed is slappe stof en ieder kantje of boordje komt erdoor vandaar ...
|
|
fleur
8-9-2012
|
10-1-2012 15:20:58
bedant voor de reacties! Ik zal eens goed moeten rondkijken. Zelf heb ik er gn probleem mee om geld uit te geven aan lingerie, aangezien ik vind dat het wel van kwaliteit mag zijn. Zeker wat bh betreft.
@ sofie: van welk merk was je lingerie dan? En zit een korset gemakkelijk? Ben niet gewend van dat te dragen...
|
|
An
18-5-2012
|
10-1-2012 18:10:45
Ik ga toch ook in de bruidswinkel kijken. Een gewone strapless voldoet niet aangezien mijn ruguitsnijding dieper is en je anders de sluiting ziet en je wilt toch dat alles goed zit en blijft zitten ;-). Ze hebben me toen ik mijn kleed bestelde een soort corsetje laten zien dat maar tot aan de navel komt en dus niet hindert bij het zitten, maar wel een lage sluiting heeft aan de rug. Een paar weken voor mijn 1e pas spring ik dus eens binnen om dat te passen aangezien ze zeiden dat ze niet altijd alle maten in voorraad hebben en ze soms moeten bestellen. Het merk van dat corsetje was bij mij Poirier dénk ik (http://www.poirier.nl/ ). Slipje in dezelfde stijl heb ik bij Esprit in de solden gevonden. Aangezien mijn kleed wel enkele lagen stof heeft, denk ik niet dat het erg is dat het niet volledig naadloos is (dat zit ook vervelend vind ik). Moest ik nu toch zien dat je het ziet door de naden, kan ik nog altijd een ander slipje kopen. Maar bij het passen had ik zelfs een paars slipje met naden aan en zelfs dat zag je niet, dus...
Groetjes.
|
|
Sandra
7-9-2012
|
10-1-2012 19:02:51
Hoi,
Toen ik mijn kleed kocht, zei de mevrouw van de bruidswinkel dat ik ook bij hen terecht kon voor een BH - zou op 75€ komen (huidskleur) en die zou dan perfect onder het kleed passen...
Ik heb een strapless kleed met hartjesvorm décolleté dus in het midden moet de BH wel dieper uitgesneden zijn. Maar dat vind ik ook in de lingeriewinkel denk ik dan... Ik ga al jaren in dezelfde lingeriewinkel, die mevrouw kent mij ook heel goed...dus ik denk dat ik toch maar naar de lingeriewinkel ga :-). 75€ voor een minder mooie BH vind ik dan ook al veel geld...dus ik ga op tocht naar de lingeriewinkel voor een strapless BH en dan koop ik daar ook een slip (naadloos). Het komt daar dan toch op mijn klantenkaart van de winkel én ik heb nog een geschenkbon van 30€ liggen...
Dus, lingeriewinkel :-)
groetjes
|
|
Sarah
19-5-2012
|
10-1-2012 21:01:11
Hallo,
Ik ben toch voor zekerheid gegaan en heb mijn lingerie in de bruidswinkel besteld. Ook mijn kleed is strapless en dieper uitgesneden op de rug. Ook met het hartvormig decollete is het niet gemakkelijk om een juiste bh te vinden. Zo ben ik 100% zeker dat er niet ineens een bh gaat boven komen piepen. Want dat trekt ook op niets he :-)
|
|
Sonja
12-5-2012
|
11-1-2012 6:43:01
Hey, Ik heb mijn lingerie gekocht bij Svelta in Deurne, zeker een aanrader! Voor mijn bh betaalde ik 74 euro (van Simone Pérèle) Bijpassende slip moest besteld worden en zal ergens in de 40 euro kosten. Is een setje dat ik nadien nog kan dragen.
Groetjes, Sonja
|
|
pit
18-5-2012
|
11-1-2012 8:38:17
Hey Bruidjes, Ik ga mijn lingerie kopen bij mijn vaste lingeriewinkel. Ik mag bij mijn eerste pas verschillende modellen meenemen om te testen wat het beste onder mijn jurk past. Dat vind ik pas service! Zo kan ik ook bij mijn favoriete merk blijven. Want in bruidswinkels heb je meestal niet alle merken. Groetjes, Pit
|
|
Sofie
11-2-2012
|
11-1-2012 8:51:59
Hey Fleur Goh, mijn kleed heeft eigenlijk ook een korset er in verwerkt, dus eigenlijk draag ik 2 korsetten over elkaar. Maar de reden waarom ik voor een korset heb gekozen is eigenlijk dubbel. Allereerst vindt mijn toekomstig ventje korsetten echt fantastisch (en je moet toch ook een beetje aan de huwelijksnacht denken ). Daarnaast ging dat ook gewoon het beste voor mijn kleed. Enerzijds, zoals vele andere bruiden hier, is mijn rug net iets dieper uitgesneden. Het kleed bevat wel een band waar je een gewone BH kan doorsteken zodat die er niet bovenuit komt, maar doordat mijn bandjes doorschijnend zijn, zou ik dan ook een strapless BH moeten nemen, en in de bruidswinkel merkte ze terecht op dat ik dan waarschijnlijk de hele dag het gevoel zou hebben dat mijn BH zou afzakken omdat er geen bandjes aan zijn, en de achterkant naar beneden wordt getrokken door de band in het kleed. Dus mijn beslissing was snel genomen en ik heb een korset gekozen. Nu kan het wel zijn dat ze de laatste pas kleine drukknopjes gaan aanbrengen op de voorkant om te voorkomen dat je de voorkant zou zien door de doorschijnende tule, want dat zou ik pure horror vinden. Je geeft zoveel geld aan een speciaal kleed, dan vind ik het echt vreselijk als je ondergoed langs alle kanten zichtbaar zou zijn. Het merk moet ik je schuldig blijven. Het was bij Le Chapeau, een eenvoudig satijnen korset met bijpassende string (ook hier heb ik geluisterd naar de voorkeur van het ventje ).
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|